joi, iulie 19, 2007

MAESTRUL KUTHUMI se adreseaza Caii sufletului


Fiti bineveniti in aceasta zi de 11.07.2007. Eu Sunt Maestrul Kuthumi, invatator al lumii impreuna cu Sananda pe raza iubirii si intelepciunii. Impreuna cu Prezenta mea Eu Sunt mai este si partenera mea de esenta a sufletului, Lady Pallas Athena, sefa bordului karmic al sfatuitorilor. Noi va aratam o descriere a incarnarii noastre olandeze. In viata noastra olandeza, noi am ascensionat in timpul incarnarii in fizic. Noi cunosteam intelepciunea Sufletelor noastre. Noi am fost si am facut multe lucruri, in diferite corpuri, barbati si femei, si in multe, multe vieti. Kuthumi elaboreaza acest plan personal al sufletului: Aceasta e viata voastra Ascensionata. De ce atunci, intrebati voi, lucrurile par a fi asa cum sunt, adica confuze, pierdute si izolate? De ce atunci, eu inca nu sunt limpede in privinta scopului vietii mele si a vocatiei mele? De ce sunt plictisit? De ce corpul meu nu coopereaza cu mine? Asta se intampla deoarece voi v-ati judecat pe voi insiva si experientele voastre. Pana acum, voi v-ati vazut viata asa cum este ea si limitarile pe care vi le-ati pus singuri. Si aveti si idei preconcepute despre ce inseamna o viata Ascensionata. Definitia Maestrilor a Ascensiunii: Ascensiune: a urca, adesea in colanti, un drum ingust si o prapastie cu pasi zburatori. A trece de limitari pentru a fi in locul Luminii Nelimitate si a Iubirii Acum. Pentru a fi intr-un loc al Luminii Nelimitate si a Iubirii Acum trebuie sa Stiti Cine Sunteti. Limitarile unui loc sunt credintele si sistemele de credinta cele care va tin captiv intr-o frecventa joasa a "eu nu stiu". Si atunci cine sunteti voi? Puteti raspunde la aceasta intrebare din propria constiinta? Sunt multe feluri de a raspunde la aceasta intrebare. Multi oameni isi vor impartasi "biografia" lor, povestea vietii, slujbele lor, constelatia familiara. Oamenii aflati pe o cale ascensionala vor raspunde usor diferit. Ei vor avea un lucru in comun in raspunsul lor: Eu Sunt un suflet aflat aici pentru a-mi expanda constiinta in Serviciul Celui Divin. Voi nu sunteti definiti de catre Cel Divin ca un loc de munca, pasiunea voastra, talentele voastre, darurile voastre. Voi nu sunteti definiti deloc! Voi definiti, si prin asta va limitati. Caci voi sunteti aici doar pentru un singur lucru: Sunteti aici pentru a iubi. "Pai bineanteles", ati putea spune voi. "Bineanteles ca sunt aici pentru a iubi. Am invatat asta in scoala de Duminica." Ei bine ati facut asta, intr-un sens, dar in altul abia incepeti sa cunoasteti ca inseamna sa iubesti. A iubi inseamna in primul rand si cel mai important e sa te ierti si sa te imbratisezi pentru cine esti, toate aspectele sufletului tau, darurile, talentele, fricile, dubiile si certitudinile pe care le cunosti a fi adevarate. Apoi trebuie sa extinzi aceasta iubire cu o inima deschisa celor din jurul tau si tuturor celor pe care ii intalnesti. Dar mai intai trebuie sa te iubesti si sa te accepti la nivelul cel mai inalt, la cel mai ascensionat aspect al sufletului tau. "Eu sunt mai mult decat acest corp, mai mult decat aceasta viata si mai mult decat imprejurimile exterioare in care ma aflu in acest moment." Acum Kuthumi reveleaza partea cruciala a discutiei sufletului inaintea bordului karmic al afatuitorilor, chiar inaintea acestei incarnari: Consiliul karmic te-a intrebat: ce iti va da oportunitatea de a cunoaste cu adevarat ca prin renuntarea la toate judecarile sinelui tau ai potentialul de a completa acest mare ciclu si de a intra in Dharma, Serviciul Celui Divin, in loc sa servesti unui ideal uman, cauza sau valoare? V-a luat ceva timp sa va ganditi. Ba chiar v-ati luat o perioada de pauza si v-ati consultat cu familia voastra de suflet. Cand v-ati intors ati spus: "poate ca la un anumit punct, sufletul meu va crea o experienta transformatoare care ma va conduce inapoi in inima mea. Imi voi oferi oportunitatea de a crea o Noua Fundatie pentru Iubire-Adevar-Intelepciune. Aceasta noua fundatie va fi ca un nou spatiu pentru a face ce trebuie facut. Va fi ca o experienta a vindecarii fizice intr-un fel; si in felul acesta voi invata ca vindecandu-i pe altii ma vindec pe mine. Voi incepe sa ma vad pe mine, darurile sufletului meu si talentele dintr-o perspectiva inalta: voi incepe sa ma bazez pe perceptiile mele a Adevarului dincolo de adevar, voi avea incredere in intuitia mea, ma voi cunaste si vedea ca pe un vindecator. Dupa aceasta profunda transformare, ma voi deschide catre adevarul interior si voi asculta vocea interioara." Ah, da! am raspuns noi. Acesta e intr-adevar un plan magnific! Caci vibratiile Iubirii-Adevarului-Intelepciunii sunt aceleasi cu Expresia Vietii voastre: 8. Iubire-Adevar-Intelepciune=71. (8)Corpul de Lumina(aura), e Bijuteria Lotusului e ceea ce ati venit aici sa "experimentati": sa va ridice constiinta(ASCENSIUNE) prin puterea nelimitata a iubirii. #71: Bijuteria Lotusului:Tema Principala: Inaltarea in constiinta prin puterea Nelimitata a Iubirii. In aceasta viata poate ati intrat intr-un rol, un invatator care nu are ambitie, un conducator care nu are nevoie de rasplata si un vindecator care nu-si judeca capacitatile in raport cu rectiile altora. Calea Ascensiunii constiintei e continuta in afirmatia #71: IN TACERE, EU SUNT. In tacere EU SUNT e Iubirea-Adevarul-Intelepciunea pe care o cautati. Nu e ceea ce faceti ci EU SUNT, sufletul vostru, dorinta voastra de a privi toate lucrurile si sa cunoasteti Adevarul care va aduce pace si armonie, acceptare si iertare de sine, si toate raspunsurile din interior pe care le cautati Acum din acest inalt punct al Gnozei. Pasiunea voastra se dezvolta atunci cand va folositi de abilitatile si talentele la care ati lucrat atat de multe vieti pentru a le dezvolta. Scriind, invatand, vindecand si vorbind. Pasiunea voastra devine scopul vostru cand vedeti intelepciunea sufletului vostru si calea voastra. Scopul vostru e sa Iubiti, sa Vindecati, sa Invatati si sa Iertati.Daca faceti o alegere sa faceti asta in fiecare zi, veti gasi pacea pe care o cautati. E deajuns? Va intrebam asta: e deajuns sa cunosti ca sunteti aici pentru a experimenta Eterna Iluminare a fiintei voastre? Pentru a invata, a vindeca, a impartasi,a rade si cum a spus Katherine Mansfield, a risca prin a actiona pentru voi si a face ceva ce e destul de greu? Care e riscul? E de a accepta conducerea sufletului tau la carma vietii tale. Sufletul e neanfricat in starea lui de totala constientizare. Rolul de conducere din aceasta viata nu e in planul exterior al statutului material, pozitie si bunastare, ci in planurile interioare ale fiintei voastre: in tacerea EU SUNT. EU SUNT FERICIT. EU SUNT SANATOS. EU SUNT ARMOINIOS. EU SUNT VINDECAT. Si tot ce va doriti din constiinta sufletului. De aici voi manifestati un Nou Acum, calea Ascensiunii se dezvaluie pentru ca voi ati riscat si ati spus: "Da, EU SUNT". Incheiem aceasta sesiune prin a va spune ca foarte putini sunt dispusi sa priveasca in profunzimea sufletului sa vada cine sunt, sa ia acest risc; recompensa a fost prezisa de catre co-invatatorul meu, Sananda Christ: noi devenim asemenea copiilor inca odata cu mirarea asupra perfectiunii tuturor lucrurilor, si prin asta castigam Regatul Celui Divin. "Lasati copii sa vina la mine, nu-i impiedicati, caci ei cu adevarat apartin imparatiei lui Dumnezeu. Adevarat va spun, cel care nu primeste imparatia lui Dumnezeu ca un copil nu va intra in ea." Mark 10. Pentru a primi Imparatia lui Dumnezeu trebuie sa fiti in Eterna Iluminare a Fiintei, acea stare a minunarii a unui copil: a rade la cele mai mici lucruri, de a zambi doar pentru ca puteti; a va face placere propria imagine asa cum copii se privesc in oglinda; de a va juca in inima; de a experimenta profunzimea tuturor emotiilor caci tot ce reprimama se intoarce inzecit pentru a se autovindeca intr-o alta forma. Si in mod sigur ca ceea ce noi exprimam, in Bucurie, se intoarce de 1000 de ori ca un cadou pentru Vindecarea Inimii Colective a Umanitatii. Intelegeti? Da, vedem ca intelegeti. Incheiem acest mesaj cu Binecuvantari Divine: Binecuvantat de catre Divin, Binecuvantat Fie Divinul si Binecuvantati Fie cei care cauta si intreaba, caci in cautare veti gasi si in intrebari va veti gasi raspunsul. Va multumim pentru curajul si resistenta sufletului vostru ca si pentru Eterna Iluminare a Fiintei voastre. MAESTRII KUTHUMI SI PALLAS ATHENA postat pe : http://lightworkers.org/node/7651

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu