vineri, iulie 20, 2007

MAMA PAMANT si MARIA MAGDALENA




MAMA PAMANT si MARIA MAGDALENA prin Saynana Sha`el, 3.martie.2007 Binecuvantati copiii, Eu Sunt Mama Pamant aici cu voi din nou.Stau langa voi, dedesubtul vostru, sunt jur imprejurul vostru-simtiti-ma. Priviti linia orizontului, priviti solul, meditati la asta. Priviti cum se schimba incontinuu-ca nu este nici un fel de atasament asupra felului in care ar trebui sa arate. E asa cum ar trebui sa fie-si asa va fi si cu voi. Intelegeti ca forma voastra se schimba in foarte multe feluri diferite. Felul in care le veti aparea altora va fi schimbat. Voi renuntati la vechia piele, va metamorfozati chiar in fata ochilor mei. Maine va rasari o noua zi si va aduce cu ea deserturi atat de dulci, mult mai dulci decat v-au fost servite pana acum.Puteti rezista? Ati cerut atat de mult si Eu va spun ca ati cerut de fapt foarte foarte putin. Va cre sa va expandati viziunea- tintiti cerul, tintiti stelele. Planeta Jupiter va ajuta si lucreaza cu voi din punct de vedere astrologic. Sunt atat de multe lucruri pentru voi de facut, de experimentat si toate se vor face in bucurie. Intelegeti ca aceasta perioada e foarte nestatornica intr-adevar pentru toata lumea. Afecteaza intreg globul si repercursiunile sunt foarte indepartate. Stau inaintea voastra ca o forta ferma, ca o forta echilibrata si va cer sa va conectati la mine. Asazati-va mainile pe cristalele din fata voastra si simtiti stabilitatea, simtiti cum va echilibreaza si va impamanteaza. E foarte foarte important sa folositi cristalele pentru a va impamanta si a va echilibra in aceasta perioada. MARIA MAGDALENA sta inaintea voastra si doreste sa va vorbeasca caci are multe de spus si de impertasit cu voi. Va fi si mai multa ghidare care va veni in intampinarea voastra. Sa NU va fie frica de schimbarile Pamantului care vor aparea, asta v-am mai spus. Vor fi multe schimbari, multe eruptii ale energiilor pamantului si asta va pune in miscare multe schimbari pentru trezirea multor umani care inca dorm. Va multumesc pentru eforturile voastre, pentru munca voastra.Cunoasteti ca veti fi foarte foarte rasplatiti si Eu apreciez tot ceea ce faceti in toata gratitudinea si gloria mea. Eu va onorez si va respect asa cum ii respect pe toti cei care ma onoreaza si lucreaza pentru mine. Sunt multe fructe in recolta, dragii mei, multe fructe. Aceasta e ercompensa muncii voastre. Intelegeti ca eforturile voastre au fost recunoscute. Multi sunt constienti de ceea ce faceti, multi va multumesc. Intelegeti cat de importanta e munca pe care o faceti. Acum plec pentru a o lasa pe Maria Magdalena sa va vorbeasca. Eu Sunt MARIA MAGDALENA si stau inaintea voastra imbaindu-va in lumina mea. Am fost cu voi in aceasta dimineata si voi ati simtit si am fost cu voi toti in acelasi timp. Va cer sa lasati toate ingrijorarile cu privire la abundenta. Cunoasteti ca puteti manifesta orice puteti inchipui. Noi ghizii luam notite foarte precise despre tot ceea ce voi vreti sa manifestati si acolo sus multe se rearanjeaza pentru a va aduce la un punct in care voi sa experimentati tot ceea ce ati cerut. Dar cunoasteti ca ia ceva timp in aceasta dimensiune pamanteana si cunoasteti ca voi inmagazinati multe, multe obstacole pe care ati cerut sa le eliberati. Noi suntem aici de partea voastra, nu v-am abandonat nici pentru un moment. Intelegeti ca in perioadele voastre depresive v-ati putea simti parasit, dar cunoasteti ca nu e adevarat, nu sunteti niciodata singuri.Munca pe care o faceti e foarte importanta. Ghizii si Maestrii Ascensionati va inconjoara tot timpul. Indiferent ca simtiti sau nu, noi suntem aici cu voi, va ghidam si va sustinem.Multi dintre voi trec prin transformari financiare, de cariere si relatii. Multe sunt scoase la suprafata. Stati calmi si echilibrati, stati concentrati in munca si iubirea voastra. Cunoasteti ca munca voastra e foarte importanta. Voi stiti asta in inimile voastre. Simtiti adevarul vorbelor mele, simtiti cum rezoneaza in inimile voastre. Stau inaintea voastra cu Sananda, pe care voi il cunoasteti ca Isus si El va binecuvanteaza pe voi toti. Ajutorul vine la voi, mult ajutor si totul se va aranja la locul sau la timpul potrivit. Noi va vom ghida si va vom sustine. Nu va temeti. E important pentru voi sa va conectati la apa, sa faceti bai fierbinti, sa meditati asupra apei. Luati un bol mare, o urna ceramica, umpleti-o cu apa, plasati-o in fata voastra si meditati asupra ei. Stati asezati si conectati-va la esenta apei. Va va aduce foarte mult calm. Multe emotii se vor vindeca, in corpul fizic multe se vor schimba pentru a va pregati pentru sarcinile care sunt in fata voastra. Veti avea nevoie de multa vitalitate, conditie fizica buna si stabilitate a mintii. Va binecuvantam, va ghidam si va multumim pentru ca faceti aceasta munca. Va rugam sa repetati mantra: "EU SUNT CEEA CE SUNT", cu voce tare sau in interior. Va va aduce mult calm si va va ajuta sa va amintiti cine sunteti cu adevarat- sunteti cu adevarat maestri. Va rugam sa nu va identificati cu schimbarile emotionale care au loc, intelegeti ca toti marii maestrii au trecut prin aceste schimbari. Asa cum va inaltati din ce in ce mai inalt, intelegeti ca progresul vostru va parea ca fiind mai dificil decat al altora. Voi sunteti aurul care e procesat, ciocanit si cizelat pentru ornamentarea unei mari frumuseti. Noi stim ca cizelarea si ciocanirea sunt dureroase dar intelegeti-le asa cum sunt. Acesta e marele proces purificator: cand tot ce nu rezoneaza cu binele cel mai inalt e inalturat. Aceasta inlaturare e necesara, permiteti sa se intample. Cautati sa va echilibrati cu apa cat puteti de mult si prin purtarea culorii albastre. Am spus ceea ce aveam de spus. La revedere dragii mei, iubirea mea ramane cu voi. Va iubesc mult si profund. EU SUNT MARIA MAGDALENA

Un comentariu:

  1. Multumesc si felicitari Alexandra! De mai mult timp prefer sa citesc mai ales mesaje transmise prin channel decat sa citesc carti scrise de oameni privind opiniile lor despre spiritualitate.Iar cand am vazut ce deosebit este acest blog al tau ,m-am bucurat .Fii/Esti binecuvantata!George

    RăspundețiȘtergere