joi, iulie 19, 2007

SANANDA~IUBIREA PENTRU FAMILIA LUI




PARTENERIATE SACRE: UNIRE IN INIMA: ISUS SANANDA~IUBIREA FAMILIEI LUI prin Linda Dillon 9.06.2007 Buna dimineata preaiubitii mei prieteni, Eu sunt Isus Sananda. Eu sunt Ieshua, Eu sunt pazitorul flacarii, pazitorul inimii, Eu sunt pazitorul constiintei Christice, Eu sunt pazitorul celei de-a saptea dimensiuni si lista mea de sarcini continua(rade) si in timpul meu liber Eu sunt tamplar! Am cerut acest channel pentru a vorbi in aceasta zi despre familie. Si doresc in mod special, desi nu se obisnuieste, doresc sa ma adresez in recunostinta prietenului meu preaiubit Myrtle, incarnarea puritatii si blandetii, caci noi stim ca blandetea va locui pe Pamant, dar mai stim si ca blandetea e administratora Pamantului- cei blanzi nu intervin, ei pur si simplu dirijeaza gradina, si gradinile umanitatii. Doresc inca odata sa va vorbesc tuturor despre importanta familiei. Voi imi spuneti, Ieshua, nu e Craciunul sau Pastele, si prietenilor tocmai acesta e esenta. Familia e in fiecare zi, ei sunt ocaziile speciale ale inimii voastre, familia e sursa intelepciunii voastre, fantana voastra, sursa compasiunii rasului si lacrimilor si profunzimea intelegerii ca nu va veni de nicaieri altundeva in experienta umana. Eu am mers cu voi ca un frate, ca invatator, vindecator si prieten, nu ca Maestru. Vreau ca voi sa intelegeti asta caci voi imi atribuiti multe titluri dar eu doresc sa ma onorati ca fratele vostru, fratele inimii voastre, fratele sufletului vostru si fratele calatoriei voastre indiferent ce impune acea calatorie, si Eu am fost martorul si am stat; implica o mare intelegere si asta-i abia inceputul. Si cand vin si merg cu voi din nou in Noul Ierusalem, nu voi merge ca Maestru ci ca un Frate, ca un prieten. Sunt atat de multe controverse pe planeta asupra sinceritatii mele si asupra iubirii simple si a mariajului meu cu Maria Magdalena, geamana inimii mele, geamanul sufletului meu. Cum pot fi controverse asupra crearii familiei, asupra unirii in iubire? E mai mult decat absurd. Si copii mei binecuvantati, mama mea, doresc sa va vorbesc in aceasta zi despre tatal meu, despre tatal din experienta mea umana, despre Iosif. Daca ar fi sa va ganditi la Iosif, el ar fi ca un stejar, puternic si tacut si atat de demn de incredere, si ar fi un scut si v-ar apara in timpuri grele si v-ar sustine; v-ati putea rezema de el. Lui nu i s-a acordat suficient credit. Si totusi nu exista un alt tata pe Pamant care ar rivaliza cu iubitul meu tata, Iosif. El m-a invatat ce inseamna sa fii barbat, sa mergi in putere, blandete si gentilete si sa ai curajul convingerilor mele, a cunoasterii mele. Preaiubita mea mama care a stiut din prima zi, Bunavestire, cum va fi calatoria mea era adesea prudenta si spunea: "Ieshua te rog, stai putin chiar trebuie sa fii atat de evident?" Tatal meu nu a facut niciodata asta. Cateodata in linistea serii imi sugera temperarea si un fel de a vorbi care ii va ajuta pe altii sa-mi inteleaga mesajul. El mi-a aratat calea. Si familia mea, preiubita mea Maria Magdalena. Chiar credeti ca si parteneri nu ne-am certat niciodata? Iubirea si pasiunea au fost foarte puternice intre noi, dar amandoi eram suflete foarte independente. Erau momente in care nu cadeam de acord si momente de o tandrete incredibila-si de ghidare a noastra. Nu ne-am angajat in aceasta calatorie impreuna fara totala ei cunoastere a caii mele.Asa ca puterea acesteia a fost enorma, caci stia ca ar fi continuat singura, ca va fi o mama singura. Eu m-am bazat pe puterea ei caci erau momente in care eu ma clatinam, da, stiti, ati auzit aceste mituri si povesti, dar ca uman erau timpuri in care pur si simplu imi venea sa-mi iau familia si sa fug, sa o protejez si pe mine si sa incepem din nou. Si ea doar se uita la mine si atunci nu numai ca stiam legatura noastra sacra care va dura pentru totdeauna, ci si promisiunea si contractul pe care am venit sa-l implinim in acea viata la fel cum fiecare din voi va impliniti o promisiune in aceasta viata; si de aceea dorim sa va oferim tot ajutorul pe care il puteti percepe, sa nu va limitati in aceasta iluzie a dimensiunii a treia. Voi sunteti fiintele Nova; sunteti vindecatorii Nova si ati primit stiinta direct de la Albert Einstein pentru a va sustine.Indraznesc sa spun ca era si timpul. Si de ce vreau sa va vorbesc despre familie azi? Pentru ca deasemenea vreau sa nu va ganditi la termenii traditionali ai familiei. Acest grup(workshop) e familia voastra sufleteasca; acesta e cercul in care ati calatorit intotdeauna si de aceea va tot intoarceti si va intrebati "de ce ma tot duc in acel grup?" Pentru ca va alaturati unei cai cu care ati fost de acord acum mult timp cu familia sufletului vostru pentru a va sustine, da cateodata in dezacord cu voi, dar intotdeauna in Iubire.Rezemati-va pe familia voastra de suflet, familia va ajuta sa continuati, ei sunt puterea voastra, ei sunt stejarul vostru, scutul vostru si ei sunt soarele vostru. Ei sunt expresia inimii voastre, ei sunt oglinda voastra. Deci eu inaintez ca si fratele vostru azi, ca un prieten, pentru a va rezema nu doar pe mine ci pe fiecare dintre voi, in onestitate. Voi va confruntati cu probleme de miez in aceste adunari, fiti cinstit cu voi si cu ceilalti, aceasta e o oportunitate oferita rar. Aveti incredere in celalalt, intelegeti ca va incredintati viata celuilalt. Si pur si simplu priviti piciorul mesei caci Eu sunt intotdeauna acolo. Mergeti cu Iubirea mea, mergeti cu intelepciunea si compasiunea mea, mergeti cu rasul meu. Rezemati-va pe mine. La revedere. postat pe : http://lightworkers.org/node/7406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu