duminică, iulie 22, 2007

TENSIEN- MAESTRU ASCENSIONAT


Magia e in aer! Ceea ce vorbiti voi acum e manifestat in Lumina imediat. Ati traversat o granita in mintea si inima voastra. A fost o trecere foarte usoara in puterea grilajului cristalin si dincolo de el. Eu Sunt TENSIEN si am petrecut multe vieti pe Mama Pamant, Mama Tuturor care traverseaza Varstele. Inaintea timpului meu pe Nava, eu am fost in Tibet ca un Iluminat. Am vazut multe pedepse pe aceasta planeta si am vazut multa frumusete in viata Sufletului cum s-a trezit la Unicitatea Totalitatii. Noi care am mers pe urmele voastre pe Mama Pamant, va intelegem. Noi ne Bucuram de Trezirea voastra dintr-un lung si problematic somn! Privim cu satisfactie cum ati devenit o Armata de Lumina. Voi aduceti acea Lumina in Fiecare colt al Mamei Pamant. Afirmati tot ceea ce e Bun, Frumos si Fericire in lumea voastra. Fiti in pace cu Tot, caci colectiv sunteti Emisarii Luminii. Luati-va timp pentru a asculta pe cei care au probleme( sunt multi care au nevoie de cineva cu care sa vorbeasca). Reasiguratii pe cei care sunt in frica. Si voi ati fost "acolo". Oferiti-va in Fericire si acea Fericire va creste si va STRALUCI PE ACEASTA LUME! Mentineti-va visele (vizualizarile) asupra viitorului, asupra Noii Lumi. Fiti ca un munte in timpul furtunii. Un loc de siguranta pentru cei care au nevoie de adapostul vostru. Noi, Maestrii Ascensionati suntem doar la un gand distanta. Noi mergem cu voi si va asistam. Doar chemati-ne cand aveti nevoie de asistenta. Va iubim pe voi si persistenta voastra in Misiune. Sunteti foarte aproape de sfarsitul dualitatii. Totul va fi asa cum trebuie sa fie. Noapte buna si Multumim Mamei pentru viata pe care V-a oferit-o. 2007.2007 postat pe site-ul: http://www.galacticfriends.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=32&Itemid=92

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu