luni, august 20, 2007

ADAMUS SAINT GERMAIN


ASCULTATI-VA SINELE -5 august 2007 Eu Sunt Adamus , St. Germaine. E un privilegiu si o incantare sa fiu cu voi in aceasta zi, in acest moment. Eu supraveghez tot ceea ce alegeti in viata voastra si ma inspaimant de tot ceea ce va permiteti acum, in aceste Noi Energii.Eu vad si acele timpuri cand va impiedicati, totusi. Eu vad acele timpuri cand erati atat de siguri ca ceea ce faceti e un lucru gresit, luand directia gresita in viata voastra si ca nimic bun nu vi se va intampla. Eu vad cum acele ganduri, sentimente si emotii va afecteaza si aduc tristete in inima mea. Caci dragilor, dragi prieteni, voi sunteti magnifici! Ascultati-mi cuvintele! Simtiti energia pe care o aduc in aceasta zi in acest moment. Simtiti iubirea si compasiunea care e acum aici pentru voi si cunoasteti, adanc in inima inimilor, ca totul e bine cu sufletul vostru. Cum valurile energiilor continua sa bombardeze pamantul in aceasta perioada de timp, veti experimenta multa energie care se indreapta spre iesirea din viata voastra. Veti experimenta vechi situatii, vechi relatii, vechi vieti care vin spre voi si pe care le-ati crezut completate si aici chiar sunt, ca si cum nu le-ati fi parasit niciodata. Deci ce veti face dragii mei prieteni cand se va intampla asta? Luati un moment, cum e acest moment si incetati ceea ce faceti. Incetati si stati linistit. Respirati profund si cereti linistea, pacea si cunoasterea care vine din propriul Sine pentru a vi se prezenta. Mutati-va in aceste energii si ascultati dragii mei prieteni, ascultati la ceea ce vine spre voi in acel moment. Sinele vostru are toata constientizarea de care aveti nevoie in acest moment. Puteti cere orice si energia va va raspunde, caci voi sunteti Maestrul pe Pamant si totul e aici pentru a va sustine si pentru a va servi. Ascultati-va Sinele. Ascultati energiile care va spun ca totul e bine. Ascultati vocile grupului vostru si al alergatorilor care sunt intotdeauna cu voi. Ascultati cunoasterea interioara pe care o aveti, care e dreptul vostru Divin din Nastere, care spune ca sunteti mai mult decat bine, ca sunteti intr-adevar magnifici! Si in acel moment de ascultare prietenii mei, lasati totul din jurul vostru care incearca sa va spuna ceva diferit, caci nu va apartine si e timpul sa le eliberati din viata voastra. Eu Sunt Adamus, St. Germaine si e o incantare in a impartasi acest moment cu voi. Aveti incredere in voi, iubiti-va si cunoasteti ca totul e intr-adevar bine cu sufletul vostru. Sunt incantat sa fiu aici cu voi in aceasta zi si va spun in incheiere, Respirati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu