luni, august 06, 2007

IMBRATISAREA DIVINA




Dupa cum se observa sunt din ce in ce mai indragostita. Si primesc din ce in ce mai multe declaratii de dragoste celesta. De cele mai multe ori primim aceste "flori eterice" de la iubitul/iubita din interior prin diverse complimente sau gesturi pline de gentilete din partea celor apropiati. Dar, din cand in cand, EL / EA doreste sa-si desfasoare intregul evantai al iubirii curcubeu pentru voi, cei iubiti, cei alintati, cei rasfatati de intregul Univers. Fie ca ne apare intr-un pictural apus splendit de soare, fie ca intesifica luminozitatea stelelor pentru ca noi sa le admiram, fie ca apare intr-un vis ca printr-un abur multicolor pentru a ne binecuvanta cel de-al treilea ochi, vrea sa ne arate ca e acolo. E intotdeauna acolo si aici. Ne imbratiseaza si danseaza impreuna cu noi in acest cateodata vals, cateodata house, cateodata sau cel mai des populara melodie a 3D-ului. Apropo, stie toate dansurile populare (eu nu le stiu decat pe cele moldovenesti). Astazi a considerat ca e vremea unei noi si induiosatoare declaratie de iubire, prin versurile formatiei Kelly Familly a cantecului "Becauze it`s love". A fost bineanteles o declaratie-dialog(nu pot pierde ocazia de a-i sustine iubirea divina, nu?). Eu: de fiecare data cand ma uit la fata Ta / am acest sentiment / de fiecare data cand ma uit in ochii Tai / incepe vindecarea / de fiecare data cand mergem impreuna / da, am acest sentiment. Sinele: pentru ca e iubire / oh, e iubire. Amdoi in cor: si urcam cate o treapta / in fiecare zi suntem tu si cu mine / si urcam cate o treapta / in fiecare zi si in fiecare noapte. Eu: de fiecare data cand Te uiti la fata mea / imi dai acest sentiment / de fiecare data cand Te uiti in ochii mei / inima mea incepe sa tremure / oh, eu ma gandesc la tine tot timpul / in tine imi pun increderea. Sinele : pentru ca e iubirea / da, e iubirea / oh, e IUBIREA. Alessandra extaziata si in bratele Sinelui Divin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu