sâmbătă, august 04, 2007

M-AM INDRAGOSTIT


A te indragosti de tine. E un sentiment pe care il mostenim de la Tata/Mama Dumnezeu. Spiritul e eternul indragostit de Tot Ceea Ce vede. E imposibil sa nu te indragostesti de Fiinta ta, de tot ceea ce ai muncit atat de mult sa obtii. Tu ai creat corpul atributele, talentele, temperamentul si care artist nu isi venereaza opera? Sigur ca intotdeauna cautam acea "CAPODOPERA" dar frumusetea sunt schitele nereusite, variantele multiple taiate sau modificate la nesfarsit. In timp ce lucrez eu ascult muzica si ma pierd in undele sunetelor ce duc inspre Ceruri. Melodia lui Glen Medeiros "Nothing`s gonna change my love for you" o cant impreuna cu Sinele meu, ne-o dedicam unul altuia. Va ofer aceasta minunata declaratie de suprema iubire dintre creatie si Creator: Eu: - daca ar trebui sa-mi traiesc viata fara tine alaturi / zilele toate ar fi pustii / noptile mi s-ar parea prea lungi / cu Tine vad eternul atat de clar/ am mai fost indragostit inainte / dar niciodata nu am simtit atat de puternic / visele noastre sunt tinere si amandoi stim / ca ele ne vor duce acolo unde vrem sa ajungem / imbratiseaza-ma acum, atinge-ma acum / nu vreau sa traiesc fara tine. Sinele Divin: - Nimic nu va scimba iubirea mea pentru tine / ar trebui sa stii pana acum cat de mult te iubesc / de un lucru poti fi sigur / ca nu-ti voi cere niciodata altceva decat iubirea ta / daca drumul inainte nu e tocmai usor / iubirea noastra ne va conduce spre o cale a noastra / ca o stea-ghid / Eu voi fi acolo pentru tine daca vei avea nevoie de Mine / nu trebuie sa schimbi nimic / te iubesc exact asa cum esti / si deci vino acum cu mine si admira privelistea / te voi ajuta sa vezi si eternitatea deasemenea / NIMIC NU VA SCHIMBA IUBIREA MEA PENTRU TINE / AR TREBUI SA STII PANA ACUM CAT DE MULT TE IUBESC. Alessandra indragostita peste masura de Sinele Divin.

Un comentariu:

  1. Alexandra, sunt o pacienta a mamei tale. Ea mi-a recomandat blogul tau. Tablourile tale sunt superbe. Se simte in ele toata dragostea de sine de care vorbesti cu atata patima. Succes.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere