joi, august 23, 2007

SAINT GERMAIN


SAINT GERMAIN DESPRE EL SI DESPRE SUFLETUL GRUP- 13 august 2007 Preaiubitilor, cu un mare interes observ declaratiile care sunt facute si imi sunt atribuite mie. E o mare ingrijire ca informatia sa fie consonanta, corectata si placuta din Lumina si Iubirea cu care a fost intentionata. Ce este prezenta EU SUNT? E partea aceea din voi care e o parte din Dumnezeu, din Sursa. Echilibrul interior, miezul stelar a cine sunteti. Nu sunteti diferiti de mine, egali in acea parte a sursei care suntem toti. Eu am o mai mare constientizare decat voi, nu sunt mai bun, ci doar maestru mai mare in amintiri, un loc de crestere pe care voi il veti atinge, toata umanitatea il va atinge. Asadar preaiubitilor, Eu sunt voi, noi suntem toti Dumnezeu Sursa. Noi suntem toti megici, maestri, Dumnezeu Sursa, fiinte divine. Iubire, Viata, Lumina, Ras, mare Fericire, toate in acelasi sens. S-a creat o minune in jurul meu, am observat ca toata lumea spune, de-a lungul vremilor, ca am zis, ca am facut cutare lucru. Eu am fost Merlin, Eu am fost Columbus, Eu am fost St. Francis, Eu am fost etc, toate sunt parti ale aceluiasi grup de suflete care EU SUNT. Pentru unii, Eu sunt St. Germain, si am avut intelegerea de a fi Spiritul lor Ghid, altii ca si canale care transmit acea informatie pe care au fost capabili sa o inteleaga, si altii care sunt de acord sa ma incarneze, cum a fost Paul (cel care face channel-ul) cu care lucrez continuu. (O incarnare care e in stadiu incipient, care se va totaliza in urmatoarul ciclu de timp de 5 luni) Chiar si cu o incarnare pe pamant noi ne vom continua lucrul cu cei care fac channel cu energia lui St. Germain. Toate canalele sunt formate din constientizarea adevarului lor care evolueaza cum canalul evolueaza in maiestria amintirii. Deci in ce consta un suflet grup? Sunt 2,135 de Suflete Grup pe Pamant la acest timp. Fiecare grup are 144,000 de Monade, fiecare monada are 12 suprasuflete care se despart in dualitatea feminin-masculin pe intreaga forma a dimensiunii a 3-a. Voi, fie ca sunteti femei sau barbati, sunteti o parte a lui Dumnezeu, care e una cu tot ceea ce este, pentru a experimenta, individual, toata creatia in diversitatea si minunea sa. Cei pe care ii numiti Sufletul Pereche, sunt fiinte cu care v-ati inteles sa va invete, si sa fie invatati de catre voi, lectiile din diversitate, in iluzia pe care noi o numim timp. Scopul dualitatii e intelegerea Luminii si Intunericului, in totalitatea Creatiei. Voi, ca individuali, il aveti pe Dumnezeu si ca Lumina si ca Intuneric. Alegeti pe care o veti experimenta in momentul de Acum. Viata voastra reflecta alegerile voastre. Flacarile gemene sunt separaraea originala feminin-masculin din monada din care ati descins. Ca membrii ai monadei luati o mai mare Lumina in maiestria amintirii si ambii contribuiti la marea Lumina a Sufletului Grup in maiestria amintirii, si cum Sufletul Grup evolueaza in luarea unei mai mari Lumini, si el deasemenea ia o mai mare cantitate de Lumina pentru a evolua in maiestria amintirii. Asta e dorinta mea preaiubitilor, aceasta informatie aduce o mai mare intelegere in amintirea voastra. Iubire si Lumina pentru voi. SAINT GERMAIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu