joi, septembrie 27, 2007

MESAJ PENTRU TOTI DE LA MAESTRUL MAGICIAN LORD MERLIN - 8 aug. 2007


Salutari tuturor! Lasati-ma sa incep, spunand ca noi/eu santem foarte incantati de marea inaintare a progresului vostru.Stiti ca voi santeti ''piese de puzzle'' impreuna si santeti uniti cu spiritul si cu toate fiintele sensibile.Deci,lucrurile inchid circuitul.Azi am un dar special pentru toti.Este un dar care va veni chiar la timp pentru aceia care sant ''pe receptie'' .Asa ca, intrebati-va Prezenta Eu Sant astazi, daca santeti gata sa primiti acest dar.De fapt, asta inseamna o reclamare a faptului ca va ''deschideti mintea pentru primire'' , in alte cuvinte insemnand : '' fii receptiv ca sa primesti''.Acest dar este controversat.Este un ''Glob de Lumina''. Acest glob este magic si va va ajuta in co-creere.Ce veti crea? Sa stiti ca acest dar, ''Globul de Lumina'' este de la Merlin, dar de fapt este de la TOT CEEA CE ESTE si de la Prezenta voastra Eu Sant.Lucreaza ideal cand este plasat in inima voastra pentru ca : REVERBEREAZA LUMINA - VINDECA - CREEAZA - ESTE MAGIC - PROTEJEAZA - SI FACE MINUNI.Va va ancora in cea de-a 5-a si a 6-a dimensiune si va adauga darurile clarvederii,clarauzului si ,da, al clarsimtului.Acest ''Glob de Lumina'' poate fi expandat inafara chakrei inimii voastre , in jurul caselor voastre, a locurilor de munca,oraselor, animalelor, familiiilor, tarilor, continentelor, Pamantului, galaxiei, universului si asa mai departe.Ati inteles mesajul? Sa stiti ca atunci cand va mutati personalitatile sau egoul in afara caii si va expandati mintile total , crezand in rezultat si vazand totul ca deja realizat, aceasta este posibilitatea pentru miracole.Miracolele se intampla adesea chiar inainte de a va gandi.Deci, haideti sa '' inchidem cercul'' cu magicul ''Glob de Lumina".Daca rezonati cu Prezenta voastra Eu Sant, atunci doar atat aveti de facut : 1.Vizualizati lumina alba-aurie ca o bula de protectie imprejurul vostru.2. Chemati-l pe Lordul Merlin, Maestrul magician. 3. Spuneti :'' Eu cer sa primesc Globul de Lumina in inima mea.''4. Vizualizati un glob de lumina rotund, auriu si alb, roz pal si pulsatoriu, ancorat in ceakra inimii.5. Spuneti : ''Eu cer ca aceasta energie sa fie eliberata numai in masura in care eu pot tolera energetic aceasta''.6. Folositi aceasta energie daca doriti sa ajutati crearea Cerului pe Pamant si pentru binele superior al tuturor.Si acum, imi iau ramas bun.Salutari cordiale, in iubire si lumina! LORD - MAESTRU MERLIN. Sursa : http://www.livewithlight.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu