marți, octombrie 30, 2007

LORDUL MERLIN SI ARHANGHELUL MIHAIL - 29 OCT. 2007


Dragi studenti de pe Pamant.Noi venim cu veselia noastra iubitoare si cu binecuvantarile noastre stralucitoare , pentru a comunica cu voi astazi.Eu, Lord merlin si Arhanghelul Mihail, venim sa vorbim cu voi astazi si sa impartim cuvintele noastre de intelepciune.Eu, Merlin, sant un magician si un vrajitor.Eu vin cu Arhanghelul Mihail, care este liderul Arhanghelilor si tine farul de lumina pentru Regatul Angelic.Voi puteti crede ca este straniu ca am venit azi sa vorbim impreuna , deoarece energiile noastre sant foarte diferite , dar Arhanghelul Mihail a fost cel care m-a asistat pe mine in timpul vietii mele pe pamant , in forma fizica , pana cand am evoluat si am ascensionat la urmatorul nivel de constiinta.In mod curent, eu am un ashram intr-un loc special al vindecarii si iluminarii , in interiorul unei paduri magice , din planurile interioare.Fiecare lucrator al luminii de pe pamant este bine venit sa-mi viziteze ashramul ,dar, va rog , ca mai intai, sa va conectati la energia mea , pentru a simti daca este pasul corect pentru fiinta si calea voastra.In padurea mea magica, eu imi invat studentii multe din abilitatile spirituale , asa cum ii asist la deschiderea fiintei lor catre lumina.As vrea sa stiti ca eu cer angajament, deoarece calea unui lucrator in lumina nu este o sarcina usoara si cineva trebuie sa-si concentreze toate eforturile pe lumina sufletului lor si a dezvoltarii lui.Voi fi cu voi intotdeauna, sfatuindu-va asupra exercitiilor si tehnicilor pe care trebuie sa le completati si va voi incuraja sa faceti plimbari lungi in natura, pentru a va creste coeficientul de lumina , care intra in fiinta voastra.Invitatia mea este valabila pentru toti; pur si simplu, cereti inainte de a adormi , sa fiti dusi in ashramul Lordului Merlin , in padurile magice din planurile interioare ; ingerii vostri va vor transporta si va vor proteja, ca intotdeauna.Chemati-l pe Arhanghelul Mihail pentru invincibila lui protectie si si veti fi gratulati , numai permitand fiintelor iubirii si luminii, sa intre in campul vostru auric.Conectia mea cu Arhanghelul Mihail a continuat , asa cum am intrat in planurile interioare inca o data si acum , noi lucram impreuna din nou; misiunea noastra este procesul ascensiunii planetei Pamant .Noi dorim sa crestem lumina sufletelor si sa le asistam dezvoltarea, permitand adevarului lor interior sa se iveasca.Aceasta este o sarcina usoara, cand sufletul este deja deschis si receptiv la energii , deoarece noi oferim doar suport si iluminare , de a invinge provocarile si a indeplini scopurile.Cand un suflet nu este inca deschis si este concentrat pe viata fizica , este dificil pentru noi, deoarece nu ne este permis sa intervenim in vietile lor , deci noi ne intoarcem spre voi, lucratorii nostri in lumina de pe Pamant, de a fi podul nostru de lumina.Va rugam sa va concentrati pe radierea luminii si iubirii voastre interioare catre oamenii pe care ii intalniti ; nu e nevoie sa-i cunoasteti, nici macar sa le vorbiti , doar pur si simplu radiati lumina din sufletul vostru , in directia lor.Cereti protectie de la Arhanghelul Mihail pentru a va asigura ca nu absorbiti nici o energie joasa , dar fara teama, emanati lumina voastra.Cateva fiinte au creat bariere in jurul lor,blocand lumina , deci , s-ar putea ca la ei sa nu aiba efect, dar noi apreciem eforturile voastre.Acesta este un apel catre lucratorii luminii de pe Pamant , sa faca un pod de lumina cu alte suflete de pe Pamant , deoarece noi putem imprastia lumina Creatorului si asista , permitand altora , care nu s-au trezit inca, sa ascensioneze.Multi dintre voi stiu ca acest timp se accelereaza si perioada pe care ne-am propus-o pentru ascensiune se apropie. Am dori ca atat de multi oameni sa fie constienti de lumina , asa incat sufletele lor sa-si poata continua misiunea lor de pa Pamant, decat sa-si traiasca viata , fara sa-si atinga scopurile spirituale.Cand voi radiati lumina interioara catre o alta persoana , daca ei accepta lumina, creste vibratia energiei lor si mica cantitate de lumina din fiinta lor, permite ghizilor lor sa-i atraga mai aproape, dispozitia lor va creste, deasemenea, permitandu-le sa se conecteze cu fiinta lor spirituala.Aceasta inseamna , ca are loc o deschidere in aura lor, care permite ghizilor o interventie divina si ghidarea lor pe calea corecta.Cand o persoana accepta lumina este foarte usor pentru noi sa ne conectam cu ea si sa o asistam pe calea ei spirituala.Voi ati experimentat aceasta constientizare pe pielea voastra,cand toate interesele voastre s-au schimbat si deodata, voi ati urmat o noua cale , incercand sa descoperiti partea voastra spirituala.V-ati gandit vreodata ca puteti fi in pozitia cresterii pe care o experimentati acum , deoarece o alta persoana a emanat lumina ei spre voi , fara ca voi sa realizati aceasta? Este multa munca care se face , as putea spune, in spatele scenei, pentru ca multi nu sant constienti de asta; nu lasati ca aceasta sa va infricoseze , dar va reasiguram ca voi santeti tinuti in bratele iubitoare ale ghizilor vostri si a sufletului puternicului Creator.Acum este sansa voastra , lucratori ai luminii, de a face o diferenta in lume si de a-i ajuta pe altii, sa descopere adevarul.Nu folositi forta dar radiati lumina voastra pur si simplu si facand aceasta, voi veti permite vibratiei energiei voastre si coeficientului de lumina sa creasca , deci nu aveti nimic de pierdut! Voi puteti sa chemati energia mea sa va asiste in acest scop, sant mai mult decat binevoitor sa ajut dar eu va cer , deasemenea, sa chemati energia Arhanghelului Mihail , caci puterea sa este imensa si el va va asigura protectia. Mergeti inainte, luminile mele stralucitoare si invingeti dificultatile dintre umanitate si lumina ! Binecuvantari incantatoare , LORD MERLIN SI ARHANGHEL MIHAIL. Sursa : http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu