marți, noiembrie 06, 2007

DUMNEZEU A SPUS : LASATI-VA INIMA SA SARA IN SUS DE BUCURIE - 5 NOV. 2007



Sentimentele voastre nu vor mai fi ranite, pentru ca acum voi stiti ca inima lui Dumnezeu bate in interiorul vostru.Cand
sentimentele ranite va asalteaza, inainte de urmatoarea bataie de inima, sentimentele ranite vor disparea.Nu acumulati sentimente
ranite.In interiorul inimii voastre bate inima Mea. Intre o bataie de inima si urmatoarea , inima voastra ( Inima Mea ) sare in sus de
bucurie si stie ca nu este ranita.Credeti voi ca este posibil ca Eu sa pot purta sentimente ranite? Va puteti imagina ca Eu sant
sensibil la vreun afront? Va puteti imagina ca numai gandul la o mica intepatura a unui tantar ar putea sa-Mi deranjeze ziua? Nu
veti mai fi sensibili in gradul in care ati fost pana acum. Nu veti mai avea inima ofensata. Chiar nu veti mai recunoaste ce este o
ofensa.Aveti o inima puternica.Nu santeti curajosi, pentru ca nu este vorba despre curaj.Doar sa nu mai acumulati ofense. Un
cuvant, o omisiune si inima voastra nu va sta deoparte. Metronomul Universului bate in interiorul inimii voastre.Nu veti mai fi asa de
slabi de inger incat sa fiti afectati de un lucru atat de mic, cum este o ofensa. Ce sansa are un cuvant sau obtuzitatea unui prieten
sa va penetreze inima si sa va biciuiasca? De ce permiteti sa va strice ziua, in special acum ,cand voi stiti ca inima voastra este si
a Mea? Daca voi si Eu am fi fost separati , daca am fi fost, marea diferenta intre voi si Mine , ar fi fost ca voi preluati ofensa si Eu
nu.Voi permiteti ca cel mai neinsemnat lucru pe care il percepeti in inima , sa va panicheze. Un cuvant spus la intamplare si inima
voastra este dezumflata.Destul cu aceasta acum.DESTUL ! Nu va aparati hipersensibilitatea inca o data.Nici macar o data.Nu
conteaza ce spune sau ce nu spune cineva. Voi santeti cei care mergeti pe ruguri si nu va simtiti asaltati. Ce au spinii cu voi? Voi
cititi un Spin chiar si cu mintea? Voi santeti speciali pentru Mine si cel care va poate ofensa este special pentru Mine. Poate ca o
greseala prosteasca fost facuta. Alte persoane si-au pus inima inaintea inimii voastre.Poate chiar nu s-au gandit la voi. S-au
gandit numai la ei.Cea mai prosteasca greseala a tuturor este ca ati lasat ca o mica nechibzuinta a altora sa va intepe.Altii nici nu
se gandesc si voi, preaiubitii Mei, voi ganditi prea mult.Nimeni nu vrea sa fie nepoliticos cu voi.Este nepolitetea lor, nu a voastra.Nu
va consumati pentru asta.Nu fiti nepoliticosi cu voi insiva. Nu va mai pedepsiti cu sentimente ranite.Daca albina nepolitetii va mai
inteapa , dati-o afara.Nu a contat pentru voi. Nu santeti printesa si mazarea. Santeti uriasi.Inima noastra este atat de mare , incat
in ea nu incap ofense. Nu are recul. Renuntati la ideea ca orice inima trebuie sa se protejeze. Nu este nimic de care inima sa se
protejeze.Va puteti imagina , chiar si pentru un moment, Ca Eu as putea fi atat de sensibil , incat ar trebui sa Imi protejez Inima?
Va puteti imagina ca as putea da atentie la slabiciuni si apoi sa le acumulez? Ca si voi, Eu nu le vad intotdeauna.Ca si voi , Eu nu
sant intotdeauna apreciat.Va puteti imagina pentru un moment ca Eu vad doua parti ale mesei , Eu pe o parte si altcineva pe
cealalta? Eu nu as fi opozantul nimanui. Eu va rog bland sa faceti si voi la fel !
Sursa : http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu