duminică, decembrie 02, 2007

MESAJ DE LA DUMNEZEU - ATINGETI-VA INSUSI TARMUL VOSTRU - 01.DEC. 2007




Spulberarea are loc si atunci cand stati cu Mine? Unde mergeti decat in Centrul Creatiei? Nu exista alt loc unde sa fiti.
Voi credeti ca santeti aici sau acolo.C u siguranta, corpul vostru exista intr-o picatura a acestui timp pe pamant si atetia voastra
deasemenea , totusi, voi santeti Inima Materiei.Voi nu existati nicaieri decat in Inima Mea si Inima Mea este Centrul Creatiei .Eu
sant acolo de unde vin toate cunostintele. Eu Sant Sursa cunostintelor voastre si Eu Sant deasemenea Scopul pe care il
cautati.Voi cautati ceea ce aveti. Aceasta este propria voastra Prezenta, pe care o cautati. Doar pentru un moment , in gandirea
voastra ati fost absenti din aceasta , aceasta ilustrisima Fiinta , care este Sinele vostru. Ati fost in dubiu, preaiubitilor, numai pentru
ca voi credeti ca existati undeva departe, exmatriculati din lume; in Realitate , nu exista alt loc unde sa fiti, decat in Inima Mea ,
Inima Inimilor , aceeasi care bate si in pieptul vostru. Aceasta Unicitate nu este complicata.Unicitatea trebuie sa fie simpla.Numai
voi credeti ca Unicitatea este complexa.Voi analizati neanalizabilul.Voi creati misterul , acolo unde exista simplitate. Este prea usor
sa absorbiti si sa vedeti Unicitatea care santeti.Este chiar aici si voi o cautati acolo , unde credeti ca Vastitatea Unicitatii trebuie sa
fie.Voi cautati Unicitatea care este deja a voastra. Voi o cautati departe , cand doar trebuie sa va opriti un moment si sa lasati
Prezenta Unicitatii , Eu Insumi, sa rasara din voi. Eu sant dincolo de presupunerile voastre dar nu dincolo de recunoasterea
voastra.Voi puteti vedea dar nu puteti descrie.Voi puteti vedea si totusi, Eu nu sant o Viziune.Voi Ma puteti simti, Ma puteti auzi, Ma
puteti atinge si totusi voi simtiti ca sant dincolo de accesibilitatea voastra, cand, preaiubitilor, Eu sant in intregime accesibilitatea
voastra.Voi santeti Cautatorul meu.Si voi santeti acel Infinit pe care il cautati.Voi alergati in cercuri, urmarind ceea ce deja aveti.Voi
cautati Aventura care traieste in interiorul vostru. Aceasta este inima a tot ceea ce cautati , a tot ceea ce doriti si a tot ceea ce va
intrebati. Si totusi, va este frica sa descoperiti. Va este frica , ca voi nu meritati.Va este teama ca veti inainta in ceata si daca
atingeti marginea tivului Meu. Va este teama sa descoperiti ceea ce cautati.Mai degraba cautati decat sa descoperiti. Va place sa
traversati granita principala si sa nu atingeti tarmul Sinelui vostru. Sa explic. Va place sa fiti in mijlocul oceanului fara puncte de
reper.Mai bine cautati punctele voastre de reper decat sa le cunoasteti. Voi nu va amintiti ca acolo este mai mult si mai mult.Voi
credeti ca mai mult si mai mult apartine numai lumii cumparaturilor , cand, tot timpul , exista descoperire dupa descoperire in
taramurile lui Dumnezeu si mai departe, in interiorul taramurilor voastre.Sa nu credeti ca trebuie sa intelegeti ceea ce v-am spus.
Ceea ce Noi vorbim nu este in taramul intelegerii.Aceasta este in taramul recunoasterii. Adanc in interiorul celulelor Fiintei voastre
, locuieste bogatia cuvintelor Mele. Voi nu trebuie sa intelegeti cuvintele Mele , pentru ca acum voi le posedati. Voi nu trebuie sa va
amintiti cuvintele Mele, pentru ca acum se deplaseaza prin voi.Nu trebuie sa faceti nimic, pentru ca acum, aveti toate semintele
plantate in interiorul vostru. Ele vor creste cu sau fara atentia voastra. Constientizarea voastra v-a inflori si nu exista nimic care sa
o poata opri. Voi o veti parcurge si nu puteti face altfel.Nici macar nu o puteti suspenda. trebuie sa o lasati sa continue.
Sursa : http://www.spiritlibrary/. com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu