duminică, decembrie 30, 2007

PREAIUBITUL EL MORYA - MESAJ CATRE DISCIPOLII MEI - 23 Dec. 2007


Eu sant El Morya si vin din nou la voi pentru a va oferi un mesaj. Gradul de importanta al acestui mesaj pentru voi este
subiectiv. Fiind la nivelul vostru uman al constiintei, voi nu puteti evalua nici semnificatia unui eveniment intamplat si nici importanta
lui in viitoarea dezvoltare a umanitatii. Asadar, ca regula, va cerem sa nu luati decizii imediate si riscante si nici actiuni pripite. Desi,
vorbind deschis, munca pe care constant o facem cu umanitatea de pa Pamant, ar da rezultate mult mai mari. Realizam distinct ,
ca este foarte dificil pentru voi sa priviti deasupra rutinei si sa va confruntati cu cine santeti , in fiecare zi. Pentru acest motiv, noi
venim neobositi si va oferim mesaje, care nu sant prea remarcabile ca noutati , dar in acelasi timp va trezesc si cateodata , unele
frze sau expresii din mesaje va fac constienti , in asa fel incat , deveniti capabili a faceti actiuni in planul fizic, care sant necesare si
care chiar se cer facute. De aceea, de fiecare data , cu multa rabdare si constanta, Eu va cer sa incepeti sa actionati. nu sa cititi
rugaciuni sau decrete. Va cer sa actionati cu adevarat in planul fizic . Poate ca nu intelegeti complet la ce fel de actiuni ma refer.
nu va cer sa aruncati regimul care exista in statul in care traiti, nici sa organizati revolutii sau intalniri de masa. Va cer sa faceti
lucrurile voastre umane obisnuite, pe care deja majoritatea dintre voi le fac. Dar va rog sa faceti aceste lucruri constient. privind la
fiecare actiune pe care o faceti prin prisma legii morale, Legea Divina, ce exista in acest univers. Va cer ca zilnic sa luati in
considerare consecintele actiunilor voastre si sa reflectati la fiecare pas al vostru. Doar ganditi-va cat de mult v-ati putea extinde
usurinta in fiinta voastra, daca fiecare pas al vostru ar fi in totala concordanta cu Legea Divina a universului. Nu ati crea o noua
karma si a face alegerile corecte , inseamna a fi capabili de a sterge karma actiunilor voastre trecute , intr-un ritm accelerat. Cat
este de simplu ! Stralucitor de simplu ! Noi venim si va spunem constant aceleasi lucruri. Dar de ce, de ce nu ne auziti? De ce cititi
mesajele noastre si dupa 5 minute uitati complet ce ati citit? De ce nu santeti capabili sa stati sub influenta formelor gand corecte
pe care vi le trimitem? Dumnezeule, cat de dificil este cateodata sa lucrezi cu umanitatea neascensionata ! Totusi Eu sant optimist
din fire si sant sigur ca dupa 100 de mesaje sau dupa 1.000 , voi primi pana la urma cateva sute de discipoli , capabili sa-mi
urmeze ordinele si ghidarea. Credeti-ma ca pot vedea ceea ce ar trebui sa faceti si felul in care ar trebui sa va comportati, mult
mai bine din starea Mea de constiinta ascensionata. Situatia de pe Pamant se imbunatateste. Nu este la fel de sumbra cum a fost
acum cativa ani in urma, dar am dori sa avem un ritm mai alert al dezvoltarii constiintei voastre. O decizie rezonabila s-a gasit,
datorita careia ritmul dezvoltarii se v-a intensifica. Vom avea grija ca procesul redistribuirii energiei sa mearga si mai mult pe
suprafata Pamantului, astfel incat, , Pamantul sa il poata suporta si sa nu sufere un cataclism distructiv. Am invatat sa localizam
punctele energetice negative , generate de umanitate. Si daca inainte, asemenea puncte umblau pe suprafata Pamantului si
cauzau schimbari neasteptate in locuri indepartate , acum toata karma negativa se concentreaza la sursa si oamenii care pot
invata si evolua din propria lor experienta , despre cat de rau "pare" ceea ce au creat. In acest fel, voi lichidati tot ce ati creat prin
starea si conditiile voastre , la un ritm ametitor. Si este mult mai mult decat atat ! Ne gandim la crearea unor stabilimente pe glob,
pentru oameni in afara influentelor constiintei de masa. In aceste stabilimente, conditiile ar putea fi create pentru dezvoltarea
viitoare a umanitatii. Tot ce nu doreste sa se dezvolte , trebuie izolat intr-un final si cu timpul eliminat, ca uscaturile in gradina. Tot
ce este capabil sa creasca si sa faca fructe , trebuie transportat , fertilizat si sa infloreasca pentru bunastarea si evolutia
Pamantului. Acestea sant planurile noastre si Eu le impartasesc cu voi , in speranta ca oamenii mi se vor adresa si-mi vor scrie o
scrisoare personala , pentru a ma ruga sa le directionez actiunile lor, in transformarea planului fizic al planetei Pamant. Totusi,
trebuie sa va calmez putin, caci Eu sant un Maestru foarte strict si exact. Discipolii mei sant capabili sa faca multe miracole in
planul fizic, dar Eu cer dedicare totala si neconditionata, supunere si disciplina de la ei. Cei care nu sant confuzi cu privire la
cerintele mele inalte, sant bineveniti in clasa mea , in planul fin, in casa Mea de vacanta , unde pot deveni familiar cu voi si sa va
directionez dezvoltarea. Cum realizez ca santeti complet pregatiti pentru a deveni lucratorul nostru, Eu va voi da o lucrare de
facutin planul fizic. Ca o regule, multi dintre discipolii mei, s-au imprastiat imediat, dupa ce au primit o sarcina concreta de la Mine.
Caci ei sant foarte nerabdatori sa stie ce vor primi ca recompensa . Si apoi , Eu le explic ca deja au primit tot ce se poate primi -
oportunitatea de a servi Marii Fratii Albe - acest raspuns ii bulverseaza si apoi pleaca si continua sa hoinareasca prin iluzie , in
cautarea recompensei, celebritatii, banilor si altor lucruri valoroase , in opinia lor. Stiu ca acest mesaj al meu nu v-a fi agreat de
multi. Totusi, Eu nu doresc sa fiu inteles de milioane. Cateva sute de discipoli devotati imi sant suficienti si apoi vom schimba
aceasta lume in cateva decenii. De aceea, cei care nu santeti confuzi despre cerintele mele inalte, santeti bineveniti sa deveniti
discipolii mei. Eu aud fiecare apel sincer catre mine, pe care il faceti in inima voastra. Si daca nu auziti raspunsul este doar pentru
ca santeti foarte distrasi de catre propria iluzie. V-am vizitat azi pentru a va oferi o ghidare de incredere pentru dezvoltarea
voastra. Eu sant El Morya Han.
Sursa : http://www.sirius-eng.net/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu