joi, decembrie 06, 2007

VOI SUNTETI DIVINI SI NEMURITORI 4 decembrie 2007




Dumnezeu spune: Preaiubitilor, acum este timpul pentru ca voi sa va acceptati sfintenia. Voi nu sunteti un simplu muritor. Voi
sunteti un stalp de nemurire. Voi doar carati un corp fizic. Voi traiti pe Pamant in timp ce continuati sa traiti in Ceruri. Trebuie sa stiti
ca ceea ce numiti un simplu muritor este un Muritor Divin. Nu exista exceptii. Inteleg ca asta vi se pare ceva foarte indepartat
pentru voi. Adesea nu sunteti tratati nici macar ca o Fiinta merituoasa Umana, nu mai vorbesc ca pe ceva divin. Intr-adevar ati fost
repeziti in viata voastra, dar acum nu va mai repeziti nici pe voi insiva. Nu va mai oferiti pe tava. Nu va veti mai restrange
recunoasterea de Sine. Spuneti-mi, preaiubitilor, nu aveti tendinta sa-mi spuneti despre lipsurile voastre si toate motivele pentru
care nu meritati sa va considerati o Divinitate? Nu exista o parte din voi care ia in deradere ideea ca ati putea valora mult mai mult
decat ceea ce crede lumea ca valorati? Preaiubitilor, si daca Eu am dreptate si lumea se inseala? Poate fi si in alt fel? Voi ati
incorporat ceea ce spune lumea. Nu veti oferi ideii mele nici o sansa? Veti crede ce spun Eu? Eu spun ca voi sunteti Copii mei
Divini. Daca sunteti Copii mei Divini, nu puteti fi decat divini. Eu nu as crea ceva mai putin decat Mine. De ce as face-o? Si apoi imi
oferiti dovezi ca Eu m-as putea insela. La urma urmei, ati vazut cruzimea in viata si stiti ca asta nu poate fi Dumnezeu. Si totusi
trebuie sa stiti ca acea cruzime nu sunteti voi, si cruzimea nu este nimeni. Asta este o falsitate. Nu mai credeti in ceea ce vedeti,
caci este un truc de magician. Si voi si toti copii Mei de pe Pamant sunt magicieni fabulosi si sunt experti in deghizari. Scoateti-va
masca sub care v-ati ascuns. La un anumit nivel, voi stiti ca ati fost fals.Voi stiti ca felul in care v-ati vazut si in care v-ati purtat a
fost un rol. Si ce actori minunati ati fost. Sunteti foarte buni.Voi oferiti spectacole stelare despre cum sa fiti mai mici decat sunteti.
Sunteti atat de buni incat v-ati convins si pe voi. Voi v-ati pastrat aripile acoperite. Ati uitat ca sunt ale voastre. V-ati bazat pe toate
proptelile, cand ar trebui sa va bazati pe voi insiva. Ati practicat foarte mult aparenta de a fi mult mai putin decat sunteti. I-ati
pacalit pe toti. Dar nu M-ati pacalit pe Mine.Voi sunteti o Fiinta Divina pe care Eu am creat-o. V-am plantat pe Pamant pentru
lucruri marete, in nici intr-un caz sa va inlantui si sa va simtiti mici si mohorati. Veti rupe acele lanturi invizibile dar puternice acum?
Cine v-ar placea sa fiti? Cum v-ar placea sa fiti? Puteti fi asta acum. Puteti fi tot ce va doriti chiar acum. Va spun ca puteti deveni
un rege sau o regina a voastra insiva.Va spun ca va puteti conduce si puteti trona peste viata voastra. Va puteti proclama cavaler
singuri si puteti incepe sa imprastiati toata iubirea care sunteti. Imprastiati-o acum. Oferiti-vi-o voua insiva. Acceptati versiunea
Mea ca fiind voi. Acceptati ceea ce am facut in imaginea Mea. Acceptati acum. Cum terminati de citit acest mesaj, nu mai puteti
juca rolul celui care abia incepe sa il citeasca. V-ati inaltat acum si acum luati-va responsabilitatea de a fi ceea ce intotdeauna ati
fost. INALTATI-VA PREAIUBITILOR. Voi sunteti liderii lumii si acum conduceti cu mare intelegere si compasiune. Voi conduceti in
locul Meu. Voi conduceti in numele Meu. VOI SUNTETI ZEII UNIVERSULUI. Pastrati-va numele pentru voi, dar acum stiti fara
indoiala ca asta este Cine Sunteti. Un trandafir stie ce este. Si acum si voi trebuie sa stiti Cine sunteti si asa sa fie, caci asta va
mai ramane de facut. sursa: http://www.heavenletters.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu