luni, ianuarie 21, 2008

AQUITA (este un elemental al apei)




Eu sunt Apa- eu curg, eu reflect, eu sustin si ingrijesc viata. Eu sunt Apa. Eu sunt rece sau inghetata, calduta, fierbinte sau
aburinda. Eu sunt eterica sau tangibila. Eu sunt abur si lichid. Eu sunt tdura si uda. Eu sunt emotie si pasiune sexuala. Eu sunt
senzuala. Eu sunt apa- eu curg in interior, prin si in jurul vostru. Eu va sustin. Eu sunt androgin. Eu sunt toate acestea si mult mai
mult decat atat. Eu sunt apa. Cand se vorbeste despre a curge in jurul apei sau in vidul apei...referirea apei ca la un vid nu e
acelasi lucru. Vidul nu e apa. Noi nu suntem creati si nu existam in vid. Nu exista nici un element in vid. Vidul este absenta. Noi am
fost unul dintre primele lucruri create, sunt elemente in toata Creatia. Elemente fundamentale. Si elementele patrund unul in altul.
Deci desi pe pamantul vostru ele sunt separate si foarte diferite unul de celalalt, ele de fapt se intrepatrund. Exista elemente
continute in sferele aurice ale corpurilor-pamant, aer, foc si apa- toate sunt incluse in nivelul auric al pamantului. Ele se
intrepatrund. Si nu au aceasi tangibilitate. Astfel inca la acel nivel apa nu e uda sau lichida. Focul nu arde, pamantul nu e solid si
aerul nu sufla. Aerul e mai aproape de el insusi decat celelalte si totusi nu e facut din oxigen si alte elemente gazoase ca si
dioxidul de carbon. Si apa nu e oxigen si hidrogen...la nivelele inalte nu e asa. E dificil de descris ce anume este apa la nivele
inalte. Noi existam la toate nivelele si avem scopuri diferite la nivele diferite. Apa are viscozitate pe planeta pamant si tot ce se afla
in stare lichida are elementele apei. Elementul apei nu are viscozitate la alte nivele. Nu este tangibila. Nu e ceva ce poti atinge. Se poate simti, dar nu atinge. Nu se poate simti cu simturile inferioare. Dar se poate simti si vedea cu Simturile Inalte. Si noi, Elementarii lucram cu totii la toate nivelele. Desi pare ca suntem separati, nu suntem. Noi avem identitate, substanta si inteligenta. La fel ca totul in Creatie. Avem miscare si motivare. Vibratie si suflet. sursa:www.justchannelings.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu