miercuri, ianuarie 23, 2008

MESAJ DE LA ABRAHAM - VIBRATIA BUCURIEI ANULEAZA CREDINTELE NEDORITE? - 21 Ian. 2008


Transmis prin Esther si Jerry Hicks Oaspete : Tu vorbesti despre faptul ca te simti bine sau rau si ai sentimente puternice pentru amandoua , deci, atunci este foarte clar ceea ce atragi , dar o multime de timp esti intre si nu stii ce atragi. Cu alte cuvinte ea a atras vulnerabilitate , ea a avut o vibratie a vulnerabilitatii si nu a realizat asta. Abraham : Ei bine, noi santem de acord. Cu alte cuvinte , ceea ce spui tu este ca , ar fi minunat sa stii cum vibrezi inainte de a atrage ceva ce nu doresti. Oaspete : Dar eu intreb daca poti avea o vibratie pentru lipsa si o vibratie pentru vulnerabilitate sau pentru toate aceste lucruri. Abraham : sant doar doua , ori esti conectat, ori nu. Oaspete : Bine, cand tu vorbesti despre bucurie sau un loc al starii de bine si tu esti in acel loc , aceasta elimina toate aceste alte vibratii? Abraham : Da. Cu alte cuvinte, nu poti fi conectat sau disconectat in acelasi timp. Deoarece esti constientizezi aspectele pozitive, vibrational nu -ti poate lipsi nimic. Oaspete : Si nu te ingrijorezi despre ce credinte ai in subconstient ? Abraham : Ei bine, deoarece te misti prin experientele vietii , ai lansat o multime de ganduri - si acum, traiesti culminarea acelor ganduri pe care le-ai lansat. Deci, in cateva domenii , te simti mai in siguranta decat altii. Ei bine, foarte adesea tu nu realizezi ca modul cum vibrezi acum atrage un gen de conditie care amplifica vibratia. Deci, adevarata valoare in experienta ta fizica este ca odata ce ai atras o conditie , las-o sa te ajute sa identifici mai mult din ceea ce doresti , astfel incat sa gasesti mai multe sentimente pozitive , decat regurgitarea si amplificarea celor negative. Deci, ceea ce vedem noi adesea, de exemplu este ca o femeie a avut o experienta negativa , poate ea a avut un tata abuziv, si deci, nu a putut trece peste asta si toata viata ei si-a spus lucruri ca :" Eu nu pot iesi din aceasta dominare." Deci, toata viata ei , chiar daca ea vorbea despre eliberare , ea de fapt vibra in dominare.Deci, persoanele pe care le atragea , ca primul ei partener , aveau aceeasi vibratie ca si tatal ei si partenerii o dominau si o controlau in acelasi fel ca si tatal ei.Ea a tolerat aceasta pentru un timp. Apoi, ea a atras un partener care semana foarte mult cu experienta ei trecuta. Ea l-a tolerat un timp , dar dupa aceea si-a apus:" Nu mai pot sta, eu plec." Dar asa cum a actionat, ea si-a luat vibratia lipsei cu ea -care inseamna punctul ei de atractie , care nu se schimba. Deci, daca nu exista o recunoastere a ceea ce vine, atunci v-a continua sa vina. Este acceptarea ca " Eu nu doresc asta" , care cauzeaza o eruptie de claritate ca "Eu doresc asta" , dar aceasta este cea mai grea parte "Cum sa ma simt in siguranta cand sant in robie sau cum sa ma simt libera , cand sant in sclavie?" si noi spunem , aceasta consta in munca ta. Tu trebuie sa descoperi prin triere ca ceea ce invoci si cum vibrezi, aceea atragi. Deci, noi va incurajam sa ganditi si sa simtiti, ganditi si simtiti si observati rezultatele. faceti aceasta pana cand , fara prea mult efort, va puteti convinge pe voi insiva , ca ceea ce vine este in absoluta corelatie cu felul in care ati simtit despre un anume subiect. Si inca o data, voi prindeti o sclipire a acesteia intr-un aspect al vietii voastre , apoi santeti capabili sa aplicati aceasta altui aspect si altuia si altuia. Vedeti voi, frumusetea este ca si noi simtim disconfortul prietenilor nostri fizici , asa cum ii invatam aceasta. Noi va auzim spunand:" Tu spui ca avem credinte in subconstient datorita carora atrag spre mine lucruri pe care nu le doresc? " Aceasta este putin cam inconfortabil, nu-i asa? "Tu vrei sa spui ca eu pot avea un impuls a ceva ce nu vreau si sa atrag ceea ce eu nu doresc? " si noi spunem, dar astepta. De fiecare data cand veti face aceasta intr-un mod suficient de semnificativ, care sa va afecteze, veti sti. Sistemul vostru de Ghidare , va spune intotdeauna . Voi aveti emotii negative despre aceasta. Sistemul vostru de Ghidare suna intotdeauna clopotelul de alarma. Daca voi permiteti vibrational ceva ce nu doriti , voi simtiti emotii negative de fiecare data. Deci, cand se intampla aceasta , spuneti:"Ah, este bine. Sistemul meu de Ghidare lucreaza. Eu pot simti ca acum am atins armonia vibrationala cu ceva pe care nu il vreau. Ce este dorit si de ce? "De exemplu, Esther (n.t- cea care face channel) a asezat pe drumul spre casa niste protuberante reflectorizante , pentru a putea conduce mai bine noaptea. Si cand conducea le simtea alunecand sub roti, riscand sa cada intr-un canal sau sa loveasca o alta masina. Sotul ei ii spunea ca parca conduce dupa Braille. Si ea stia ca, daca nu ia o alta decizie nimic bun nu se poate intampla. Aceste protuberanta sant ca emotiile voastre negative. Ele va lasa sa vedeti ca santeti pe drumul spre canal. Deci, opriti-va si spuneti :"Ah, acesta este bine. Eu stiu ce nu vreau. Eu nu vreau sa cad in canal. Ce doresc eu?" Si asa cum voi reafirmati ceea ce doriti si regasiti acel los al simtirii , acum v-ati schimbat punctul de atractie. Pentru oricare motiv, voi vibrati acolo unde santeti si poate voi nu stiti ce este, apoi atrageti o experienta sau o conditie pe care nu o doriti foarte mult si apoi apuneti :" Hmm, eu nu vreau asta". Acum, ceea ce doresc cel mai mult fiintele fizice, odata ce au experimentat o conditie pe care nu au dorit-o este sa continue vorbeasca despre ceea ce nu au dorit si sa se roage la Dumnezeu: " Da-mi ceva diferit". Ei cer de la guvern sau de la partenerul lor :"Da-mi ceva diferit",dar ei continua sa condamne aceasta , deci, ei mentin aceeasi vibratie. Aceasta este ceea ce noi numim contrastul Universului spre dezavantajul vostru. Calea pe care sa o folositi in avantajul vostru este sa identificati clar ceea ce nu doriti , care intotdeauna va va ajuta sa simtiti o eruptie a ceea ce doriti si apoi voi descrieti ceea ce doriti si de ce. Voi va imaginati, il/o vizualizati, o descrieti , pana cand o simtiti. Acum, ati luat acea vibratie , care exista de ani intregi in voi, si utilizand contrastul Universului - va lasati vibratia intr-un nou punct de contrast al atractiei. Deci, urmatoarea conditie pe care o atrageti este sa fiti mai putin severi sau poate total diferiti. Voi ati auzit multi invatatori spunand:" Infloriti acolo unde santeti, incepeti oriunde santeti" si ce spun ei este ca nu puteti schimba oricare punct de atrctie , nu toate deodata , deoarece ar trebui sa va ganditi putin , sa schimbati o multime de tipare ale gandurilor , dar experientele pe care le-ati atras sant confirmarile voastre a felului cum le-ati atras si a felului cum vibrati. Deci, daca nu va place ceea ce atrageti, acum aveti oportunitatea de a schimba o imagine a ceva diferit sau mai bun. Daca santeti sculptor si modelati argila, nu veti lua o gramada de argila in prima zi si o trantiti pe masa si apoi va plangeti:"Oh, nu o pot forma corect ". Asteptati sa o amestecati, o framantati, exersati - si dupa un timp , veti putea face ca argila sa arate ca in imaginea din mintea voastra. Ei bine, voi nu modelati argile, dar voi modelati Energie si felul in care modelati este gandind si simtind, gandind si simtind, gandind si simtind.Noi vedem pe cativa dintre prietenii nostri fizici , cand simt emotii negative, incep sa se condamne. Voi va pocniti palmele si spuneti :" Oh, eu nu fac corect". Aceasta va deranjeaza , asa cum il deranjeaza pe Jerry ca are gripa. Nu doar ca este bolnav, ci este iritat sa stie ca are acest blocaj , intelectual si nu este intotdeauna capabil sa se descurce. Dar cand va condamnati , ce faceti? Santeti deconectati vibrational de la claritatea si de la Energia care ar crea ceva diferit. In schimb, in loc sa fiti suparati pe voi insiva, apreciati ca acel Sistem de Ghidare lucreaza. Apreciati constient curgerea voastra odata cu Energia si apoi, doar spuneti bland:" Ei bine, daca eu nu doresc asta , ce doresc si de ce ? " Si putin cate putin , putin cate putin, punctul vostru de atractie va fi diferit. In 30 de zile voi puteti vibra intr-un punct semnificativ diferit fata de cel in care santeti azi si si oricine care va cunoaste, va fi constient ca ceva s-a schimbat, deoarece curentul care curge in jurul vostru este foarte diferit. Bine. Jerry : Deci, acum mai multi ani , am fost intr-un oras din Cuba si am mers intr-un mic restaurant si am vazut un barbat care ma privea . Seara , tarziu, am plecat sa pun niste scrisori la posta si am observat ca acel barbat ma urmarea. Am luat de jos niste pietre , pentru cazul in care m-ar fi atacat. Am pus scrisorile si apoi m-am simtit jenat sa tin pietrele cu mine, dar am vazut ca acel tip ma urmarea din nou si am inceput sa fug. El incerca sa ma depaseasca , dar am luat-o pe alt drum si am asteptat cateva ore si nimc nu s-a intamplat, pana la urma. Pe vremea aceea imi placea sa ma bat sau sa vad oameni facand asta, eram chiar entuziast. Deci crezi ca imi atrageam ,conform credintelor mele, acest gen de situatii? Crezi ca in orice moment santem in siguranta daca ne urmam simtirile? Abraham : Nu neaparat. Aceasta dorim sa va facem sa intelegeti .Asa cum te-ai descris ca pe cineva caruia ii place aventura , am putea spune ca vibratia Energiei care te-a inconjurat a fost pozitiva sau negativa , in aceste conditii? Jerry : Am simtit-o pozitiva, mi-a placut. Abraham : Asa cum esti concentrat vibrational pe ceva pe care il doresti si simti emotii pozitive curgand prin tine, atunci esti conectat cu Energia Nonfizica , astfel incat claritatea ta este intotdeauna acolo. Cu alte cuvinte este o diferenta intre cineva care este pe calea aventurii si o cauta si cineva are o aventura in calea ei si ii este frica de ea. Singurul lucru pe care aveti nevoie sa va concentrati este :" Sant eu, in oricare timp, conectat cu sursa mea de Energie?" Daca santeti conectati , santeti clari, agili, rapizi, in zig- zagul potrivit. Daca nu santeti conectati , santeti cu ifose , in locul gresit , la timpul gresit. Si deci, ceea ce incepeti sa intelegeti este ca voi santeti in toate gradele conectarii si disconectarii , in legatura cu diferite subiecte. Si deci, asa cum acceptati starea voastra de bine , in primul rand si pe primul loc, nu mai conteaza ce conditii sant in jurul vostru , vibrational voi veti atrage intotdeauna ceea ce doriti din aceste conditii. Dar este greu pentru majoritatea dintre voi sa auziti , deoarece voi santeti inca atat de obisnuiti sa raspundeti conditiilor si deci, daca conditiile nu sant chiar bune...Cu alte cuvinte , nu este dificil sa fii nascut intr-o familie ...in care se iubesc unii pe altii, unde este bogatie si iubire , care abunda in jurul vostru, nu este prea dificil sa invatati acea vibratie. Dar adesea, chiar cineva care este nascut in asemenea mediu , mai devreme sau mai tarziu , merge la scoala , unde nu mai este aceeasi vibratie. Vedeti? Deci, ceea ce conteaza este cat de repede sau cat de complet puteti refuziona cu Energia, care este Energia voastra a starii de bine.Voi santeti invatatorii care ii asistati pe altii in gasirea acestui loc. Voi santeti invatatorii starii de bine. Jerry : Deci, tu spui ca acolo nu este ceva negetiv, despre faptul ca se bat unii cu altii , bucurandu-ne pentru asta? Nu este un lucru negativ daca oamenilor le place si daca fac aceasta constient , daca sant batuti sau daca bat, acesta nu este un lucru negativ? Abraham : Pentru a intelege asta , trebuie sa pasesti putin inapoi . Cu alte cuvinte , noi nu punem sa aveti intentia de a bate pe cineva. Voi santeti fiinte care puteti intentiona " As vrea ca lumea sa fie un loc mai bun. As vrea ca lucruri minunate sa se intample. As dori sa fiu un facilitator , sa ajut oamenii sa-si dea seama ca fac rau". Jerry : Asta pare sa fie solutia. Abraham : Acum, asa cum ai vorbit despre ceea ce vrei , tu intotdeauna te intorci la armonia vibrationala , care este in miezul fiintei tale. Motivul pentru care doresti sa opresti rascoalele este ca tu ai vrea ca oamenii sa inteleaga starea de bine. Motivul pentru care tu vrei sa-i schimbi pe oamenii care fac rau este ca tu doresti ca lumea sa fie un loc mai bun. Ceea ce ai descoperit in timp, a fost ca nu iti placea modul in care interactionau cu tine. Deci, ai descoperit ca atunci cand ii loveai , te dureau degetele. Ai descoperit ca in timp ce tu ai avut intentia de a face lumea mai buna , aceasta nu te-a condus pe cea mai buna ruta . Si asa, datorita experientei, ai inceput sa faci diferenta , pana cand ai spus:" Am dorit ca lumea sa fie un loc mai bun, dar cred ca mi-l voi gasi in interiorul meu si daca oricare dintre ei este interesat cum am facut sta , ei vor veni si imi vor cere sa le arat"- si aici este mai mult sau mai putin munca ta. Sursa : http://www.spiritlibrary.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu