sâmbătă, ianuarie 19, 2008

MESAJ DE LA DUMNEZEU - ACEST MOMENT AL IUBIRII ETERNE - 18 Ian. 2008


Ati inceput sa vedeti darurile pe care vi Le trimit in fiecare zi a anului? In fiecare ora, in fiecare moment? Darurile sant acolo, preaiubitilor. Cateva nu le puteti observa. Altele trebuie sa fie cautate. Uitati-va dupa mici semne ale iubirii Mele , presarate pe calea voastra ca firimiturile de paine. Sant multe daruri lasate de-a lungul caii pe care voi nu le vedeti. Este necesar pentru voi sa vedeti darurile , pentru a sti ca Eu ma gandesc la voi cu Mare Iubire. Eu nu ma pot gandi la voi in nici un alt fel. Ochii vostri alearga dupa darurile Mele si observa , poate atentia sau altceva. Eu va spun ca astazi va veti impiedica de binecuvantarile , cand va veti uita dupa ele. Acum, voi nu puteti pretinde binecuvantari. Nu puteti incepe sa ganditi :" O.K., Dumnezeule, unde sant ele? Dumnezeule, Tu ai spus ca sant aici. Eu nu le vad." Cand voi santeti tensionati sau pretindeti in acest fel , cat de clar puteti vedea? Puteti avea mintea tulburata , ca Eu probabil nu stiu despre ce vorbesc, ca Eu nu stiu poate cum este viata voastra sau voi nu va puteti imagina ca Eu am nerusinarea de a va spune sa va uitati dupa darurile de la Univers. Eu stiu cum este viata voastra. De aceea, va indemn , inainte de toate, sa incepeti sa va uitati dupa darurile pe care Eu vi le trimit si dupa care v-ati uitat anterior. Ele sant chiar in fata voastra. Vanati aceste daruri, nu in felul in care un vanator vaneaza miza, dar mai degraba ca un suflet iubitor , intr-o pajiste, cautand fluturi in timpul verii sau poate ca un copil cautand oul de Pasti primavara. Copilul stie ca mama sau tata au ascuns mici daruri pentru el in toata curtea. El nu are dubii. Cam asa v-ati putea petrece ziua. Sa nu aveti indoieli. Lasati ca ochii vostri sa fie ca lumina soarelui care se uita spre intreg orizontul si nu pierde nici un semn. Lasati ca ochii vostri sa priveasca cu iubire si sa nu piarda nimic. Lasati comoara vietii sa intre in viziunea voastra si in inima voastra . Eu spun:" Amin", in fiecare zi pentru voi. Eu sant atat de recunoscator pentru cautatura voastra.Cum altfel as putea fi? Cand va vad in neliniste , Eu nu va iubesc mai putin. Eu nu va distribui mai putina iubire. Daca va ganditi la voi ca fiind nenorocosi , va rog sa incepeti sa va ganditi la voi ca fiind norocosi. Norocosii de voi. Il aveti pe Dumnezeu in coltul vostru. Il aveti pe Dumnezeu inradacinat in voi. Preaiubitilor, Eu sant cel mai Mare Fan al vostru. Eu va iubesc mai mult decat tot ceaiul din China. Eu va iubesc mai mult decat toate caile care pot exprima iubirea. Eu va iubesc asa cum iubesc intreaga cuprindere a lumii si Oh, Eu iubesc. Fiti iubiti. Fiti Iubitii Mei. Voi santeti CEL pe care il iubesc. Iubirea Mea nu a slabit nici un pic. Oh, da, Noi ne putem intoarce la a nu vedea si a nu asculta, totusi, Iubirea Mea este Una Constanta in lume. Nu conteaza ce este, ploaie sau soare, voi santeti inconjurati de Iubirea Mea. Voi santeti inundati de ea. Voi santeti prinsi in imbratisarea Iubirii Mele. Voi santeti ca si un fluture bland , pe care l-am prins in reteaua Iubirii mele. Desigur, Eu v-am prins numai pentru a va da drumul si apoi, va prind in imbratisarea Mea din nou si din nou.Cat de grijuliu va tin la pieptul Meu. Voi santeti prinsi in bataia Inimii mele. Voi santeti prinsi in acest moment prezent in Eterna Iubire. Sursa : http://www.spiritlibrary.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu