luni, ianuarie 14, 2008

MESAJ DE LA DUMNEZEU - IUBIREA INSEAMNA LIBERTATE - 13 Ian. 2008



Voi deja stiti ca doar ceea ce tine de inima conteaza. Cand este ceva de care va pasa, indiferent daca este romantism
sau efort creator , acolo salasluieste fericirea voastra - sau nefericirea, daca ii permiteti - in inima. Daca va place sa pictati ,
bucurati-va. Sant cateva motive pentru care va place doar sa va bucurati pictand , daca santeti un mare artist? Daca va place de
cineva , poate sa nu va faca placere sa stati langa el , indiferent daca stati pentru totdeauna sau nu? Trebuie sa fie o legatura in
contractul cu viata care spune ca voi puteti fi fericiti doar daca aveti conditii care va inlantuie? Nu puteti fi fericiti in libertate? Cine a
spus ca furculita trebuie tinuta intotdeauna in mana stanga si lingura in dreapta? Sau ca nu puteti manca cu degetele? Cine a
spus ca desertul trebuie servit dupa masa , in loc sa fie primul fel? Cine a zis ca programul de lucru trebuie sa fie de la 9 la 5?
Cine a zis ca este prea mult sau prea putin? Cine ia aceste decizii? Unde este scris ca toti trebuie sa traiasca in acelasi mod?
Cine face aceste reguli fara numar? Nu puteti planta flori in gradina daca va place? Dar aceeiasi spun unde sa nu va plantati pe
voi sau sa va transplantati? Opinia cui conteaza? Copiii Mei , lasati constrangerile. Iata de ce doriti sa stati linistiti si sa lasati praful
sa se aseze peste acestea si voi sa vedeti si sa va ganditi , decat sa-l maturati. Voi nu trebuie sa va faceti propriile reguli ,
preaiubitilor, sau nu trebuie sa acceptati vreuna veche .Lasati bunatatea sa va conduca in viata. Pe Pamant, cativa dintre copiii
Mei merg desculti. Toti copiii lui Dumnezeu nu au nevoie de pantofi. Toti copiii lui Dumnezeu au nevoie de iubire. , au nevoie sa
dea iubire, sa recunoasca iubirea, sa o perpetueze. Nimeni nu va fi negat. Langa iubire trebuie sa fie libertate. Mai mult decat
pantofi, iubire. Pantofi si iubire. Ce v-am dat Eu voua? Eu v-am dat mareata libertate. V-am dat-o ca sa fiti linistiti. Voi ati putea
spune ca v-am dat poruncile. Haideti sa spunem ca , in schimb, v-am dat a viziune a iubirii. Eu va spun sa aveti Marea Iubire.
Aceasta nu acopera totul? Marea Iubire nu distribuie lacolmie, nici invidie, nici nu fura si nici nu raneste. Lasati iubirea sa vina mai
intai si apoi nu mai este nevoie de porunci. Prima porunca este de a iubi si asta nu este o porunca. Este curgerea naturala a
lucrurilor. Sa aveti iubire in inima voastra si apoi , nu este nimic altceva de care sa aveti nevoie si nu trebuie sa mai faceti nici o
regula. Iubirea inseamna libertate. Iubirea nu leaga si nu inlantuie. Voi santeti liberi sa iubiti cu toata inima voastra. Umpleti-va
inima cu iubire , daca santeti flamanzi dupa hrana. Chiar si daca va este sete, lasati iubirea sa abunde. Nu lasati iubirea sa fie
limitata. Nu o impachetati. Nu lasati sa se puna pret pe ea. Lasati-va inima sa curga in iubirea din care este alcatuita. Lasati-va sa
rezonati peste tot in lume. Lasati-ne sa auzim clopotele iubirii in toate gandurile , cuvintele si faptele. Lasati ca tonul vocii voastre
sa fie iubire. Pasiti in iubire si pasiti in revelatia iubirii. Sa nu va temeti. Sa nu va fie teama de puterea iubirii care locuieste in voi.
Voi puteti iubi puterea. Voi puteti iubi slabiciunea. Iubiti slabiciunea si slabiciunea va deveni putere. Totul va fi putere in iubire. Eu
aprob iubirea, aceasta Unitate a Iubirii.
Sursa : http://www.spiritlibrary.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu