vineri, februarie 01, 2008

DE CE SA NU VA IUBITI?





un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 28 ianuarie 2008

Ce dar imi veti oferi Mie astazi? E acelasi lucru cum am spune: ce dar va veti oferi voua astazi? In mod sigur nu veti cere atat de
mult de la voi. Sa va usurati viata si sa faceti atat de multe cereri de la voi- care, in definitiv, ar fi niste daruri minunate pentru Mine.
Voi, intr-adevar ati cerut mult. Cu estimatie, nu ati ajund inca pana la semn. Dupa estimarea voastra, intotdeauna v-ati simtit mic.
Trebuia sa fiti mult mai mult decat atat. Trebuia sa faceti mult mai mult decat ati facut, asa va spuneti voi. Acum , Eu va spun sa
faceti mai putin si sa va cereti mai putin de la voi. Va cer sa va permiteti sa simtiti satisfactia, sensul slijbei bine facute. Va cer sa fiti
blanzi cu voi insiva. Fiti usor de satisfacut. Fiti fericiti cu mai putin. Pana acum, poate ca v-ati propus standarde imposibil de
implinit. Cateodata, jur, sunteti ca un magar care a tot fost batut in fiecare zi si asa e el obisnuit, a ajuns sa si astepte acest lucru,
ca si cum e ceva caruia i-ar duce dorul; oferiti-va o incurajare si o imputernicire in locul unei batai. Veti mai fi ca un magar? Va veti
oferi putina gratie? Cand o veti face? Cand veti incepe sa va vedeti intr-o lumina foarte buna? Poate credeti ca va cer sa va iertati
pentru toate inadecventele voastre. Eu va spun ca nu este nimic de iertat, decat poate faptul ca va subapreciati. Eu vreau sa va
spun ca Eu stiu ca faceti totul cat de bine puteti, si asta e multumitor pentru Mine. Asta poate fi nemultumitor pentru voi? Nu puteti
imbratisa copilul Meu asa cum Eu mi-as dori ca voi sa fiti imbratisati? Incepeti acum sa eliberati toate impedimentele percepute si
acceptati-va ca Fiinta binecuvantata. Voi cereti prea mult de la voi. Voi cereti sa fiti perfecti in ochii lumii si a tuturor. Vedeti cat de
mult cereti? Va cer sa fiti gentili cu voi. Daca nu ati facut patul azi, e in regula. Eu nu ma supar. Orice nu ati facut azi, Eu nu am nici
o problema cu asta. Eu va implor sa va gasiti mai putine defecte. Eu va implor sa nu gasiti nici un defect in tot. Eu va implor sa va
iubiti mai mult, sa va iubiti viata mai mult, sa iubiti lumea si pe toti acei oameni imperfecti. Va cer sa fiti un copil al lui Dumnezeu
care este usor de multumit. Veti fi acel copil pentru Mine? Veti aprecia placerea cu gragalasenie in viata de zi cu zi? Veti proclama
lumea ca fiind a voastra si o veti lumina si o veti iubi pentru valoarea ei? Da, veti privi totul prin alti ochi? Cred ca ati fost o perioada
prea lunga aproape orb. Cred ca v-ati uitat la voi printr-un microscop. Incepeti sa va priviti prin lentila iubirii. Cand o veti face,
preaiubitilor? Cand veti fi gentil cu voi insiva? Odata si odata nu e destul de curand. Schimbati-va directia gandurilor azi, chiar
acum, in acest minut. Recunoasteti ca nu sunteti chiar atat de rau.Recunoasteti ca sunteti bun, intr-adevar, foarte bun, excelent.
De ce oare ati fi mai agitat decat Mine? Eu va plac. Eu va apreciez. Eu va iubesc. Daca eu o pot face, voi de ce nu puteti? Fiti
generosi si iubiti-va si nu va mai chinuiti. sursa: http://www.lightworkers.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu