luni, februarie 11, 2008

IN IMBRATISAREA LUI DUMNEZEU


un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 9 februarie 2008

In loc sa va ganditi atat de des la ceea ce nu va face fericiti la voi, ganditi-va va rog la cat de fericit ma faceti pe mine. Nu v-ati
gandit ca Eu as fi nemultumit de voi, nu-i asa? Eu sunt foarte fericit cu voi. E un lucru bun faptul ca Eu nu vad cu ochii vostri, caci
atunci si eu as fi dezamagit. Din fericire, Eu vad cu ochii Mei mari ai Iubirii. Cand va privesc, Eu vad Ingerul Uman prins in lanturile
gandurilor ei sau ale lui. Dar Eu nu vad lanturile. Eu va vad pe voi. Cand ma uit la voi, Eu vad Ingerul Uman care lucreaza pentru
a-si gasi calea prin labirint. Eu nu vad labirintul. Eu va vad pe voi. Cand ma uit la voi, Eu sunt fericit ca va vad. De fiecare data cand
va vad, Eu sunt fericit. Sigur ca sunt. Eu va vad lumina, preaiubitilor si voi imi umpleti Inima cu fericire nelimitata. De fiecare data,
indiferent daca sunteti fericiti sau nu. Voi-voi vedeti suisurile si coborasurile, Eu nu le vad. Eu va vad in Adevarul Luminii Mele,
fara toate ornamentele carora le dati atata energie si timp.Eu nu cred in fictiunea in care credeti voi. Eu nu merg in trenuletul
povestilor voastre. E o calatorie prea saltareata pentru gusturile Mele. Eu pur si simplu va port in Adevarul Inimii Mele. Eu
calatoresc pe Pamant, dar nu sunt legat de Pamant. Nici voi nu sunteti, doar ca inca nu ati inteles asta prea bine. Puteti lasa
povestile voastre sa plece. Nu mai trebuie sa credeti in ele. Nu mai aveti nevoie de drame. Ei bine, nu trebuie neaparat sa alungati
drama de tot. Doar nu o mai tineti atat de strans. Voi sunteti dincolo de orice poveste a voastra. Nu povestea va face pe voi. Eu va
fac pe voi. Nu am mai spus asta inainte? Ceea ce numiti realitatea vietii voastre-of, Doamne, cat sunt de reale pentru voi-ele sunt
fanteziile. Toate pleaca din iubirea pe care ati picurat-o, acestea sunt potiunile care alcatuiesc viata voastra. Ele pleaca din
Adevar. Iubirea Eterna este Adevarul vietii voastre. Prea des vedeti Iubirea Eterna ca o dorinta fara speranta, o dorinta
manufacturata, ca si cum ar fi ceva imposibil, ceva exagerat. As dori sa ma ascultati mai mult. Ceea ce numiti dorinta de iubire si
pace in lume este Realitatea. Aceasta este viata, preaiubitilor. Asta este, si asta e tot. Viata nu este acest puf/fum caruia ii acordati
atata atentie. Jucati in joc, preaiubitilor, dar nu credeti in el prea mult. E doar o joaca. E doar un aspect al Adevarului vietii. E un
joc. Si totusi sunt constient ca luati chiar si jocurile foarte in serios. Voi credeti ca ceva real s-a intamplat atunci cand ati castigat
sau cand ati pierdut. Au fost chiar unele lupte pe niste maini la pocker. Ce fleacuri, copiii Mei. E destul sa va faca sa radeti, nu-i
asa? Atunci, sa radem impreuna. Sa iubim aceasta viata pe care voi o luati atat de in serios. Sa o punem la locul ei si sa o iubim si
sa ne bucuram de ea si sa nu ne mai legam de ea. Aruncati ideea greutatilor, asa cum va aruncati hainele dimineata. Doar
aruncati greutatile si ridicati-va. In locul evenimentelor care sar pe voi in fiecare zi, sariti cu blandete in inima Mea si stati aici in
confortabila imbratisare a Mea? O puteti face. Eu stiu ca o puteti face. Puteti sta oricat in inima Mea. Nu trebuie sa lasati ca
evenimentele zilnice sa va ia constientizarea Mea si sa puna in loc ceea ce aduce fiecare zi. Puneti stampila Mea pe viata voastra.
PRIVITI VIATA PRIN OCHII MEI.sursa: http://spiritlibrary.com/heavenletters/heaven-2633-in-gods-embrace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu