miercuri, februarie 27, 2008

IN LUMINA VOASTRA



un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 26 februarie 2008

Ce secrete sunt intre Noi? Nu exista nimic ascuns.Eu sunt sustinatorul vostru.Ganditi-va la ceea ce am spus. Nu exista nimic de
ascuns. Nu aveti nimic de ascuns. Nu este nimic ce trebuie ascuns. Nimic nu merita ascuns. Eu dizolv secretele. A tine un secret
este ca si cum ai tine un boboc la umbra. O floare trebuie sa aiba soare pentru a creste. In cazul unui secret, umbra il face sa
cresca si soarele il va sterge. Secretele vin de la frica si frica creste in intunericul cavernos. Nu exista avantaj in a avea frici sau
secrete, si Eu dizolv secretele. Mai mult decat atat, totul este cunoscut.Nimic nu este secret. Detaliile pot fi, desigur, dar voi nu
sunteti un detaliu. Amintiti-va ca sunteti o vobratie. Nu conteaza cat de subtila, vibratia voastra este cunoscuta. Nu va puteti
ascunde vibratia, preaiubitilor. Si de unde vine vibratia voastra daca nu din ganduri? Constiinta voastra se expandeaza sau se
contracta cu gandurile voastre. Vibratia voastra este programata si acordata la gandurile voastre. O toba suna in pantomima, sau
un fluier canta atat de incet incat nici nu-l auziti si totusi toba si fluierul trimit in afara un curent de vibratie. Totul este vibratie.
Valurile iubirii sunt o vibratie. Deci gandurile voastre suiera si daca ele suiera ceea ce voi vedeti ca un mare secret intunecat,
sunteti pusi jos, preaiubitilor, sunteti inveliti intr-o vibratie asemanatoare.Voi va ascundeti dupa o mica tufa si sunteti vazuti tot
timpul. V-am ales pe voi sa navigati pe o mare frumoasa, atat de stralucitoare si albastra astfel incat voi nu puteti decat sa
straluciti si sa va bucurati de calatoria voastra. Rupeti-va secretele acum. Aruncati-le. Nu le mai pastrati. Lasati-le sa vada lumina
zilei astfel incat sa va paraseasca pentru totdeauna. Ascunderea este mult mai dureroasa decat orice ati ascunde. Ascunderea
este un parazit care merge pe spatele vostru. Ascunderea este un capcaun care nu va lasa in pace. El tine de secretele voastre.
Nu-i oferiti nimic capcaunului de care sa se poata tine si atunci el va disparea. Deci atata timp cat veti tine secretele, sunteti
legati de trecut. Si voi stiti ce cred eu despre trecut si ce anume asociati voi cu el. Voi va stiti toate secretele. Va spun acum ca
ele nu sunt nimic. Eu va spun sa le spuneti la revedere acum. Odata revelate, preaiubitilor, nu mai aveti nimic de ascuns.
Recunoasteti pentru voi ce ati incercat sa ascundeti. Iertati-va pentru acest lucru acum astfel incat sa puteti fi liberi si sa iubiti
lumea, sa nu ascundeti de ea nimic. Eu nu va spun sa va gasiti pe cineva sa va confesati. Eu va eliberez de ideea ca exista ceva
ce trebuie ascuns. Ascunderea este o inchisoare proprie. Eu va spun sa iesiti afara din ea.Eu va spun sa va luati de la maini
catusele. Ele nu au fost niciodata reale. Catusele au existat doar in imaginatia voastra. V-ati vandut multe, multe gogosi. V-ati
inselat pe voi. Ati auzit cuvinte ca pacat si vinovatie si le-ati si dus in inima voastra. Ca ati fost ignorant, deja stim asta. Sunteti
vinovati de ignoranta. Sunteti vinovati de uitarea valorii voastre. Sunteti vinovati ca v-ati jignit pe voi insiva. Iesiti din acest
intuneric auto-impus si declarati-va singuri liberi. Eliberati-va de trecut preaiubitilor. Odata pentru totdeauna si veniti cu mine acum
in lumina Adevaratului Sine, ca o Fiinta Umana Divina care sta drept in totala realizare a Iubirii Mele. Voi sunteti la fel de mult ca
Mine ca orice Rege de pe Pamant. sursa: http://spiritlibrary.com/heavenletters/heaven-2650-in-the-light-of-your-self