luni, februarie 25, 2008

INGERI INARIPATI



un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wndroff 24 februarie 2008

Ce binecuvantare sunteti pentru mine. Gasesc o mare consolare in voi. Desigur, vorbesc ca si cum as fi o fiinta umana care nu
are intotdeauna consolare. Eu sunt, desigur, dincolo de orice consolare, caci eu sunt intr-o totala stare de beatitudine. Nu cunosc
nimic altceva. Nu pot face comparatie cu altceva. Si totusi stau in fata voastra acum, si va vorbesc la nivelul vostru. Aici sunt,
Dumnezeu, stand cu voi genunchi in genunchi, ca si cum ati fi separati de mine. La fel ca si lumea asta relativa. "Preaiubitule",
va spun eu, "va salut in mare fericire. Tu imi umpli inima care deja este plina cu fericire, cu si mai multa fericire. Mi se pare dragut
pentru Mine sa stati in fata mea, intre patru ochi, sau langa mine sau in interiorul meu. Important este, ca mi sunteti foarte pretiosi.
Tu imi esti ca o binefacere pentru Mine, Eu, care nu am nevoie de binefaceri." "Doamne" spui tu, "cum iti ascult cuvintele, le si
simt. Eu simt o mare agitatie a iubirii in inima mea. Si totusi iti gasesc cuvintele ca fiind greu de crezut si usor de uitat". Eu va
spun voua "Asta pentru ca lumea v-a pus alte ganduri in mintea voastra. Ati fost indoctrinati cu ideea ca deja nu sunteti minunati.
Ati fost indoctrinati ca va lipsesc cateva calitati si ca sunteti mai putin din aceasta cauza. Tu stii, preaiubitul meu, ca lumea nu a
gandit foarte frumos despre ea insasi. Cum te poate ea iubi, aprecia si inalta asa cum meriti? Eu, pe de alta parte, gandesc foarte
frumos despre mine, si deci imi este usor sa te vad in lumina mea si sa te imbratisez, frumosul meu copil, in totalitatea a ceea ce
esti". Si tu spui "Dar Doamne, m-ai plasat pe mine aici in aceasta lume a perceptiilor sarace unde nu as putea fi vazut ca fiind atat
de minunat asa cum ma vezi tu." Eu iti spun "Da, esti aici pe pamant, ca un pamantean. Ti-am dat o misiune. Ti-am cerut sa cauti
sa vezi cine esti. Traind in padurea salbatica, te vei descalci din tufisuri si vei incepe sa te vezi asa cum te vad eu. Asta inseamna
ca ai o mare oportunitate de a vedea prin ceata si sa te observi ca pe cineva care sta drept si inalt asa ca un copac.Va pot spune
inca odata si inca odata ca sunteti iubire si totusi voi trebuie sa descoperiti asta pentru voi insiva.Printre maracini, veti incepe sa
vedeti. Eu va spun ca sunteti iubire si voi ati putea gandi ca sunteti fara inima, nu plini de iubire. Asta arata cat sunteti de departe
de cale. Iubirea pe care o cautati atat de sarguincios in afara voastra, este iubirea pe care deja o contineti, iubirea de care sunteti
plini, din care sunteti facuti, sunteti incorporarea ei. Cand vedeti cu ochii iubiii, veti vedea asa cum vad eu. Veti vedea lumina
stralucitoare care sunteti. Veti vedea mai mult decat carnea si oasele. Veti vedea mai mult decat intentiile bune. Inima voastra va
fi mult mai luminata si veti incepe sa vedeti Vastitatea care sunteti, care Eu Sunt, care sunteti noi. Veti incepe, pur si simplu, sa
vedeti cu ochii iubirii ca intotdeauna a fost. E ca si cum ati fi purtat intotdeauna ochelari inchisi si acum i-ati luat de la ochi. Nu
conteaza ceea ce ati vazut in trecut. Vedeti acum. Acum, preaiubitule, iti duc mana la Buzele Mele si imi pun mana pe inima ta si
tu vei inflori si vei creste asa cum un Copil al lui Dumnezeu poate creste. Si asa faci, ingerul meu inaripat. Si acum vei zbura
incurajat de catre propria ta inima. Acum incercuiti lumea pentru a o acoperi cu binecuvantari. Si acum sunteti binecuvantati.
sursa: http://www.justchannelings.com/