marți, februarie 26, 2008

MASAJ DE LA LOGOSUL PLANETAR - LORD BUDDHA




Frica este un companion pentru multi, asa cum ei calatoresc pe calea lor spirituala ; frica ne opreste pe noi sa ne
realizam dorintele sufletului si ne protejeaza de la privirea adevarului fiintei noastre. Frica chiar poate cauza blamarea altora
pentru actiunile noastre , cand este pur si simplu prezenta fricii care distorsioneaza punctul nostru de vedere asupra Pamantului.
Ca fiinta de lumina , maestru ascensionat si ca logos planetar, Eu totusi mai am un element de frica sau negativitate in mine , dar
Eu ma concentrez intotdeauna pe lumina si incerc sa controlez si sa imblanzesc gandurile de frica pe care pot si vreau sa le am
sub control. Fiecare persoana din univers , mentine o mica cantitate de frica ; acesta este un lucru natural si este o provocare
constanta de a invinge. Aceasta nu ne face persoane negative , deoarece noi ramanem concentrati pe Lumina Creatorului. Este
acelasi lucru pentru persoanele care sant de partea negativa a intunericului ; in interiorul lor este o mica scanteie de lumina , care
ii poate hrani si iubi , pana cand i se permite sa castige o mare influenta. Nu trebuie sa va fie frica de intuneric sau sa credeti ca
este dupa orice colt, caci nu este, doar daca voi credeti ca este. Cand va concentrati pe lumina , voi chiar nici nu ati insista pe
gandurile negative ale lumii , deoarece veti fi in deplina siguranta si protejati de catre gandurile voastre pozitive , de ingerii vostri
si de lumina sufletului care este foarte puternica. Voi intelegeti ca iubirea are putere dincolo de orice , deci, de ce va ganditi la
negativitatea din lume , cand puteti impartasi iubirea voastra si lumina cu alte suflete , in fiecare moment al zilei , crescand
vibratia energiei lumii. Frica nu este aici pentru a va face rau ; nu poate face asta , decat daca voi credeti asa ceva. Cand va
concentrati pe lumina , totul din Iubirea Divina a Creatorului este atras catre voi si influenta din afara a negativitatii este pur si
simplu blocata de catre bariera luminii. Deci, lucratori ai luminii vor, nu va ingrijorati, dar plasati-va credinta in sufletul vostru , in
puterea voastra individuala si in Creator. Cand ceva merge rau sau experimentati cva negativ n viata voastra , nu-i blamati pe altii
, ci intoarceti-va catre voi si spuneti : de ce am atras aceasta situatie in viata mea si ce pot eu invata din asta. Amintiti-va ca
Pamantul este o scoala , experientele sant cu voi nu doar pentru amuzament , ele sant lectii care va ajuta sa cresteti constiinta si
credinta. Ca Lord Buddha, Eu sant Lordul Lumii si intruchipez lumea , Eu observ si experimentez frica , grija si gandurile negative
care alearga orin minti si Eu celebrez pe calea spirituala si iluminarea experimentata. Eu sant una cu Pamantul ; nimic nu scapa
atentiei mele, deoarece Eu sant protectorul Pamantului , cel care ghideaza lumina si supraveghetorul. Eu va rog sa va ganditi la
cuvintele mele si sa eliminati orice actiuni care rezulta din teama. Examinati-va viata, santeti influentati de teama sau de iubire si
apoi, faceti schimbari in interiorul vostru, care sant potrivite pentru voi si pentru viata voastra. Totul in viata voastra are radacini in
interiorul fiintei voastre. Imi puteti invoca energia si ghidarea pentru a va asista . As dori sa constientizati aceasta, deoarece ca
grup, noi putem creste vibratia energiei si frecventa Pamantului si a umanitatii impreuna , eliminand teama , chiar daca este doar
intr-un procent mic ; aceasta este suficient pentru a transforma lumea. Acum, as dori sa va dau o meditatie pe care o puteti
practica pentru procesul cresterii voastre spirituale. Stati in liniste si intrati intr-o stare meditative , concentrati-va pe respiratie si
permiteti-va sa va relaxati. Invocati-mi energia pentru a va asista si pe Buddhasii sacri care lucreaza cu Mine , ca Logos Planetar
si care va inconjoara intr-un cerc. Lasati-i sa va inconjoare cu lumina lor. Inspirati aceasta lumina in fiinta voastra si cunoasteti ca
santeti in siguranta si protejati intotdeauna. Puteti cere ingerilor vostri personali sa va inconjoare pentru extra-securitate ,
sustinere si pentru a va stabiliza energia. Imaginati-va un far de lumina alba, pura , extinzandu-se de la sufletul meu , farul de
lumina alba descinde prin dimensiuni si prin chakrele voastre inalte ale sistemului planetar si pe un nivel planetar. Pur si simplu,
imaginati-va ca lumina alba colecteaza energia din fiecare dimensiune si sistem de chakre , asa cum descinde in fiinta voastra.
Ea va atinge chakra coroanei voastre si voi trebuie sa va dati acordul pentru aceste inalte dimensiuni si sisteme de chakre , care
vor evolua gradat in viitorul vostru pe Pamant si in planurile interioare , pentru a le ancora in fiinta voastra. Aceasta va va asista in
cresterea vibratiei energiei voastre si in cresterea coeficientului vostru de lumina . Imaginati-va , simtiti sau vedeti energia mea
alba , a Lordului Buddha si a dimensiunilor si chakrelor care exista intre mine si locul si nivelul vostru de pe pamant , descinzand
in corpul si sistemul vostru curent de chakre. Vedeti lumina cum umple chakrele voastre si curge in corpul si in aura voastra.
Puteti simti energia pulsand din chakra palmelor , de jur imprejurul vostru. Experimentati energia inalt vibrationala si imaginea
luminii descinzand prin chakrele voastre inferioare , in pamant , catre Miezul Sufletului Mamei Pamant , astfel incat , ea sa
beneficieze de aceasta energie , asistand-o in propriul ei proces de crestere spirituala. Aceasta este o simpla dar o puternica si
benefica meditatie , care poate fi practicata in fiecare zi , daca aceasta va atrage. Amintiti-va ca noi santem unu si noi santem
unucu Creatorul , noi experimentam totul imprena. Ca unul , noi putem elimina frica de pe Pamant. Binecuvantarile si iubirea mea
sa fie cu voi ! LORD BUDDHA - LOGOSUL PLANETAR.
Sursa : www. wisdomofthelight.com