luni, februarie 25, 2008

MESAJ DE LA ABRAHAM - UN JOC AMUZANT DE A ATRAGE MAI MULTI BANI



- 22. FEB. 2008
Transmis prin Esther si Jerry Hicks
Oaspete : Daca incerci sa creezi o situatie sau creezi o situatie si atragi Energia catre acel vortex si sa zicem ca acel
lucru pe care doresti sa-l ai sant banii . O.K, nu-mi place sa spun asta , dar este vorba despre bani si daca spui, bine am sa creez
asta , dar pui o limita de timp pentru ca tu...Abraham : tu ai nevoie. Oaspete : Da, desigur, ceva pe care nu-l poti avea pana cand
trebuie. Asta inseamna ca te impusti singur in picior? Abraham: De obicei. Acum, acesta este un fapt. O multime de oameni care
va invata atingerea unui scop , va vor pune :" stabileste-ti scopul" si dupa asta, ei vor sa spuna sa decideti ceea ce doriti si cand
doriti. Ei bine, avantajul acestui lucru este ca il faceti sa para mai real. Daca puteti sta o luna de aici incolo sau un an, aceasta va
va da un sentiment mai tangibil. Dezavantajul este ca , daca niciodata nu l-ai facut in 29 de ani, acum vei spune :" O sa-l fac in
doua luni sau intr-o luna sau in 6 luni. - voi va infrangeti scopul, deoarece va indoiti. Cu alte cuvinte, voi vibrational cereti ceva in
care nu credeti , deci, de fiecare data cand va ganditi la el , credinta negativa isi ridica capul. Deci, ceea ce doriti sa faceti este
doar sa fiti atenti la felul in care simtiti si daca spuneti :" Eu vreau sa il am" sau " trebuie sa il am si trebuie sa il am repede" si voi
simtiti acel disconfort , atunci sa stiti ca indiferent ce faceti , chiar aici, nu va lucra pentru voi. Si apoi, asa cum incepeti sa vorbiti
despre ceea ce vreti si incepeti sa pretindeti ca aceasta s-a intamplat sau incepeti sa vizualizati ca s-a intamplat si simtiti acel
disconfort putin mai mic si simtiti ca incepeti sa simtiti situatia putin mai luminoasa , sa stiti ca acum Energiile curg. Si deci, data
viitoare cand va ganditi la acel lucru , s-ar putea sa treceti prin acelasi proces al sentimentului neconfortabil din nou, care apoi va
aduce intr-o situatie mai usoara. Dar nu trebuie sa transmutati acea Energie de multe ori - dintr-un loc al nodului in stomac pentru
a va simtiti mai bine - inainte de a transmuta punctul de baza al atractiei voastre in legatura cu acel subiect Si nu va ia prea mult ,
inainte ca ceva sa inceapa sa se elibereze. Cu alte cuvinte, Universul va da o pauza , astfel incat Energia voastra sa merite
acum. Si noi nu judecam. Cineva a spus :" Nu exista dreptate." Si noi spunem :" Exista dreptate totala". Voi primiti exact ceea ce
meritati, intelegeti ca voi toti primiti exact ceea ce oferiti vibrational. Deci, jucati-va cu asta. Ganditit si simtiti. Ganditi si simtiti.
Ganditit si simtiti. Daca doriti cu adevarat ceva , ca banii de exemplu, ; cu alte cuvinte , voi santeti aproape jenati chiar sa discutati
despre ei , deoarece voi simtiti cat de negativ va face sa va simtiti , chiar si sa vorbiti despre ei. Lasati-ne sa va dam cateva
practici , pentru a-i obtine repede. De fiecare data cand cheltuiti banii pe ceva, apreciati faptul ca a trebuit sa-i cheltuiti. Chiar daca
i-ati cheltuit neintelept , chiar daca nu ar fi trebuit sa cheltuiti si ar fi trebuit sa ii pastrati pentru altceva , chiar daca , cand i-ati
cheltuit v-ati golit contul , chiar si in aceste conditii - apreciati faptul ca a trebuit sa-i cheltuiti. " Eu sant atat de fericit sa cheltui
acesti bani ". Acum sa discutam despre subiectul "zeciuiala", pentru un moment. O multime de oameni intreaba despre zeciuiala,
deoarece li s-a spus ca exista un beneficiu in asta. Si li s-a spus de catre cei care au un beneficiu din aceasta zeciuiala. Cu alte
cuvinte, "zeciuiala este un lucru bun ,da-mi banii tai mie si viata ta va fi mai buna" este pictura generala a zeciuielii. Motivul pentru
care aceasta zeciuiala este avantajoasa este deoarece , daca va simtiti suficient de abundent astfel incat sa aveti exces, care nu
va este necesar - excesul este o vibratie a Sarii de Bine . Cu alte cuvinte "Eu nu am doar suficienti bani pentru ceea ce am nevoie
, eu am bani in exces" si deci , este aceasta vibratie a Starii de Bine care permite sa curga mai multi bani. Deci, noi va incurajam
sa "zeciuiti" factura pentru hainele voastre, pentru costul vacantei voastre, pentru plata servirii mesei la un restaurant elegant .Cu
alte cuvinte, nu trebuie sa zeciuiti o biserica sau un guru. Zeciuiti-va pe voi , dar intrati intr-o atitudine de exces . Cu alte cuvinte, "
eu pot sa am nu doar necesitatile de baza, ci pot avea un exces pentru a putea face si alte lucruri", deoarece exista acea vibratie
a abundentei , acea vibratie a excesului. Deci, ceea ce va poate face sa intrati in acea curgere , chiar acum este sa va uitati in
jurul vostru la posesiunile personale si sa observati cat de multe lucruri aveti, care costa bani. Eu am...adaugati cat de multe din
lucrurile voastre sant valoroase. Adica, Eu am cheltuit bani pe ...si adaugati , cat de multe mese ati mancat, cat de multi bani ati
cheltuit pe mancare, pe care nu o puteti socoti ca fiind un bun de pret. Vedeti unde dorim sa ajungem? Daca va ganditi la cati
bani v-au trecut prin mana , veti avea un inteles al abundentei in bani , care intra si ies, care intra si ies, care intra si ies. Acum,
ceea ce face pe unii dintre voi sa simta lipsa banilor este faptul ca nu aveti o gramada de bani in apropiere. Si noi spunem, nici o
problema. Voi nu aveti o mare cantitate de bani pe langa voi , inca. Nu aveti o mare cantitate de Energie stand alaturi. Aceasta nu
exista pentru ceva. Este pentru folosirea ei, care reprezinta puterea ; inauntru si inafara, intra si iese, intra si iese. Deci, decat sa
simtiti lipsa banilor , pentru ca nu exista un exces , doar bucurati-va de banii pe care ii aveti ; intra si ies. Ati prins ideea ca "banii
sant ca Energie" , sant ca si oxigenul, sant intotdeuna acolo. Exista atat de mult acolo cat este vreodata nevoie - si voi puteti
incepe sa identificati ceea ce veti face cu ei " Daca as avea o extra-suma de 100 de dolari , as dori sa fac asta". Acum, un proces
pe care l-am vazut functionand incredibil de bine este sa puneti o extra-suma de 100 de dolari in buzunarul vostru. Gasiti-i de
undeva , purtati-i in buzunar si observati cat de multe puteti face cu ei ,cu multe lucruri care va plac , daca intr-adevar doriti asta.
Cineva a spus :" Abraham, cu o suta de dolari nu ajungi prea departe" Si noi spunem, daca ii cheltuiti de 1.000 de ori pe zi, veti
avea 100.000 de dolari pe care i-ati proiectat. Cu alte cuvinte :" As dori sa cumpar asta , as putea cumpara asta ; Am putea
manca acolo ; Am putea face asta ; Am putea sta acolo ; este un pret mic pentru asta". Vedeti unde dorim sa ajungem? Si asa
cum proiectati mental toate acestea ...Si inca ceva pentru a le avea , faceti-le sa para reale. Nu este deloc o fantezie. Adica,
"Le-am obtinut deja". Voi chiar le puteti lua si privi. Ati putea vedea ceva in vitrina si sa spuneti " Stii, daca intr-adevar am dorit
asta, daca am dorit asta mai mult decat sentimentul Starii de Bine pe care mi-l ofera aceasta suta de dolari , as putea schimba
asta chiar acum".Dar daca tineti cei 100 de dolari in buzunar si ii cheltuiti mental din nou si din nou si din nou , ceea ce se
intampla este ca acel vortex se deschide. Adica, asa cum ii cheltuiti mental , ii aduceti mental inauntru , ii aduceti mental inauntrul
vostru, pana cand , in curand ei vin fizic spre voi. In curand, ei vin fizic inauntrul vostru si fizic ies ( adica ii cheltuiti) , vin si ies , vin
si ies - dar voi trebuie sa incepeti cu proiectia lor mentala mai intai. Si apoi, inainte de a sti, aveti mai multi bani decat veti sti ce sa
faceti cu ei. Intr-adevar, noi nu glumim cu asta. Acesta devine apoi, un nou proces al determinarii a ceea ce trebuie sa faceti cu ei.
Cu alte cuvinte, dirijandu-va banii, lasandu-i sa curga, amuzandu-va , ducandu-i la banca , vedeti voi. Bine.
Sursa : http://www.spiritlibrary.com/