marți, februarie 12, 2008

MESAJ DE LA MAITREYA


- 5 Feb. 2008 Am fost recent intrebat despre channelurile pe care multi nu le simt ca fiind adevarate , doar spuse din ego. Ce sa faca oamenii in legatura cu ele? Eu am spus " Nimic ." De ce nimic? pentru ca nu puteti spune unei persoane ca nu este un canal. Ei trebuia sa se gaseasca inafara lor insile si ii cunoasteti dupa actiunile lor si dupa ceea ce va cer sa faceti. Vedeti voi, noi nu cerem niciodata ca voi sa va supuneti. Voi trebuie sa alegeti ceea ce are reputatie, asa cum a spus Isus :" Dupa fructele lor ii vom cunoaste " Acesta este exact cum ar trebui sa fie un canal - el trebuie sa va lase sa va clarificati mintea. Da, noi va putem spune daca ceea ce planuiti este corect, dar noi nu putem insista niciodata sa faceti ceva special si daca ati spus asta cuiva , atunci ganditi-va din nou la informatiile primite de la acel canal , deoarece noi, in lumea noastra , nu dictam nimic nimanui. Noi stim ca alegerea este importanta si ca fiecare suflet trebuie sa aleaga. Eu imi amintesc ca ,canalul meu a fost foarte suparata acum multi ani in urma , pe o persoana care ma canaliza pe Mine si care ii trimitea ei amenintari cu moartea si carti postale cu avertismente ingrozitoare. La un discurs public in Australia , el a iesit afara pe usa blestemand-o si incantand psalmi , pe care zicea ca i-am transmis Eu. Eu i-am spus ei :"Nu ii da energie " . Cand ea a facut asta , cartile postale si amenintarile s-au oprit. Noi , Maestrii din taramurile spiritului santem cu voi , pentru a va asista DACA CAUTATI SCHIMBAREA. Noi nu va putem forta - nici nu am vrea - sa faceti orice schimbare fara dorinta voastra. Voi santeti creatorul propriei voastre realitati si adesea , facand alegeri GRESITE , voi invatati cele mai grele lectii. Un canal ar trebui sa aiba simtul umorului. Noi nu santem seriosi si morocanosi ; noi avem distractie in lumea noastra si canalele ar trebui sa fie capabile sa oglindeasca acest amuzament catre altii. Noi nu alegem ca si canale persoane dure, triste. Inimile lor ar trebui sa fie deschise. Se gandesc numai la ei sau si la altii , de care sa le pese? Cer plata chiar si atunci cand acel suflet nu-si permite sau chiar mai mult , refuza un serviciu de care este nevoie intr-un fel dur , deoarece sufetul nu are bani? Ei nu se vor uita la nici un schimb de energie , ci mai degraba la o recompensa financiara? Cum isi castiga canalul banii? Le dau maestrii lor bani, asa cum ii dam noi lui Margaret prin diferite modalitati sau cer bani de la voi? Daca un canal lucreaza intr-adevar cu un Maestru , acel Maestru ii va da tot ceea ce are el nevoie. Eu nu va pot spune care canal este real si care nu. Eu va pot spune doar sa discerneti si deasemenea sa nu fiti ingrijorati daca canalul pe care l-ati ales este cineva care nu e potrivit pentru voi sau nu canalizeaza corect. Canalul meu, Margaret, a mers odata la un vindecator , la un centru de vindecare si a simtit ca este o frauda , cerand prea multi bani pentru ceea ce a lucrat. Cand am aparut Eu in viata ei , ea mi-a zis :" Maestre, tu m-ai trimis la acel vindecator?" Eu am replicat : " Nu Eu te-am trimis. Nici unul dintre Noi nu te-a trimis, doar tu ai ales sa mergi." In mod ironic, a fost alegerea corecta , deoarece ai invatat o multime din asta si ai invata cum sa NU alergi la un centru de vindecare". Fiecare experienta devine o lectie. Doar stiti asta. Nu exista corect sau grasit, doar invatare. MAITREYA. Sursa : www. maitreya-edu.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu