sâmbătă, martie 29, 2008

IN INIMA LUI DUMNEZEU


un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria wendroff 29 martie 2008 In acest timp al non-timpului, voi sunteti in siguranta in centrul Inimii Mele.Eu niciodata nu voi renunta la voi.Voi sunteti preaiubitii mei.Nu este vorba despre faptul ca Eu va restrictionez in zona inimii Mele. Eu va eliberez.Eu va dau libertatea de a va juca in lume, stiind foarte bine ca Noi suntem intim conectati dincolo de intelegerea voastra. E ca si cum ati avea un buton la telecomanda pe care sa-l puteti tot timpul apasa pentru a ma chema in constiinta voastra.Tot ce trebuie sa faceti este sa ganditi Dumnezeu. Ganditi Dumnezeu si apoi o raza a Conectivitatii noastre va straluci in inima voastra.Daca noi am fi fost o franghie care sare, am fi fost o franghie care sare cu doua capete de manevra. Totusi, am fi o franghie care sare.Priviti cum ne invartim.Priviti valurile franghiei cum ne intoarce, ne invarte, ne infasoara Singurul Sine in jurul a nimic, doar miscandu-se si apoi ravenind la loc. Noi ne tinem de ambele maini.Noi ne exprimam pe noi insine si apoi ne intoarcem la loc. In tot acest timp, Noi stam linistiti in miezul inimii Mele, voi si cu Mine in Unicitatea noastra.Sau ati putea spune ca suntem un titirez. Ne invartim si in tot acest timp, noi suntem pur si simplu un titirez. Un titirez este un titirez indiferent daca se afla in miscare sau este linistit.Un titirez este un titirez fie ca stie fie ca nu stie? Voi stiti ca sunteti copiii inimii mele?Voi stiti cine sunteti preaubitilor? Stiti din ce sunteti facuti? Stiti de ce ve invartiti si de ce stati linistiti? Chiar si un titirez se invarte in liniste. Si voi preaiubitilor, si voi va invartiti in lume in liniste, atat sunteti de conectati cu Inima Mea. Indiferent cat de departe calatoriti, indiferent ce ati putea simti, voi va invartiti in inima Mea.Voi sunteti rotile care se invart ale inimii Mele. O jucarie yo-yo merge in sus si in jos tinuta de o mana. De una singura, o jucarie yo-yo nu se poate invarti. De una singura, este inerta. Tinuta de catre o mana, ca si cum ar fi obagheta, jucaria yo-yo merge in sus si in jos.Ea se lasa pe un fir tinut de catre mana.Jucaria yo-yo este cea care se misca si totusi mana este cea care produce miscarea. Inima Mea este cea care va misca, preaiubitilor.Datorita inimii mele ceea ce cunoasteti este al vostru, voi sunteti vibrant.Fara inimile noastre care produc miscarea, ati fi inerti. Acceptati acest lucru? Daca da, atunci cunoasteti ca Noi suntem impreuna in aceasta aventura in care sunteti voi. Suntem in aceasta viata impreuna. Voi sunteti mesagerul Meu in lume si deasemenea sunteti mesagerul meu de la lume catre Mine.Voi sunteti cel care experimenteaza pentru mine.Eu sunt Totul, si deci voi experimentati un aspect al Meu si apoi imi povestiti. Voi ma asteptati pe Mine sa va explic viata si totusi voi sunteti cei care zilnic imi explicati viata Mie. Voi imi demonstrati viata Mie, asta este. Noi suntem intr-un film impreuna.Bobina filmului se invarte si noi privim ce anume invarte.Noi suntem invartirea si noi suntem cei care se invart si tot noi suntem cei care denereaza invartirea.Noi suntem observatorii. Noi ne privim pe noi insine pe ecran. Noi privim partile filmului vietii si totusi noi suntem absorbiti in liniste.Noi nu miscam un muschi.Noi suntem in Inima Mea Unica a iubirii. Noi nu calatorim deloc. Doar in filmul de pe ecran parem ca mergem in sus si in jos si inainte si inapoi si asta pur si simplu este.Si totusi, chiar si asa, inimile Noastre pur si simplu se tin de maini, atat de absorbiti suntem in iubirea Sinelui Nostru Unic. sursa: http://www.spiritlibrary.com/