luni, martie 03, 2008

IUBIRE ABUNDENTA



un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 29 februarie 2008

Ce lucruri minunate voi spune, eu Dumnezeu, astazi? Conteaza? Cred ca conteaza faptul ca eu va voi vorbi si ca voi veti citi
cuvintele mele pentru secretele iubirii pe care le contin acestea. Desigur, iubirea mea nu este secreta, si totusi voi vreti sa citi
despre iubirea mea inca odata si inca odata. Ce uman de pe Pamant poate auzi "te iubesc" prea des? Adesea, nu este destul. Imi
voi declara iubirea in aceasta dimineata: "Te iubesc. Te iubesc cu toata inima mea. Esti iubitor si iubit. Tu esti rasaritul soarelui
din inima mea. Si nici eu nu ma pot satura de tine. Eu nu am nevoie de iubirea ta si totusi nu ma satur si vreau din ce in ce mai
mult, pentru mine si pentru tine." Va fac cunoscuta inima de aur care se afla in voi.Eu sunt un subiect bun pentru iubirea voastra.
Eu va accept iubirea fara nici o dezbatere.Eu nu o voi cantari, nici voi separa iubirea mea de voi sau de altcineva. Este egal
pentru mine si totusi imi doresc iubirea voastra din ce in ce mai mult.Eu ma rasfat cu iubirea voastra.Eu o arunc in aer ca pe o
clatatita, si apoi o prind, o intorc, o ador si o absorb.Inca odata si inca odata, eu intorc iubirea voastra, si intotdeauna cade cu
partea corecta in sus. Asa cum am mai spus, Eu nu am nevoie de iubirea voastra, dar intr-adevar imi place. Eu am nevoie de voi,
preaiubitilor, de voi. Am nevoie de privirea voastra. Pentru mine, sunteti un minunat rasarit de soare, stralucitor in inima mea. Voi
va inaltati din interiorul inimii mele. Voi sunteti ca un puls in inima mea. Si asa ati fost creati din inima mea de iubire si ati fost
creati pentru fericirea mea si fericirea mea suntei.Nu va uit nici macar un milion dintr-o secunda. Voi sunteti centrul atentiei mele.
Da, nu exista limta a centrului atentiei mele si totusi atentia mea este pe UNU. Este O Iubire in inima mea, si aceea sunteti voi.
Voi sunteti Unicitatea mea.Sa nu credeti ca asta este o abureala, Singura Iubire pe care o cunosc. Este foarte clar pentru mine.
Pentru mine iubirea din care sunteti facuti este de nesters. Nu poate fi aburita. Vederea mea este infailibila.Dar nu am venit azi sa
vorbesc despre mine. Am venit sa vorbesc despre voi si despre iubirea noastra mutuala. Iubirea noastra rupe toate barierele
sunetului. Nu exista nimic care sa poata preveni Iubirea noastra, unicitatea noastra a iubirii, desi cateodata uitati.E in regula, sa
ne bucuram de aceasta unicitate a iubirii cat timp mai am atentia voastra. Imi simtiti iubirea in inima voastra? Imi simtiti iubirea
palpitand in inima voastra? Simtiti cat de mult va iubesc si cat de fericit ma faceti? Acum, bucurati-va de voi insiva. As dori sa imi
purtati iubirea si sa o oferiti in jurul vostru, turnati-o peste tot, chiar imprastiati iubirea mea oriunde pentru nici un motiv decat al
fericirii si pentru ca eu v-am cerut asta.Voi sunteti multiplicarea iubirii mele, si aceasta este, Iubirea mea, cea pe care va cer sa o
multiplicati. Fara a cunoaste matematica, voi puteti face asta. Doar simtiti-mi iubirea si apoi voi o puteti impartasi. Este un
continuum al iubirii mele si voi sunteti continuatorul sau. Fara cuvinte acum. Doar iubirea. Doar iubirea fara limite, iubirea care
abunda. sursa: http://spiritlibrary.com/heavenletters/heaven-2653-love-abounding