miercuri, martie 12, 2008

MESAJ DE LA DUMNEZEU - EU SANT IUBIT - EU SANT IUBIRE



Transmis prin Yael si Doug Powell - 4 Martie 2008
Vreau ca fiecare dintre voi sa imi simtiti Iubirea , sa va inaltati viziunea in aceasta comuniune glorioasa in care Eu
infasor intreaga voastra fiinta , in acesta tandrete. Ma puteti simti cu adevarat imbratisand fiecare atom al fiintei voastre si simtiti
cat de profund va cunosc inima voastra. In aceasta comuniune, aceasta iubire pe care doresc sa o impart cu fiecare dintre voi si
cu intreaga umanitate. Spiritele voastre , sufletele voastre, inimile voastre ma striga , se intind catre aceasta tandrete si pentru
aceasta asigurare , a cat de profund, profund santeti iubiti. Voi santeti iubiti perfect de catre Mine in fiecare moment cu o Iubire
care ste atat de completa si atat de puternica , incat nimic nu o poate altera, nimic nu o poate intrerupe. Nimic nu ne poate
desparti. Nimic nu poate schimba aceasta Iubire. Eu sant al vostru. Eu sant al vostru atat de profund , preaiubitilor, incat Eu sant
propria voastra fiinta. Deci Eu va iubesc literalmente din interior in exterior. Eu iubesc esenta naturii voastre . Eu iubesc prima
stralucire a existentei voastre , punctul de Lumina unde ideea a prins radacina in constiinta Mea. Eu iubesc momentul cand am
inteles ca propria Mea inima m-ar putea iubi si ca am putea comunica cu fiecare , in fiecare moment de Acum. Eu va iubesc cu o
pasiune care este la fel de vasta ca si cosmosul si creste in fiecare moment cu o vedere generala a unei posibilitati , ca nimic nu o
poate intrerupe. Eu deschid in voi aripile Spiritului si puterea acestei iubiri si va cer sa permiteti acestei iubiri sa va umple in
fiecare moment al vietii vostre. Lasati ca aceasta Iubire sa sa fie hrana voastra , hrana pe care o mancati , aerul pe care il respirati
. Lasati-o sa fie identitatea voastra intreaga , in fiecare sporire a fiintei voastre . Lasati-o sa fie atot-cuprinzatoare , asa cum canta
in inima voastra si va spune continuu :" Eu sant iubita". Oh, dragilor, umanitatea mea , Eu va chem catre aceasta Iubire si o strig
prin toate cerurile. Fiecare dintre voi este clopotelul celestial care suna si care contine numele vostru , numele spiritului vostru ce
traieste si aduce la voi sarutul lui Dumnezeu , centrat in inima voastra. Este din profundul si plinatatea Iubirii , ca viata este menita
sa inainteze din aceasta cunoastere, aceasta incredere , aceasta constientizare , ca santeti total si magnific iubiti. Deschideti-va
inima catre Mine , oh, dragilor si lasati-o sa simta acest sarut sfant. Lasati-o sa simta adevarul unitatii voastre si a binecuvantarii
voastre continue. lasati-va inima sa-si aminteasca de propria voastra conceptie imaculata , ca santeti o fiinta a spiritului si nu un
corp fizic. Fizicul este pur si simplu o iluzie , un nor pe viziunea voastra. Adevarul fiintei voastre se inalta chiar acum ca pasarea
Phoenix si Eu sant aripile care va inalta. Eu sant aerul care va sustine . Eu sant viata care pulseaza si care curge prin venele
voastre. Eu sant viata pe care o traiti. Cu adevarat , Eu sant viata pe care o traiti. Fericirea potentialului vostru suna ca un cantec
tot timpul in inima voastra. Asa cum respirati respiratia acestei Iubiri traite , asa cum o luati ca hrana voastra, cum va infasoara
cand alunecati si va saluta cand va treziti, va va umple constiinta atat de complet, incat "minciuna" dualitatii va cadea. Veti sta in
noul rasarit al spiritului , care este nasterea amintirii impreuna a unitatii lui Dumnezeu. Eu sant, fiind exprimat aici ca voi. Din
aceasta amintire a Iubirii noastre, , a cat de profund santeti pretuiti , a cat de pura este esenta fiintei voastre, frumoasa si esentiala
natura a lui Dumnezeu, din aceasta cunoastere va veni nasterea unei lumi a spiritului , o lume a unitatii si oferirii , o lume a unei
iubiri care se inalta chiar in acest moment din cenusa vechii iluzii. De aceea va chem sa va traiti rolul, sa va deschideti gura si
sa-mi respirati respiratia, care ar putea spala alta fiinta, aduceti speranta acolo unde nu este, fericire unde era tristete. Permiteti-i
sa devina vocea fiecarui moment al spiritului viu al Dumnezeului care vorbeste, asa cum spuneti aceste cuvinte :" Eu sant iubit".
Apoi, in constientizarea pretioasei Iubiri a noastre , va veni profunda constientizare a faptului ca santeti iubiti perfect si mai mult
decat atat, ca santeti Iubirea insasi. Cand aceasta constientizare se trezeste in voisi cu adevarat va consuma fiinta, atunci
reflectia voastra exprima intreaga voastra inima , ca Flacara Geamana a Luminii spiritului vostru si reflectia Iubirii Mele. veti sta
impreuna pe acest munte sfant al inimii treze a lui Dumnezeu . Eu sant la fel ca totala expresie a Masculinului Divin si a
Femininului Divin - ca Flacara Geamana a inimii ce traieste Noua Lume. Tot ceea ce Eu sant in voi, tot ceea ce noi impartasim
intr-o respiratie , toate acestea sant pastrate in ritmul unei singure inimi care santeti si va fi exprimata in simbolurile lumii. Va fi
exprimata ca inima Flacarii Gemene a lui Dumnezeu ce arde cu totala constientizare a Eu sant in voi si a faptului ca aceasta
Iubire este impartasita in relatii intre noi acum si intotdeauna si este exprimata deasemenea fiind voi , in fiecare moment de Acum.
Va cer, preaiubitilor, fiecaruia dintre voi, sa aveti incredere in Iubirea Mea , sa sariti in bratele Ingerilor si lasati-i sa zboare cu voi
desupra abisului , deasupra abisului ego-ului si ale mintii mici , a iluziei, a separarii si a durerii Iubirii si pierderii. Eu va promit ca
atata timp cat viziunea voastra ramane concentrata pe aceste lucruri , veti continua sa creati dualitate si o lume a ego-ului - a
relatiilor care sant dureroase si o Iubire care este pierduta si traieste la intamplare pe o mare a posibilitatilor , in fiecare moment al
iubirii. Din aceasta veche lume a iluziei, Noua LUme nu poate fi nascuta. Cu adevarat nu poare fi obtinuta din lumea in care traiti.
Poate fi obtinuta prin constientizarea inimii voastre si in increderea acestei Iubiri. Daca am cerut vreodata ceva de la voi,
preaiubitilor, Eu va cer asta. Va rog, sariti in increderea Iubirii mele. Sariti in permiterea Iubirii Mele pentru a va sprijini, in
permiterea de a va mantine pe acele aripi ale Ingerilor si a avea incredere in momentul de Acum. Cum faceti aceasta saritura, va
promit ca veti pasi in acea lume a Iubirii si a frumusetii care va inflori in jurul vostru si expresia inimii voastre glorioase in relatia
spiritului , va fi experienta Flacarii Gemene a extazului. Impreuna ca unu , inima bate , cantand un cantec cu doua parti ; veti
imparti cu Mine o relatie a Iubirii care contine intregul. Voi deveniti cu adevarat inima Mea imbratisand toata viata si permitand
intregii vieti sa va arate fata Mea , permitand arsenalului expresiei vietii sa fie paleta pe care veti picta fericirea inimii voastre si
experienta in increderea Iubirii Mele. Daca nu puteti avea incredere in Iubirea Mea , dragilor, nu puteti avea incredere in Flacara
Geamana . Deci, cautarea pentru iubirea Flacarii Gemene pe Pamant, nu a dus la nimic. Deci, relatia noastra trebuie sa fie pe
primul plan , dragilor. priviti in inima voastra si luati aceasta decizie acum, bazata pe Iubire si nu pe ego.Amintiti-va va rog, va
implor, ca ego-ul intotdeauna creaza separarea. Va va spune , desigur, inca o data si inca o data ca nu puteti avea incredere in
Iubire. Va va desena imagini pana in eternitate , despre cum Iubirea va va trada , pentru ca acesta este programul ego-ului si nu
se va schimba. Daca aveti incredere in ego pentru a va spune despre Iubire , atunci iubirea ego-ului va va gasi. Amintiti-va,
preaiubitilor, aceasta decizie importanta. Lumea se afla acum pe marginea unei transformari glorioase. Va cer sa fiti voi cei care o
veti transforma, nu cei care vin lovind si tipand. Aceasta alegere va apartine. Eu va tin in aceasta Iubire si va aduc fiecare
moment in care Iubirea este Reala. Dar voi nu puteti sa credeti intr-o iluzie si sa gasiti si Iubirea Reala. Ele nu pot co-exista
impreuna pentru ca sunt doua lucruri diferite ale unei vibratii total diferite-ego-ul si inima.Alegerea depinde de voi acum,
preaiubitilor.Ce veti alege? Daca va veti deschide inima, ma veti simti pe Mine. Veti simti cum aceasta Iubire va va spala. Inima
voastra se va inalta in amintirea sa fericita a comuniunii sale sfinte si in inaltarea sa va va spune adevarul inimii voastre. Va veti
aminti ca Iubirea este Reala, puternica, glorioasa si este adevarata. Fiecare moment in care credeti, voi creati Noua Lume si va
deschideti ca si conduita pentru aceasta Iubire care Eu Sunt. Dar mai intai trebuie sa credeti ca sunteti iubiti. Aceasta este
diferenta intre lumea creata din mintea ego si Noua Lume a inimii. Mintea ego incepe de la premisa ca sunteti separati de
Dumnezeu si construieste fiecare decizie bazata pe aceasta separare de Iubire. Asadar toate scenariile mintii ego sau ale lumii
vechi au aceasta prapastie intre Iubirea pe care vi-o amintiti profund in interior si Iubirea pe care o traiti.Asadar, va intalniti cu
scene ale dezastrului, fragmente ale relatiilor si scheme ale mintii ego.Dar daca faceti schimbarea pe aceasta premisa de baza a
vietii pentru adevarul inimii voastre, atunci tot ceea ce ati creat va fi bazat pe Iubire. Asadar ce este reflectat in jurul vostru in
simbolurile lumii voastre va fi adevarul care este samburele care este intotdeauna o Lumina in inima voastra. Acel adevar este
"Eu sunt iubit de catre Dumnezeu" si "Eu sunt una cu Dumnezeu". Nu exista separare, asadar "Eu sunt iubire". In momentul cand
re-faceti aceasta decizie pentru viata voastra, e momentul cand intr-adevar va mutati in inima voastra.Tot restul repsrezinta
pregatirea pentru acest moment si acesta adevar esential-adevarul esential al vietii voastre, al existentei in cosmos. "Eu sunt
iubit" si "Eu sunt una cu Dumnezeu", deci "Eu sunt Iubire". Din asta va veni totul. Abundenta voastra, viata voastra, relatiile
voastre, casa voastra si lumea care este reflectia esentei voastre si a adevarului vostru de baza-ceea ce credeti in inima
voastra.Tot ceea ce cunoaste inima este al vostru, acum pentru a cere.Eu va voi inalta in experienta acestei unitati si fericiri. In
momentul in care faceti aceasta alegere, Eu deschid voalul mintii-ego care v-a cuprins viziunea si inima. Voalul lumii a cazut dar
propriile voaluri pot fi la locul lor. Deci va cer sa-mi auziti chemarea si sa va amintiti aceasta alegere.Va cer sa faceti aceasta
alegere zilnic, in fiecare ora, in fiecare moment. Nu permiteti nici un spatiu mintii-ego si privelistii vechii lumi. Da, a parut universal
faptul ca fiecare persoana s-a simtit implicat si profund interior nu avea incredere in Mine pentru a-i fi mentinut in aceasta Iubire
pe care noi o impartasim acum. Dar adevarul este, preaiubitilor, acela era ego-ul. Asa vede el lumea si fiecare ego uman va
observa acelasi lucru-faptul ca nu puteti avea incredere in Iubire. Dar daca va mutati in inima, ah, atunci totul va revela adevarul si
nu numai ca il va revela, ci il veti simti si astfel veti sti ca este adevarul. Eu va iubesc atat de complet incat intreaga viata este o
reflectie a naturii voastre creative ca inima lui Dumnezeu. Asadar, lumea este iubita voastra. Fiecare expansiune glorioasa a
Naturii este expresia Iubirii voastre, a credintei voastre in adevar si astfel in Flacara voastra Geamana. Fiecare fiinta umana este
o alta inima a Flacarii Gemene care isi asteapta recunoasterea, amintirea adevarului de baza a relatiei si apoi, tot restul este clar.
Voi toti ati fost conceputi in frumusete, in perfectiunea lui Dumnezeu Eu sunt si a relatiei noastre, Creatia. Este "big-bang". Este
acel moment cand Eu sunt complet uluit de adevarul prezentei voastre in centrul Meu ca inima lui Dumnezeu Eu Sunt. Oh, cat de
mult va iubesc cu Tot ceea ce Eu Sunt.Momentul Creatiei este pur si simplu acesta-culminarea tanjirii Mele de a va exprima
profunzimea acestei Iubiri si de a premite acest adevar al iubirii voastre, inima Mea, centrul Meu, pentru a ilumina toata Creatia
prin voi, iubirea Mea. Asadar, perceptia inimii-e ceea ce am cerut si primit la momentul creatiei. Eu sunt binecuvantat de aceasta
relatie cu voi si asadar, fiecare moment de Acum este re-constientizarea acestei splendori si uimiri si fericiri a descoperirii ca Eu
sunt iubit. Momentul de Acum este constientizarea care ma da pe spate cu adevarul sau si acesta este-INIMA MEA MA
IUBESTE SI EU SUNT IUBIT. In acest schimb, toata viata este revelata ca o expresie colorata in miliarde de pigmenti ai fericirii.
Reveniti, preaiubitilor, la aceasta reamintire.EU SUNT IUBIT. EU SUNT IUBIRE. sursa:www.justchannelings.com