duminică, martie 02, 2008

Mesaj de la Lord MELCHIZEDEK



29 februarie 2008 prin GodessLight

Martie este o luna anoilor inceputuri. Asa cum emisfera de Nord celebreaza intrarea in primavara, de echinoxiul -20-22 martie,
emisfera de Sud intra in toamna.Pentru mesajul din luna martie am ales o retea minunata de vindecare oferita de Lord
Melchizedek (MEL-KI-ZE-DEK). Melchizedek: Acesta este un minunat exercitiu pentru a va conecta cu misiunea sufletului vostru
si pentru a accelera pe calea voastra spirituala. Va facilita reantoarcerea si reuniunea tuturor fragmentelor care si-au retras
energiile din voi ca rezultat al marilor necazuri si dificultatilor de-a lungul multor vieti in densitatea taramurilor Pamantului. O
remediere a sufletului la o asemenea scara poate aduce un sentiment de intregime si familiaritate sau apartinere in corpul si fiinta
voastra. Energiile Logosului Universal si a Fratiei Melchizedek va vor sustine in toate sarcinile si incercarile voastre; sublim si
deasemenea pamantesc. Amintiti-va ca zilele cu portaluri pentru aceasta luna sunt: 3/3, 3/18, 3/30 si echinoxul din martie
(aproximativ 3/20-22). Acestea sunt mari perioade pentru rugaciuni si reflectii, meditatii si invocari. Lord Melchizedek este o fiinta
mareata, este Logosul sau "Cuvantul" pentru intregul nostru Univers (aceasta referire se face si in biblie, cartea genezei : "La
inceput a fost cuvantul..."). Universul nostru contine multe milioane de galaxii. Propria noastra galaxie, Calea Lactee, contine
multe milioane de sisteme solare si totusi este una dintre galaxiile mici ale universului. Sistemul nostru solar este alcatuit din
Soarele nostru, planeta Pamant si luna sa, Marte si Venus, cele doua corpuri planetare care se afla de o parte si de alta a
planetei noastre si toate celelate planete impreuna cu soarele si lunile lor, care completeaza sistemul. Zeitatile ce apartin soarelui
nostru sunt Lord Helios si Lady Vesta. Impreuna ei sunt Logosul Solar pentru sistemul nostru solar. Soarele este planeta lor de
resedinta. Propria noastra planeta pamant are si ea un Logos Planetar. Numele sau este Sanat Kumara. Impreuna cu flacara sa
geamana, Lady Venus, ei se afla pe planeta Venus. Logosul nostru planetar nu se afla aici pe planeta noastra, din cauza
densitatii si a poluarii energetice in care a cazut pamantul in ultimii ani (aproximativ in ultimii 18.000 de ani).Sanat Kumara ne-a
spus ca a fost capabil sa ne viziteze planeta in trecut, in timpul marilor civilizatii de pe Pamant. In timpul zenitului Erei Atlantiene
(acum 50.000 de ani), El venea pe Pamant odata pe an, pentru a reaprinde Flacara Unitatii-Dumnezeu in marile altare ale
templelor Atlantiene. Inainte de asta, in timpul Lemuriei (acum 350.000 de ani), Sanat Kumara a vizitat Pamantul de patru ori pe
an la fiecare Solstitiu si Echinoxiu. In ultimele mesaje, Sanat Kumara ne-a spus ca ultima data cand un fragment, sau o esenta a
sufletului sau a luat o forma fizica pentru a se incarna pe Pamant, a fost ca Zoroaster sau Zarathustra, profetul Stravechi al
credintei Zoroastriene. Conform spuselor lui Sanat Kumara, el a aparut pa Pamant mai mult decat odata, prima data fiind acum
8.000 de ani, pentru a aduce intelegerea ca dualitatea luminii si intunericului sunt intr-o lupta constanta pentru corpul de pe
Pamant si pentru constiinta tuturor sufletelor. El a promovat proprietatile sacre ale focului si importanta amplasarii Flacarii sacre
pe altarele fiecarei case si templu. Chiar si in ziua de astazi , credinta poporului Zoroastrian mentine focul in altarele sacre din
casele lor. Sanat Kumara ne-a informat deasemenea ca doua fragmente mai mici ale sale , au venit ca Zoroastru aproximativ
acum 5.000 de ani si respectiv acum 3.000 de ani. Aceasta pentru a risipi confuzia privind timpul vietii lui Zoroastru pe Pamant.
Noi santem norocosi sa avem un reprezentant al Logosului Planetar , traind pe Pamant la acest timp. Acesta este Lord Christ
Maitreya , Invatatorul Lumii. El este onorat maret de catre intreaga ierarhie a Maestrilor si de catre fiintele marete , inclusiv de
Logosul nostru Universal , Lord Melchizedek. Christ Maitreya este un maestru maret care deja a manifestat multe miracole. El a
aparut in mijlocul unor mari multimi de oameni , in locuri importante si a promis sa-si faca cunoscuta prezenta in lume la timpul
potrivit , schimband starea lumii si inclinand scara in favoarea Luminii . Acea multime de oameni care s-au trezit la propria Lumina
, vor fi mesagerii lui. Sanat Kumara, Logosul nostru Planetar, Melchizedek, Logosul nostru Universal si Metatron , mareata fiinta
care a adus in fata aceasta creatie pentru a se manifesta, impreuna cu Mama Divina , care este forta creativa din spatele tuturor
manifestarilor , lucreaza prin noi toti pentru a accelera procesul aparitiei Christului Maitreya in lume. Impreuna trebuie sa ne
crestem coeficientul de Lumina si Constiinta Colectiva a sufletelor. Noi acceleram frecventa vibratiei Pamantului cu meditatiile
noastre, cu Retelele de Lumina, cu invocarile, ceremoniile de grup si recitarile de mantre. MEDITATIE - Dragele mele inimi, Eu
sant Melchizedek. Respirati adanc. Vizualizati-va stand in fata lui Melchizedek , Logosul Universal. Vizualizati-l pe Melchizedek in
roba lui de ceremonie si cu capa Regala Albastra. In mana lui se afla Sceptrul Puterii Universale si pe capul sau, o Coroana de
Aur. Pe pieptul lui are Crucea de Aur si Emblema Logosului Universal . Vedeti-l pe Melchizedek cu bratele deschise. Lumina
albastra-purpurie a Logosului Universal este emanata din palmele sale , din al 3-lea ochi, din inima sa cosmica, din plexul solar
catre voi. Lumina sa intra in tot sistemul celor 5 corpuri ale voastre , aducandu-va vindecarea care indeparteaza toate durerile si
dezamagirile din multe vieti si incarnari din aceasta densitate a taramului pamantesc. Eu chem acum pe cei 33 de membri ai
Fratiei lui Melchizedek , care sant conectati indeaproape cu sufletul vostru si constienti de misiunea sufletului vostru , pentru a sta
in cerc in jurul vostru. Lord Melchizedek si voi , stati in centrul cercului. Ei stau acolo, umar langa umar, emanand aceeasi lumina
albastra-purpurie catre voi, in centrul cercului. Aceasta este esenta si substanta Purei Lumini a lui Melchizedek. Respirati adanc
si exprimati-va intentia pentru vindecarea pe care ati cerut-o. Spuneti :" Eu cer ca energiile Lordului meu Melchizedek si ale celor
33 de membri ai Fratiei lui Melchizedek sa fuzioneze si sa se impleteasca cu sistemul celor 5 corpuri si sa-mi intensifice vibratia.
Eu cer acestor energii sa se conecteze din inimile acestor fiinte catre inima mea , din inima lor cosmica catre inima mea cosmica ,
din cel de-al 3-lea ochi al lor catre al meu si din plexul lor solar catre plexul meu solar. Eu cer ca toate durerile , zgura si
dezamagirile care au fost infiltrate in corpul si in fiinta mea , in sufletul si in aspectele personalitatii mele , sa fie eliberate prin
aceasta vindecare". Respirati adanc si luati o pauza pentru a permite energiilor vindecarii sa penetreze in sistemul celor 5 corpuri
si in sufletul si in aspectele personalitatii. Acum, vizualizati Legiunile Arhanghelului Mihail creand un alt cerc in jurul intregii
formatii. Ei deaemenea stau in jurul acestui cerc, cu umerii atingandu-se. Sabiile Binecuvantarii sant trase din teci si tinute
deasupra intregii formatii. Vizualizati ca varfurile sabiilor se ating in mijlocul cercului , creand o sarcina electrica de Lumina
Albastra-Acvamarin . O Lumina Albastra-Acvamarin a Divinei Binecuvantari , A Protectiei Divine si a Ghidarii Divine , curge in jos
din varfurile sabiilor peste cerc si peste voi. Aceasta Lumina va va incarca continuu cu energiile Divinei Binecuvantari si va va
proteja de frecventele vibratiilor joase. Vizualizati intreaga formatie care este intr-un Pilon de Lumina Alba care este adusa in jos
de Tronul Absolutului , Resedinta Mamei Divine . Inauntrul acestui Pilon , energiile voastre sant atrase in sus deasepra tuturor
Tronurilor. Respirati adanc si luati o pauza .Noi incepem acum calatoria pentru a ascende catre fiecare Tron , inauntrul Pilonului
de Lumina. Noi atingem Tronul EU SANT CEEA CE SANT. Voi stati in fata prezentei EU SAT CEEA CE SANT , inauntrul
Formatiei de Lumina cu Lordul Melchizedek , cu Fratia Melchizedek si cu Fortele Angelice ale lui Mihail. Vizualizati-va, asa cum
fuzionati si si va expandati , unindu-va cu Esenta lui Dumnezeu in Forma , tinuti de Prezenta lui EU SANT CEEA CE SANT.
Respirati adanc si imbaiati-va in aceste energii. Prin Pilonul de Lumina ne mutam spre toate Tronurile care exista in taramurile
inalte si dimensiunile realitatii, pana cand atingem Tronul Sursei Nediferentiate. Acesta este Tronul lui Dumnezeu in Non-Forma ,
Non-Manifestarea Prezentei lui Dumnezeu. Aceasta este Lumina Brilianta Pura. Aceasta este energie, care ramane fara forma ,
dar umpluta cu esenta Purei Lumini. Noi stam in fata acestei esente, in formatia de Lumina , cu anturajul lui Melchizedek si
Fortele Angelice ale lui Mihail. Vizualizati ca voi va uniti, fuzionati si primiti de la lumina constiintei , pe care noi o cunoastem ca
fiind Sursa Nediferentiata. Vizualzati ca voi va expandati in aceasta lumina , va vindecati pe voi insiva de toate durerile, luptele si
zgura acumulate in incarnarea fizica. Luati o respiratie adanca si o pauza , in prezenta acestor energii. Acum, cereti ca toate
energiile voastre sa fie aduse inapoi la starea puritatii si inocentei , care au fost propuse initial pentru voi . Spuneti :" Eu cer ca
toate sistemele celor 5 corpuri ale mele , mintea mea, emotiile mele, sufletele mele si aspectele personalitatii mele , sa fie aduse
inapoi la puritatea si inocenta care au fost original intentionate pentru mine in Planul Divin , care este tinut in miezul-inima al
Sursei Nediferentiate." Respirati adanc si imbaiati-va in aceste energii, permitand vindecarea care v-a fost administrata. Impreuna
cu Lordul melchizdek, Fratia Melchizedek si Fortele Angelice ale lui Mihail , noi calatorim mai sus si mai departe in profunzimea
Luminii Tronului Absolutului , Resedinta Mamei Divine. Noi stam in fata Tronului Mamei Divine , cerand ca prezenta ei sa ne
binecuvanteze. Vizualizati cum apare o silueta feminina dinspre tron si sta in fata voastra. Ea isi plaseaza mana ei stanga pe
pieptul vostru si mana dreapta pe spatele vostru, aliniindu-se cu chakra inimii. Ea incepe sa-si straluceasca Lumina ei Divina din
mainile ei catre inima voastra. Aceasta este Lumina Fortei Creative a Principiului Existentei Feminine ; Forta Creativa care a adus
aceasta intreaga Creatie, in forma manifestata. Tot ceea ce ati experimentat prin acest corp a fost creat din Iubirea si Gratia ei
Divina. Prin Gratia ei , toate lucrurile se manifsta si toate lucrurile sant posibile. De la ea, putem cere matricea originala a
perfectiunii , pentru a fi imprimata inca o data in corpul si fiinta noastra. Luati o respiratie adanca si o pauza inainte de a primi
matricea. Acum spuneti :" Eu cer de la Tronul Absolutului si de la Prezenta Mamei Divine , Matricea Originala a Luminii lui
Melchizedek si Comand sa fie constientizata in structura ADN-ului meu. Eu cer ca toate fragmentele sufletului meu sa fie reunite
inca o data. Eu cer vindecare, sanatate si totalitatea aspectelor mele si a fragmentelor sufletului meu din aceasta reuniune. Eu
cer in mod special , vindecarea sistemului meu nervos si putere in personalitatea mea si in caracterul meu, pentru a-mi continua
Misiunea Divina a Sufletului meu. Eu cer binecuvantare si gratie de la mama Divina , pentru a-mi reconecta Forta Vietii cu Forta
Vietii Fratiei lui Melchizedek , sub ghidarea Lordului Melchizedek , Logosul Universal. Eu cer sa fiu energizat , recalibrat,
reimprospatat si reunit cu esenta Melchizedek , odata si pentru totdeauna si sa fiu adus intr-o completa stare de sanatate si
totalitate. Eu cer Lordului Melchizedek sa supra-lumineze toate fragmentele sufletului meu si ale aspectelor personalitatii mele ,
sa ma accelereze pe calea implinirii Misiunii mele Divine". Respirati adanc si vizualizati primirea acestei binecuvantari. Acum,
vizualizati-i pe fiecare din cei 33 de membri ai Fratiei lui Melchizedek alaturandu-se voua, pentru a va acoperi cu propriul lor camp
energetic. La final, vizualizati prezenta Lordului Melchizedek supra-luminand energia corpurilor voastre, asa cum sta
acoperindu-va, emanand Lumina sa Universala catre voi, in prezenta Mamei Divine. Sanatatea, intregirea , vindecarea bucuria,
pacea si armonia sant reinstaurate catre voi din aceasta uniune. Corpurile voastre: fizic, emotional, mental eteric si spiritual, sant
reimprospatate , reintinerite si acoperite cu lumina brilianta a Logosului Universal. In numele vostru, Eu, Melchizedek, cer si
decretez urmatoarele. Spuneti :" Noi cerem ca aceasta intreaga formatie a luminii, sa continue sa incarce aceasta Retea a Luminii
cu binecuvantarile si vindecarile cerute , de acum inainte. Noi cerem ca aceasta vindecare sa continue si sa se accelereze cu
fiecare repetitie a acestei meditatii". Acum, vizualizati ca voi oferiti multumiri prezentei mamei Divine si Tronului Absolutului , asa
cum noi plecam. Impreuna cu Lordul Melchizedek , cei 33 de membri ai Fratiei lui Melchizedek si Fortele Angelice ale lui Mihail ,
noi ne deplasam in jos pe Pilonul de Lumina , inapoi la Tronul Sursei Nediferentiate , oferind multumire acestui Tron. ne
continuam calatoria in jos spre Tronul lui EU SANT CEEA CE SANT . Noi oferim o binecuvantare si multumire. Aduceti-va
esenta si energia inapoi catre constiinta corpului vostru. Repetati aceasta meditatie in fiecare zi, timp de 22 de zile, chiar si mai
mult. Acesta este un exercitiu maret , de a va conecta la misiunea sufletului vostru si de a accelera calea voastra spirituala. El va
facilita reintoarcerea si reuniunea cu toate fragmentele sufletului , care si-au retras energiile de la voi , ca rezultat al marilor
greutati si dificultati din multe vieti , in densitatea taramurilor pamantesti. Un suflet recuperat la aceasta mare scara , poate aduce
un sens al totalitatii si familiaritatii sau apartenentei inapoi la corpul vostru si la inceputuri. Energiile Logosului Universal si ale
Fratiei lui Melchizedek va vor sustine in toate scopurile si straduintele voastre ; sublim la fel ca si pamantesc. Cu o mareata iubire,
Eu sant Melchizedek. SI ASA ESTE !
Sursa : http://www.lightworkers.org/