joi, aprilie 24, 2008

MESAJ DE LA ADAMUS GERMAIN "Trebuie sa vorbim" - 5 Aprilie 2008





Transmis prin channel audio de Dan Helder - Olanda
Testare, testare 1, 2, 3, , Adamus Germain catre Pamant. Pamantule, ma auzi? (rasete) . Audienta : Da ! Buna ziua
tuturor. Este Adamus Germain sau ceva de genul acesta. Eu sant foarte fericit sa fiu aici. Eu sant foarte fericit ca petrec ceva timp
cu voi. Aveti idee cat de dificil a fost sa trec de acei nebuni ascensionati ( Adamus s-a exprimat ceva mai colorat - " asshole" ), ca
grupul meu de prieteni, dar desigurasta spune mai multe despre mine decat despre ei. Daca imi petrec timpul cu ei, inseamna ca
sant oameni draguti. Este intr-adevar o placere sa fiu aici. In special aici, in acest spatiu, in Olanda, unde Kuthumi a facut o mare
mizerie. El nu curata niciodata dupa el. El doar lasa portalul si cine trebuie sa faca toata curatenia? Adamus. Deci, eu sant aici de
cateva ore bune , adunand revistele "Playboy" si toate astea, chilotei de pe jos, doar ca sa ma asigur ca pastratorii portalului au
macar un oras decent. (rasete). Da, stiu, channel-ul tocmai a ras. Lui nu-i plac glumele mele si niciodata nu-i vor placea. Dar
vouava plac glumele mele, nu-i asa? Si mie imi plac glumele voastre. Entuziasm. Asa cum v-am spus prin channel, noi trevuie sa
vorbim. De aceea am dorit sa vin azi si intr-adevar trebuie sa vorbim si nu ma refer doar la voi toti din aceasta camera sau cei
care ascultati si cititi acest mesaj, nu doar cu shaumbra, nu doar cu lucratorii in lumina. Eu vreau sa vorbesc cu planeta Pamant .
Nu doar cu umanii de pe planeta, vreau sa vorbesc si cu animalele de pe planeta Pamant , cu pietrele, cu copacii. Este o chestie
lemuriana , cred, deci , sa vorbim. Stiti despre ce as dori sa vorbim? Vreau sa incep cu voi. vreau sa vorbesc cu voi, cu voi toti.
Dupa cum stiti, a trecut ceva timp, de cand eu am vorbit ultima data cand am venit si am discutat cu voi ; voi nu ati profitat inca
de oportunitatea care sta acolo, chiar la picioarele voastre . Vreau sa va intreb , pamanteni : ati ascultat in ultima perioada si nu
ma refer la channel, ci la inima voastra. V-ati ascultat inima? Nu ma gandesc ca puteti spune ca acea mica portiune a fost
constanta in viata voastra. Oh, stiu ca ati ascultat multe lucruri, stiu ca v-ati ascultat gandurile si i-ati ascultat pe altii si ce au ei de
spussau de gandit despre voi, ati ascultat frica, ati adunat informatii despre posibila distrugere a planetei, da, ca si cum asa ceva
s-ar intampla vreodata ! Stiu ca ati ascultat toate aceste lucruri si chiar atunci cand va ascultati inima , voi va ascultati doar o parte
foarte mica a ei. Eu nu doresc sa rad de voi, doar vreau sa spun ca eu nu gandesc, punct ! (rasete ). Si daca nu gandesc , va voi
spune la ce nu ma gandesc. Eu nu ma gandesc la frica, la esec, la asteptari, sau la dureri sau la moarte. Va voi spune ce fac : EU
SIMT. Eu simt iubirea, fericirea si la naiba, imi voi exprima fericirea pana in ultimul moment, care nu va veni niciodata. Si eu ma
simt mai liber. Puteti spune asta despre voi? Deci, inainte de a inainta , sa vorbim despre inima umana. Ce este inima umana?
Este doar acest lucru biologic care se intampla sa fie in pieptul vostru si are aceasta bataie la fiecare cateva secunde? Si care
pompeaza sangele prin corp? Asta este inima? Ei bine, da, oamenii de stiinta spun ca asta ste inima. Si mai spun ca ar fi
adevarat ca lacasul sufletului este in creier. Ha ! Ce este creierul fara inima? Daca ar fi un organ care este vital pentru
supravietuirea corpului si vorbesc numai la nivel biologic, atunci acela este inima . Opriti inima cuiva, frangeti inima cuiva si daca
opriti inima, creierul sufera. Deci, totul se bazeaza pe inima. Si va spun ca totul se bazeaza pe spatiul inimii. Acolo se intampla
totul. Acolo este puterea. Acolo puteti merge. Dar ati ascultat inima? Stiti ce este? Oh, atat de multi care m-au antrenat si pe mine
acum mult timp , au venit aici pentru voi. Ei au venit acum, aici pe planeta Pamant , in mod iubitor. Dar voi? Voi santeti aici acum?
Sau santeti undeva in trecut, suferind pentru ca nu puteti lua ceva inapoi? Sau poate santeti undeva in viitor, pentru ca va doriti
ceva? Vedeti drumul auriu din fata voastra si ati hotarat sa mergeti in dreapta sau in stanga? Ati reusit pentru voi? Ati reusit
pentru Pamant? Ati facut aceste lucruri, aceste lucruri minunate si uimitoare care aproape ma fac sa plang. Voi stati aici in fund,
cu atat de multa putere, undeva mai sus, sa speram, altfel va deveni urat mirositor in camera ( rasete) ; voi stati aici si ce faceti
cand se termina asta? INtrati in actiune sau in neincredere sau in circumstantele exterioare pe care le vreti sau le meritati sau de
care aveti nevoie. Sau pasiti in putere? Priviti la acest om uimitor care este acolo , mai tanar decat oricine din camera , priviti la
ceea ce a creat pentru channel. Ceva atat de simplu si asta inseamna a intra in actiune. Si eu sant mandru sa port aceste
aranjamente florale , pentru ca stiu, draga, ca sant facute in iubire si stiu ca in timp ce le creai a existat fericire si stiu ca ceea ce
mi-ai dat mie, ceea ce ai dat channelu-lui si ceea ce ai oferit fiecaruia care va sta vreodata in acest corp este o particica din
iubirea de sine si din libertatea de sine. Acum, nu spun sa mergeti si sa luati toate florile de pe planeta pentru a face asemenea
lucruri, ci ca actiunea necesita cele mai mici evenimente din viata voastra . Pentru a fi la fel de puternici ca aceia pe care ii
asteptati. Pentru ca s-a intamplat cu cei tineri. Nu vorbim doar despre cei tineri, pentru ca, cu tot respectul, preaiubitii mei prieteni
si familie, cel ce sta aici, cel mic este mai mare decat credeti si este mai mare decat multi dintre voi impreuna. Si ce faceti voi?
Adormiti cateodata. Nu, nu incerc sa va dezamagesc, doar incerc sa va ofer un alt tip de mesaj, pentru ca am vorbit destul , am
vorbit din unghiul drept, din unghiul stang, din cel superior, din cel inferior. Cateodata cred ca ar trebui sa vin intr-un corp, sa ma
spanzur cu susul in jos, sa ma proiectez astfel pe un ecran, pentru ca sa auziti ceea ce am de spus. Credeti-ma, voi santeti liderii
energiei spirituale pe Pamant. Voi toti. Si cei care asculta si citesc si multi dintre prietenii si familiile voastre. Eu nu am
ascensionat degeaba, stiti. Eu am ascensionat pentru a va ajuta pe voi toti din partea cealalta a voalului. Si am ascensionat
pentru a-mi face munca de a va sprijini , in timp ce voi stati in corp uman. Eu am ascensionat pentru a fi pregatit si nerabdator sa
stau acolo pentru voi, in momentul in care voi gasiti acel spatiu al inimii. In acel moment. Si voi, ce faceti? Hoinariti in acel spatiu
al inimii si oh, sant in inima mea, oh, dar este durere acolo. Eu merg la usa nr. 3 , doamnelor si domnilor, ma voi duce spre durere
si suferinta. Da, este tot ceea ce am crezut ca voi gasi si dori in viata mea. Si apoi, il gasesc si plec de aici. Si apoi, pur si simplu,
plec de aici. Si ma intorc in siguranta sau in siguranta. Asta este, imi pare rau sa o spun, conditia umana, pe planeta, azi. Si imi
pare si mai rau sa spun , ca asta este conditia umana si a liderilor spirituali de astazi. Oh, channelu-lui nu i-ar placea asta. Stiu ca
te superi, draga, dar eu stiu ca vor sosi email-uri, de genul asta : cum indraznesti sa postezi informatii negative? voe spune ei.
Cum indraznesti? Noi ne straduim atat de mult. Oh, nu. Nu trebuie sa va straduiti atat de mult. Este usor. Voi va straduiti prea
mult. Aceasta este problema voastra. V-ati gandit vreodata de ce ati venit pe aceasta planeta? Da, Adamus, ne-am ganditde ce
am venit pe planeta, sa jutam Pamantul sa fie mai bun. da. Ganditi-va. Acesta este gandul vostru, miscarea voastra, acesta este
tot ce faceti? Este multa confuzie, iubito. Si se intampla acum. Doar asta este. Si daca voi permiteti ca acest lucru sa se intample,
atunci incepeti sa intelegeti de ce spatiul inimii este atat de important. Si apoi incepeti sa intelegeti ca usa nr. 3 , care duce la
suferinta si durere este doar o alta iluzie. Repet inca o data, ca multi dintre invatatorii mei si prieteni, sant in procesul reincarnarii
sau deja s-au manifestat pe planeta Pamant. Si cateodata merg pe langa voi. Si cateodata voi nu ii cunoasteti. , credeti ca sant
prea umani pentru a-i observa. Cateodata voi nu vreti sa-i vedeti, pentru ca in majoritatea timpului i-ati etichetat ca fiind sfinti, apoi
spuneti :" Da, acel tip care a trait acum 2.000 de ani , domnul Christ , acela a fost un sfant. Stii, tipul ala putea merge pe apa."
Asa ceva este sfant? Nu, nu asta este sfant, asta inseamna a se da in spectacol. (rasete). De ce? Pentru ca a fost necesar. A fost
imperativ necesar, sa le arate unor oameni ca realitatea lor nu este reala, dar acest lucru nu a fost miezul mesajului , nu a fost
niciodata, deci, va rog sa intelegeti miezul mesajului acum. Intelegeti ca miezul mesajului este iubirea si a fost iubirea
intotdeauna. Iubirea conduce la fericire si fericirea conduce la libertate. Poftim ! Aceasta este biblia voastra. Acum, cine vrea sa
discute in contradictoriu cu mine despre iubire? (rasete). Dar despre fericire? As crede ca a fi indragostit inseamna a oferi iubire
tuturor lucrurilor. As crede ca a fi in fericire inseamna a fi o sursa , o explozie solara cu toate lucrurile pe care le faceti, la naiba.
Am mai multi in spatele meu aici, care in cearca sa ma scoata de pe scena, pentru ca ei spun :" Adamus, a, nu stiu , poate ca
asta este ceva mai greu, prea dur pentru ei, poate ca ei nu inteleg. ( Adamus vorbeste cu accent indian). Da, imi reuseste imitarea
lui Kuthumi, recunosc. (rasete). Dar mai sant si altii care spun :" Adamus, , ai grija de tine, copilul meu". ( Adamus cu o voce
soptita, foarte afectata). Da, pot sa rad de ei , stiti de ce ? Pentru ca ii iubesc. Si pentru ca sant in echipa lor. Voi santeti? Asta
este intrebarea. Si acesta este motivul pentru care am evitat o vreme sa vin, am fost impins la o parte o vreme si nu am putut
veni, pentru ca ei stiau ca eu voi spune aceste lucruri. Si micul channel de aici, deasemenea a stiut ca eu, voi spune aceste
lucruri si stiti ceva? El este fratele meu. El este iubitul meu. El este asistentul meu si voi santeti la fel. Si de aceea pot rade de el
si cu el. Singurul motiv pentru care el nu a incercat sa alunge acest mesaj este pentru ca i-a fost frica ca acesta va v-a alunga pe
voi. Nu pentru ca va v-a alunga de la seminarii, in principiu acest lucru este mai putin important pe Pamant, nu-i asa? El a fost
agitat ca va v-a alunga de pe cale si ca ati crede ca eu v-asi bloca , dar asta s-ar intampla doar cand voi aveti ego, nu-i asa?
Altfel, maestrul asculta la ceea ce are cineva de spus. Maestrul asculta si merge la inima interlocutorului si integreaza si vede si
discerne daca este corect sau nu. Si daca este corect, ei o activeaza. Si daca nu este corect, ei ofera o imbratisare celor care au
vorbit si ii aseaza inapoi pe cale. Pentru ca nu a fost pentru ei. Un ego ar spune ca : m-am saturat de asa ceva , vorbeste cu
mana deoarece fata nu mai asculta. Da. Stiti de cate ori umanii fac asa ceva? Eu vad si asta poate ii v-a soca pe unii, dar eu vad
peste 70 % din oamenii din aceasta camera si cei care asculta prin casti, care sant in indoiala. Si care cred ca poate nu este
timpul meu, poate ca nu sant pregatit, poate ca e prea greu, poate ca ma va rani, poate pot da drumul, poate nu ati vazut rasaritul,
, poate nu ati vazut un fluture, poate nu ati vazutfrumusetea sau poate ca ati vazut-o si poate santeti al naibii de infricosati de ea ;
da, pot folosi acel cuvint, voi l-ati inventat si tot ce implica acel cuvant . Audienta : nu prea cred. Adamus : Tipic, nu credeti.
(rasete). Poate ca va este prea frica, da. Dar ce faceti cand cadeti? Ce faceti cand va adapostiti din cauza fricii voastre? Va
ridicati de pe podea si incepeti din nou. Aceasta a trebuit sa spun. Si asta voi nu vreti sa auziti. De acest lucru ii este frica
umanitatii, ca sant povesti de succes, de asta le este frica. Li s-a dat ascensiunea la degetele lor, le este asezata in fata lor si ei
spun :" Nu stiu, stiti? Dualitatea cu moartea si cu toate alea? Nu sant atat de rele. Stiti ceva, le voi face in urmatoarea viata. "
Aceasta spun oamenii cateodata. " Pentru ca de data asta, nu stiu, am si alte lucruri de facut ". Ah, ce aveti de facut? " Nu stiu,
voi pierde pe cei pe care ii iubesc." Dragule, deja i-ai pierdut. Este vorba despre a-i gasi din nou. Este vorba despre a te
recunoaste pe tine din nou. Si de a-i gasi pe ei in tine. Si apoi vei crea o conectie care nu v-a disparea oriunde veti fi. Asta este
viata. De aceea santeti aici . Intr-adevar, trebuie sa vorbim si trebuie sa vorbim mult. Am creat multe roluri pentru mine pe
Pamant. Unul dintre cele mai incantatore roluri ar fi acela al cantaretului , pe care il stiti deja. Am imprastiat mesaje prin munca
mea, in cantece ca :" Viata americana", " Hei tu", am crezut ca acesta este in special un titlu foarte bun si in multe alte cantece : "
Ca o virgina", " Am reusit prin vointa" si asa am facut. Si stiti ceva? Este o rusine sa vedem ca astfel de cantece ating mai mult
inimile decat cuvintele oferite de frumoasa fiinta solara , numita Solaris. De ce? Pentru ca acei oameni nu stiu, ei nu sant
constienti ca au o alegere, dar voi stiti. Si eu personal cred ca alegerea in sine este cea care va infricoseaza si asta s-a intamplat
acum mult timp. Voi ati ales, de exemplu, in Atlantida si ati nasolit-o ; duceti-va la un psihiatru, ceva. Si reveniti-va. Ati nasolit-o in
trecut. Si de aceea va este frica de alegere. Intelegeti? Deci, ati prefera sa vedeti pe altcineva , cum face alegerea pentru voi. Si
asta se numeste guvern, doamnelor si domnilor. Nu va spun ceva nou. Si apoi mai este un fapt, ca aceia ca si voi, care au
devenit constienti ca au de ales , le este frica sa faca o alegere. Ascultati-mi intrebarea si ascultati-mi raspunsul. Le este frica sa o
faca. Nu le ste frica sa faca alegerea, ci le este frica de succes , le este frica ca alegrea se va transforma in ceva real si bun. Si
totusi, este singura alegere pe care o puteti face. De ce? Oh, puteti face o infinitate de alegeri. Dar, ele va vor conduce la aceasta
pana la urma. Caci, acesta este preaiubitilor, ALEGEREA. Cea care le intrece pe celelalte. Cireasa de pe tort. Partea buna, cea
mare. Am venit in ultima vreme, in grupuri mici, care fac parte din echipa mea de antrenament si sfaturi si de fiecare data cand ii
intreb ceva , ei stau acolo si spun " Este mare" (rasete). Eu nu stiu despre ce vorbesc, dar eu sant complet imbracat atunci,
deci...(rasete). Dar cred, simt ca vorbesc despre alegere. Am mai spus ca 70 % din toti cei ce asculta acum sant cateodata in
indoiala , chiar si atunci cand aceste cuvinte sant spuse, dar va voi spune ca 99, 99999173 % din toti acestia nu au facut
ALEGEREA. Si apoi devine foarte usor. Da? Intrebarea vine : ce va previne de la a alege? Voi nu ati ajuns in inima voastra si
inca nu ati facut din ea casa voastra. Si nu ati simtiti pulsul care trece afara din voi si atinge toate lucrurile vii. Animalele. Am spus
ca voi vorbiti si cu ele. Sant acum, in acest moment geometric, magnetic, fara sens, conectat la toata viata animala de pe
Pamant. Ele sant constiente acum, stiti? Si eu le cer sa se ridice , sa-si ofere si mai mult sprijinul voua. Voua umanilor. Stiti ce le
faceti cateodata animalelor? Stiti ceva? Ele au facut alegerea chiar in momentul in care le-am cerut sa o faca. Ele au spus "Da"
chiar acum. Este interesant. De ce ele o pot face si voi nu? Simplu. Pentru ca ele nu au minte, voi aveti. Si asta este o distractie
cateodata. Dar, la naiba , nu trebuie sa fie decat o distractie. Doar asta este. Deci, de ce lasati o distractie sa va conduca viata?
Ganditi-va la asta. Ganditi-va cu partea corecta a creierului vostru. Cu partea energetica a creierului vostru. Inima energetica, care
este in centrul pieptului vostru, pe care voi il numiti akenee in Lemuria , nu trebuie niciodata sa se gandeasca la ceva. Nu trebuie
sa se distruga pentru a se reconstrui singura. Nu trebuie sa fuga de motivul pentru care a venit pe Pamant. Inima. Doar de asta
aveti nevoie. Deci acum, eu am spus ca voi vorbi si cu pietrele si cu copacii , iarba si le cer sa isi arate frumusetea mult mai des.
Pentru ca voi in mod sigur ati uitat-o. Si inca o data , raspunsul este Da. Desigur. Noi santem in serviciu. Noi santem Divinul. Si in
serviciul cui sant ei? A ingerilor umani. Si de aceea voi stati in fata mea. Ingeri umani. Stiti, pur si simplu, nu pot sa o fac. Nu pot fi
suparat pe voi. De fiecare data cand imi aduc aminte de acest lucru, voi simtiti asta si este iubirea care curge prin mine. Si care
se conecteaza cu voi, cu voi toti. Orice alegere ati face , eu stiu ca veti fi condusi la aceea. Si asta este foarte profund. Dar eu stiu
ca veti fi condusi la singura alegere si stiu pentru ca am incredere in voi, pentru ca am incredere in mine, ca veti face
ALEGEREA. Daca eu am facut-o, o veti face si voi. Sa va spun despre viata mea. Sa va spun cateva lucruri pe care nu le stie
nimeni. Sa va spun despre frica mea, despre durerea mea. Sa incep cu durerea. Am avut , la momentul cand Lady Quan-Yin m-a
gasit cu o boala cronica a sistemului nervos central, care in mod sogur m-ar fi omorat, acum stiu asta, atunci nu stiam ; tot ce
stiam era ca ma trezeam in dureri in fiecare dimineata. Si tot ce stiam era ca asa cum imi petreceam ziua, cateodata durerea
devenea atat de urata, incat nu ma puteam abtine. Devenea atat de urata incat loveam un caine. La un anumit moment in viata
mea si nu mi-a frica sa spun asta, durerea a devenit atat de mare, incat am lovit un alt uman. Cand am facut asta, am crezut ca
l-am omorat. Si mi-a luat mai mult de o luna si jumatate , dupa ce m-am mutat in alta parte pe aceasta planeta care a fost casa
mea, ca sa aflu ca nu a fost adevarat. Si eu nu am indraznit sa verific. Nu am indraznit sa vad cat au costat actiunile mele si deci
stiu ce inseamna durerea si stiu ce inseamna sa-ti fie frica. Si mai mult, mi-a fost frica de aproape orice care are aripi, la propriu.
Mi-a fost frica ca lucrurile atat de mici si atat de mari, vor sari pe mine , doar pentru ca mama mea la un moment dat a fost
muscata de o multime de insecte si a murit. Asta a facut din tatal meu un om acru si furios, care, in cele din urma, asa cum
majoritatea dintre voi stiti, a sfarsit omorandu-si propriul frate. Noi faceam parte din aristocratie. De ce? Pentru ca era
homosexual. Deci, preaiubitii mei dragi, eu nu vin din calatorii usoare, mi-am dorit calatorii usoare, am fost atat de furios pe viata
mea si pe Dumnezeu, da, am facut si asta, ha-ha, am fost furios pe atat de multe lucruri , pana cand am realizat : la ce bun? Si
credeti-ma ca nu am realizat asta singur. Caci dupa atatia ani de furie, cand in sfarsit am dat de bani, asa cum sant numiti si am
mostenit banii familiei , bani, bani, bani, banii fac ca lumea sa se desfasoare. ( Adamus canta melodia " Money, money" a Lizei
Minelli ). Eu am dorit sa ma revansez. Deci, am inceput sa-i cheltui, am devenit un mare cheltuitor. Dar asta nu m-a ajutat
niciodata, pentru ca a fost o supresiune a fricii mele si a durerii. Apropo, nu mi-am gasit vreun leac. Acum l-am gasit. Nici nu stiu
cum se cheama boala astazi si cred ca nici nu mai exista. Dar nu am gasit niciodata o cale de iesire, pana cand am gasit. Si stiti
ceva? Poate ca asta este sansa de care aveti nevoie. Cand am reusit in sfarsit sa fac alegerea, nu am facut-o pentru mine, ci
pentru cei dragi mie, pentru familia mea, pentru voi. Deoarece atunci cand am facut-o, am vazut foarte clar fiecare persoana cu
care voi vorbi vreodata, cu care voi avea sansa de a o ajuta. I-am vazut pe toti. Dar eu nu am putut sa-i vad inainte de a-i vedea.
Am avut nevoie sa fac acel pas singur. Deci, daca as fi avut vreo putere in procesiunile care au loc aici in acest seminar sau in
vietile voastre , as anula toate petrecerile din seara asta , as anula toata celebrarea , toate distractiile si as alege sa fiu singur. Si
in acea singuratate as gasi sau as incerca sa gasesc intreaga Unitate. Cand as reusi acest lucru, nu m-as mai intoarce niciodata.
Eu va spun, ca veti regreta ca nu faceti Alegerea. Si nu incerc sa va manipulez, nu sant genul asta de persoana. Eu nu
manipulez, ci stimulez. Fiti siguri de acest lucru. Si voi continua sa va stimulez, pana cand santeti pregatiti , caci atat de mult va
iubesc. Mai mult decat credeti. Pentru ca o astfel de iubire nu poate fi gandita. Oh, este ceva mai mult intre Cer si Pamant , decat
ceea ce vede ochiul. Dar este doar un singur lucru intre Cer si Pamant , Umanul care este vazut de ochi si acela santeti voi. Doar
un singur lucru care este intre Cer si Pamant si acela santeti voi. Voi stati in propria voastra cale. Si singura modalitate de a va da
la o parte din calea voastra este sa incepeti sa mergeti. Si alegerea este despre a pasi. Si apoi alegrea se intoarce si apoi faceti
un alt pas. Si apoi, alegerea revine si faceti un alt pas. Pentru ca acesta este liberul arbitru, ca nu veti fi legati de nimic. In orice
moment veti fi rugati sa alegeti din nou. De fiecare data. Deci, sa nu credeti ca odata ce faceti alegerea, Cerurile vor exploda si se
vor deschide si Dumnezeu isi va trimite ingerii si vor cadea baloane prin aer si veti castiga la loterie. Nu. Nu se intamplat astfel.
Voi faceti alegerea din nou de fiecare data si eu va spun asta despre invatatorii mei reincarnati : daca este ceva pe aceasta
planeta care ii frustreaza mai mult decat dualitatea este a vedea cum umanii se dezamagesc. Umanii ca voi, liderii spirituali de
astazi, care uita, inca odata cine sant. Si apoi intra inapoi in povestile lor si in telenovela numita viata si credeti-ma, ca asa ceva
este frustrant. Eu as sti. Eu sant psihologul familiei. Toti vin la Adamus. Dar Adamus face alegerea inca odata si inca odata
deasemenea, dragilor. Chiar inainte de a veni aici, eu am facut alegerea. Inainte de a rosti fiecare propozitie , eu am facut
alegerea. De fiecare data , din nou. Si despre asta este vorba. Deci, unde santeti acum? Stati acolo cu informatiile la picioarele
voastre si cu puterea in mainile voastre si frica si durerea din creierul vostru si iubirea , fericirea si libertatea din inima voastra.
Atat de entuziasmati, oh, lucratorule in lumina, tu, ce vei alege? Ce vei alege in acest moment? Vei alege ce este in exterior?
Pentru ca ceea ce este in exterior este tentant, va spun eu. Sant petreceri si vin si sex si distractie si masini rapide si foamete si
suferinta si copii care mor si mame care pierd totul , cand fiul sau fiica lor nu se intorc acasa si sant si copii care pierd totul , cand
familiile lor nu mai sant langa ei, din cauza manipularilor de pe planeta Pamant si credeti-ma ca nu vreau sa fac lucrurile mai rele
decat sant, pentru ca eu nu sant aici pentru a va oferi frica, eu sant aici pentru a va oferi raspunsul si alegerea. Si alegerea este
chiar aici. Pentru ca acea fiinta care a facut aceste minunatii ale Pamantului, stie despre viata, despre alegere si va voi spune ca
ea traieste in voi toti. O veti adormi? Sau o veti trezi? Aceasta este alegerea. Si, la naiba, va iubesc. Si ma iubesc pe mine pentru
ca va iubesc pe voi. Si noi ne iubim pe noi. Si acesta este spectacol, puiule. Acesta este Rockerul Germain, care se retrage. Va
voi vedea in curand. Si voi sta langa voi si vom dansa , atunci cand voi faceti alegerea. Inca odata si inca odata. Noapte buna,
dragilor. Eu sant ceea ce sant. SI ASA ESTE.