miercuri, aprilie 16, 2008

OGLINDA OGLINJOARA


14 aprilie 2008 prin Gillian MacBeth-Louthan Eu la origini sunt din Pleiade. Eu sunt de natura feminina si eu sunt iubire asa cum sunteti si voi.Energia mea, lumina mea si adevarul meu este intr-adevar la timpul si locul potrivit. Imi veti simti prezenta asa cum eu va ating caci voi toti sunteti in inima mea asa cum vorbim de la lumina la lumina, inima la inima si adevar la adevar. Este important pentru voi ca si umani sa vedeti frumusetea vietii voastre, in zilele voastre, in fiinta voastra fizica. Voi irositi multa forta a vietii fiind furiosi pe felul in care s-a desfasurat viata voastra si pe cartile pe care le-ati primit. Va uitati unul la altul cu ganduri de acuzare si cuvinte ascutite. Ochii vostri devin verzi si inima se raceste asa cum vedeti pe altul care obtine mai multa lumina, mai multa frumusete si mai multa prosperitate-nu pentru ca s-au nascut cu acestea, ci pentru ca ei au darul si capacitatea de a vedea acele frumoase calitati in altii. Singura cale de a va proclama frumusetea, bunastarea, sanatatea si iubirea voastra este sa le vedeti in altii.Caci lumea oglinzilor este reflectia voastra. Daca nu simtiti ca meritati si nu va simtiti prosper, vedeti asta in propria reflectie. Este important sa va adresati si sa vedeti magia cuiva care castiga la loterie. Felicitati-i energetic si trimiteti-le iubire asa cum ei au castigat energetic acest dar monetar. Priviti-va bursa de valori cum se echilibreaza singura ridicandu-se in valoare. Priviti adevarata valoare energetica a casei voastre si a masinii voastre. Nu va concentrati pe dezamagiri ci pe aprecieri. Permiteti ca ceea ce aveti sa capete valoare prin voi.Voi primiti valoare atunci cand vedeti valoare si in altii. Va castigati frumusetea atunci cand vedeti frumusetea in altii. Castigati bunastare atunci cand va bucurati pentru norocul altora. Caci norocul lor inseamna ca norocul vostru este dupa colt, in urmatorul gand.In fiecare minur al fiecarei zile, si voi veti fi binecuvantati, daca si voi ii binecuvantati pe altii. Cand ii vedeti pe altii din jurul vostru care se indragostesc profund, si voi aveti oportunitatea de a va indragosti intro casatorie care se scufunda in disperare. Lumea va reflecta fiecare gand. Daca ii atrageti pe cei care sunt foarte jos, tristi si disperati, priviti-va vibratiile si faceti cateva corectari.Schimbati-va felul in care vedeti lumea si va veti schimba pe voi. Complimentati-i pe altii pentru frumusetea lor.Locuitorii pamantului au incetat sa se mai complimenteze unul pe altul, onorandu-se reciproc si aratand aura pamantului. Castigati-va intrarea in imparatia luminii apreciind valoarea a tot ce exista pe pamant.Apreciati-va valoarea luminii si a vietii voastre si a creatiei monumentale care sunteti. Voi sunteti o creatie singulara a unei case de lumina. Creatorul nu a creat niciodata alte specii asa ca voi. De aceea vi s-a dat comanda peste ingeri, pentru ca sunteti mareti in pregatire. Sunteti mareti in gand si dorintele inimii Creatorului sunt amplasate in corpul, mintea si spiritul vostru. Tot ceea ce experimenteaza pamantul si voi experimentati deasemenea. Voi adesea va simtiti mici si paralizati de frica. Va simtiti ca niste furnici si porcul termitelor cosmic este pe urmele voastre.Priviti marile incercari ale furnicilor. Ele va innebunesc si va tin incordati, cum va bateti cu ele sezon dupa sezon.Ele va pacalesc de fiecare data. Vedeti cum ceva atat de mic poate face o diferenta daca sunt impreuna intr-un singur gand si o singura intentie. Destinul vostru este mai maret decat oricare alta creatie de pe pamant. Este timpul sa va pregatiti inima sa primeasca si mai multa iubire. O iubire care este atat de profnda si atat de mare incat cerul este gelos pentru ca nu a mai fost martorul unui asemenea lucru. Palpitatiile din inima voastra darama peretii asa cum luminile proclama ''Priviti-mi oamenii liberi.Eliberati-mi iubirea. Lasati ca lumina mea sa straluceasca. Este timpul sa daram toti peretii si toate separarile si sa imi las lumina sa straluceasca." In aceasta seara v-am adunat in inima mea si acum suntem unu inca odata. sursa: http://www.lightworker.org/