sâmbătă, mai 17, 2008

ISUS CHRISTUL - DESCHIDEREA CELUI DE AL 3-LEA OCHI





EU SANT CEEA CE SANT. Eu Sant Cine Am Fost Intotdeauna. Eu sant cine voi fi intotdeauna. Eu sant Fiul Divin ,
Isus, Christul. Prezenta mea este perceptibila aici in aceasta camera. Picaturile de binecuvantare ale Tatalui meu sant ancorate
in aceasta camera. Eu sant Isus, care a venit pe Pamant ca o picatura de binecuvantare si am devenit fiinta umana. Eu sant Isus
care v-a atins , care v-a privit in ochi. Eu sant Isus care si-a lasat mana pe capul vostru si v-am spus urmatoarele cuvinte :" Prin
voi, munca Mea pe Pamant poate fi completata." Isus, Christul, va invita sa intrati in templul lui Dumnezeu. Isus, Christul, va invita
sa pasiti prin poarta Realitatii Divine. Isus, Christul, va invita sa puneti accentul pe energia eliberarii , care este conectata cu
celulele voastre si sa o lasati sa straluceasca. Isus va invita sa participati la ceea ce se intampla. Iata ce se intampla, schimbarea
dimensiunilor, va fi atat de puternica si mareata. Voi veti primi onorabil si plin de iubire, deoarece ati avut curajul sa urcati aceste
trepte, pe care Eu, deasemenea, le-am urcat odata . In voi sta floarea vietii, in voi exista puterea eternitatii , in voi sta nemurirea ,
in voi este lumina Tatalui Meu , in voi este Lumina Christului, voi, ingeri minunati, voi, fiinte minunate. Isus, Christul, va invita la un
botez, pentru ca in aceasta incarnare - la un anume timp - ochiul vostru al 3-lea, a fost inchis , din diferite motive. Astazi, aici si
acum, Isus insusi va v-a deschide ochiul vostru adevarat, doar pentru ca asa este corect si bine pentru voi. Rezultatul v-a fi
deasemenea ca, sentimentele voastre si emotiile se vor schimba , pentru ca atunci cand tabloul va apare voua , veti avea
sentimente ale adevarului si ale bucuriei , legate de aceste tablouri. Veti lucra cu aceste tablouri si veti realiza ca elecantaresc
mai mult decat tot aurul din lume. Aceasta este o structura , caci atunci cand este deschisa , cuprinde mai mult decat clarvederea
, pentru ca majoritatea dintre voi sant clarvazatori. Aceasta inseamna ca acest mesaj este adus catre voi in forma unor tablouri si
culori si asa voi puteti vedea Realitatea Divina in aceste tablouri. Vedeti ceea ce ati creat cu Spiritul vostru , cu sufletul vostru si
cu inima. Isus va v-a atinge cu mana Lui. Isus va v-a atinge cu esenta iubirii. Un botez are loc in colectivul energiilor inalte. Aceste
energii vibreaza la fel de fin ca si sunetele inalte. Isus, Christul, va prelua durerea si supararile de la voi. Isus, Christul, v-a face
perceptibil pentru voi ceea ce inseamna sa fii o mare lumina intr-un corp uman si trairea totalei imbratisari a iubirii. Lasati-va inima
sa straluceasca , lasati ca zambetul sa apara pe fata voastra. Nu exista drum de intoarcere, nu-i asa? Exista numai noua creatie.
Deci, adesea noi v-am spus : Orice ati avea, luati asupra voastra, toata durerea pe care ati indurat-o , dar voi veti intra intr-un timp
in care toate acestea vor ramane in urma. Acei dintre voi care se simt inca singuri , voua, Eu va spun : V-a veni un timp in care
veti trai iubirea umana in deplina ei abundenta. Amintiti-va ca aceste cuvinte sant ale lui Christ. Atat de multi dintre voi m-au
acompaniat pe calea Mea, m-au incurajat, m-au sustinut cu iubirea lor. Acum, Eu va sustin si va acompaniez pe calea voastra.
Cand Isus, Christul, va boteaza non-verbal cu sunetele din Realitatea Divina in acest moment si va deschide ochiul vostru al 3-lea
, veti simti aceasta cu fiecare fibra a corpului vostru. Este un sentiment placut, minunat. Eu fac aceasta cu toata iubirea Mea
pentru voi. In jurul vostru, ingerii care va sustin si va impamanteaza pe parcursul acestui proces, se aduna. Bucurati-va,
bucurati-va de aceste momente pe care le experimentati acum. Deci, Isus va cere sa va ridicati si sa va asezati mainile pe inima.
(se intoneaza un cantec puternic). Acest botez spiritual , deschiderea celui de al 3-lea ochi, v-a lucra timp de 36 de ore. Sa nu fiti
surprinsi daca va simtiti al 3-lea ochi in multe momente ale acestor ore. Isus, Christul, va invita sa pasiti in templu, prin templul in
Realitatea Divina, pentru ca orice experimentati in viata de zi cu zi si in dualitate nu este umplut cu realitate Divina. Chiar si atunci
cand grijile va chinuie , cand va este frica sau cand aveti dubii, vi s-a spus : Exista doar o singura posibilitate : pasiti prin poarta ,
in Realitatea Divina. Voi, minunate fiinte umane, Isus este atat de adanc conectat cu voi. Printr-un mare numar de oameni,
misiunea Mea poate fi completata. Ce gratie ! Daca ati putea vedea cum vechii Zei danseaza cu bucurie. Ei, deasemenea sant
adanc conectati cu voi. O reuniune cu fratii stelari. Este ceva atat de minunat . Eu sant atat de aproape de voi. Luati aceasta
adanca apropiere si impartasiti-o cu fiintele umane pe care le iubiti. Daca va intrebati din nou si din nou : De ce eu? Atunci
raspunsul este : Voi santeti cele mai inalte canale ale familiei frecventei albastre-aurii .Voi santeti pionierii Noii Ere si deci, Isus,
Christul , se inclina in fata fiecaruia dintre voi si spune cuvintele : Eu Va Binecuvantez - A ni o`heved o ` drach. ( Voi santeti iubiti
peste masura ). AN`ANASHA.
Sursa : http://www.kryonschool.com/