marți, iunie 17, 2008

ARHANGHELUL ZADKIEL - IMPUTERNICIND CAMPUL VOSTRU DE ATRACTIE





Simtiti-va campul vostru energetic acum. Permiteti pur si simplu sa respirati adanc dincolo de aura, mergeti dincolo de
aura. Permiteti-va sa faceti aceasta si daca trebuie sa va imaginati, atunci imaginati-va. Mergeti dincolo de aura. Respirati direct
in acel camp energetic care atrage. Ce atrageti? Ce este acolo? Este saracie? Sant indoieli? Este separare? Este un sac de
energie inchis? Este important pentru voi sa realizati , sa declarati, sa deveniti puternic declarativi. Voi trebuie sa va declarati
adevarul vostru aici , decat sa va indoiti si sa va balbaiti si sa bateti din picior si sa spuneti ca : cum de nu este diferit. Aceasta nu
are impact asupra schimbarii, dar se v-a repeta ciclul. Voi incepeti de unde santeti chiar acum in campul vostru de atractie. Vedeti
ce este in acest camp, poate este o inadvertenta in momentul unui gand inconstient si poate nu i-ati spus niciodata "la revedere".
De cate ori ati facut o declaratie puternic negativa? Eu sant bolnav, eu sant sarac, eu sant nefericit, eu ni imi gasesc un suglet
pereche, eu sant suparat, eu sant asta, eu sant cealalta. Aceste declaratii sant toate acolo, dragii mei,stand in campul vostru de
atarctie.Iata cat de puternici santeti fiecare dintre voi. In timpul coagularii, a stabilizarii energiei , toate declaratiile nerevendicate
incearca sa se stabilizeze. Chiar daca incercati sa le curatati, ele incearca sa se stabilizeze. Eu sant gras, eu sant urat, eu sant
nefericit, eu am depresie. Ele toate vor incerca sa se fundamenteze , la fel ca toate energiile. Este imperativ sa dati atentie la
propria voastra exprimare a adevarului. Tot ceea ce exprimati in adevarul vostru. Totul. Nu numai ceea ce doriti sa ganditi.
Totul...Fiti atenti cand spuneti : eu fac asta, eu fac cealalta si eu tot nu le am. Oh, uite ce tocmai am spus si apoi mergeti catre
campul vostru de atractie si vizualizati o mare radiera. Da, este atat de simplu. Constiinta voastra este atat de puternica si este
atat de simpla. Ea nu cere decat prezenta de 100 %. Acest procent de suta la suta va face cadou darul de a fi Divin constient de
tot ceea ce declarati si va aduce acestea catre campul vostru de atractie de dincolo de aura. Voi veti fi in atractia Divina a tot ceea
ce v-ati dorit vreodata si mintea voastra voastra v-a fi destul de mare pentru a le intelege. Deci, lasati mintea sa se odihneasca ,
lasati-o sa primeasca intelepciune ei de la parteneriatul sacru Divin cu corpul si cu emotiile. Lasati corpul si emotiile sa danseze
impreuna in fluidul dansului Iubirii Divine. Voi doriti sa traiti ceea ce numiti o viata ascensionata? Aceasta inseamna mai intai
sufletul, este atat de simplu. Aceasta inseamna mai intai inima, inima unificata a tuturor corpurilor. Aceasta inseamna mai intai stabilizare. Aceasta inseamna ca oricand va indoiti de voi, voi folositi marea radiera in campul atractiei , deoarece indoielile voastre intra in campul atractiei voastre si indoielile voastre atrag indoieli. Sursa : http://www.selfascension.com/