luni, iunie 16, 2008

CEL MAI GRANDIOS TIMP AL VIETII VOASTRE ~ YESHUA



prin Carol Cooper-Steyn, Johannesburg, Africa de Sud, 29 mai 2008 Salutari dragii mei de Lumina. Sunt eu, Yeshua si va salut in aceasta seara cu mare iubire, fericire si asteptare, preaiubitilor. Aduc la suprafata vibratia asteptarii. Recent, preaubitul meu frate, Saint Germain, v-a rugat pe multi dintre voi sa aveti distractia vietii voastre. Cu aceasta, el v-a rugat ca voi sa considerati acest timp ca fiind cea mai mare distractie a vietii voastre. Si asa, noi toti cei care mentinem Lumina Christica cu voi stam in spate, in marea asteptare a maretiei si a prezentei lui Dumnezeu care se va exprima prin fiecare dintre voi. Preaiubitilor, acest timp pe planeta voastra este cel mai minunat din toate cate s-au experimentat. Si motivul pentru care spun acest lucru este pentru ca atat de multi s-au deschis catre lumina. Noi stam aici in onoare profunda pentru tot ceea ce ati realizat, preaiubitilor. Si acum sunteti in punctul de a experimenta cel mai maret, cel mai grandios timp al vietii voastre.Deci asa cum stam aici in asteptare, intrebarea mea pentru voi in aceasta seara este: sunteti pregatiti? Sunteti preagatiti sa ardeti in taramurile Luminii ceea ce nu s-a mai experimentat pe pamant pana acum? Fiti atenti la aceste cuvinte, preaiubitilor. Ceea ce atrageti catre voi nu a mai fost experimentat in nici un timp pana acum pe pamant. Ne-ati auzit vorbind in numeroase ocazii despre faptul ca voi traiti intr-o realitate diferita de cea in care traiesc oamenii din lumea dimensiunii a treia. Este timpul ca voi sa constientizati asta acum. Si aceasta este calatoria pe care voi toti trebuie sa o faceti. Si asa cum puneti un picior in fata altuia in apele divine ale acestei noi vieti, astfel noi gusturi si experiente vor veni la voi. Ca intotdeauna, preaiubitilor, este necesar ca voi sa va predati complet si sa va deschideti total. Acest lucru face parte din munca pe care am facut-o impreuna cu voi-asta este, predarea completa a tot ceea ce ati crezut ca este realitate. Aici sunt multe, multe nivele. Au existat mari pregatiri in asteptarea acestui timp al vietii voastre. Asta ati facut voi toti-v-ati pregatit pe voi. Si nu este prea tarziu preaiubitilor, cand energia pregatirii este completa. Poate ca va aduceti aminte ca nu demult v-am vorbit despre tragerea covorului de sub picioarele voastre. Pentru toti cei care ati experimentat acest lucru, acest lucru a facut parte din pregatire si inca se mai desfasoara, este necesar ca fiecare dintre voi sa elibereze complet fiecare sistem de credinte pe care le-ati etichetat drept realitate. Realizez ca acest lucru suna in primul rand ca o provocare mare, in al doilea rand aproape imposibil si in al treilea rand este inspaimantator pentru multi dintre voi.Dra ganditi-va dragilor, daca cineva isi schimba lumea complet astfel incat sa aiba o perceptie complet schimbata si in realitate el este nevoit sa renunte la toate lucrurile care ii mentineau limitarea.Sunt multe pe care...am ezitat sa vi le spun; am ezitat sa folosesc cuvantul ''antrenare'', pentru ca de fapt eu nu va antrenez, preaiubitilor. Eu pur si simplu va reamintesc de maretia divinitatii voastre. Imi vine sa plang, nu de tristete ci din pura iubire...nu sunt sigur ca multi dintre voi stiti cat de mult va iubesc. Este o iubire care este dincolo de cuvinte. Este o iubire pe care o puteti doar experimenta, nu se poate vorbi despre ea. Asta este ceea ce eu sunt, aceasta iubire. Aceasta iubire pe care o impart cu toata lumea-cu fiecare dintre voi. Acesta a fost si inca mai este scopul meu, preaiubitilor. Eu nu pot fi altceva decat ceea ce eu sunt. Aceasta este emanatia Luminii pe care eu o detin. Este de fapt, iubirea divina pura. Si eu vi-o ofer tuturor gratis. Nu trebuie sa faceti nimic pentru a va asigura de iubirea mea. Pentru ca este deja a voastra. Nu este nimic ce trebuie sa faceti pentru a-mi castiga aprobarea, pentru a-mi castiga iubirea. Si motivul pentru care eu impartasesc acestea cu voi este pentru ca va rog sa va ganditi sa fiti astfel in lumea voastra. Va puteti imagina ce fel de lume ar fi daca toata lumea ar fi asa? Daca nu ar exista nici o conditie, nu ar fi nevoie de aprobarea nimanui sau de iubirea nimanui? Daca toti am putea sta ca si unu, cu inimile deschise, in iubirea divina pura. Daca am elibera barierele care au creat separarea intre toata umanitatea si pur si simplu sa stam impreuna in iubirea divina.Preaiubitilor, aceasta este viziunea mea. Aceasta este viziunea mea pentru viitor. Asta imi doresc ca voi sa contemplati astazi. In eliberarea realitatilor voastre curente, in eliberarea limitarilor voastre, voi sunteti capabili sa stati in iubire cu o inima deschisa, cu iubirea care curge prin vasul vostru fizic, atingand pe oricine si pe toata lumea. Pe toata lumea si pe oricine in toata creatia. M-ati auzit vorbind despre faptul ca orice faceti orice ganditi are un efect asupra intregii creatii. Cea mai mare dorinta a mea pentru voi toti este sa experimentati iubirea asa cum eu o fac. Cea mai mare dorinta a mea pentru umanitate este sa permiteti barierelor discriminarilor, a separarii, a urii, sa se disperseze. Astfel incat toata lumea sa stea ca unu in uniunea divina-o inima, o minte, un corp de lumina pura.Imaginati-va ce transformari ar avea loc in lumea voastra. Voi sunteti cei care imi ascultati cuvintele prima data. Voi sunteti cei care aveti puterea de a fi asa in lumea voastra. Voi sunteti cei care aratati celorlalti ca este posibil-o realitate alternativa a celei in care ei traiesc acum.Acest subiect este foarte potrivit pentru Africa de ud in acest timp. Este foarte potrivit pentru intreaga Africa. Caci Africa de foarte mult timp a explorat constiinta separarii, constiinta saraciei, constiinta razboiului, constiinta abuzului. Viata nu are un sens pentru multi din Mama Africa. Acum preaiubitilor, voi sunteti o comunitate puternica de lumina. Voi sunteti cei care puteti schimba asta. Aveti in puterea voastra acel ceva sa aduceti lumina-nu doar in Africa ci pe intreaga planeta. Cerem ca un voluntar sa transcrie acest mesaj pentru ca este necesar ca lucratorii in lumina din intreaga lume sa se uneasca, sa sfrarseasca constiinta separarii si tot ceea ce reprezinta ea. Nu voi intra in detaliile multor aspecte ale constiintei separarii. Tot ceea ce este necesar este ca trezirea sa aduca unitatea, constiinta unitatii, prezenta zeu/zeita in lumea voastra. Este total posibil ca fiecare fiinta umana de pe planeta voastra sa fie adumbrita de catre Divinitate si apoi sa aduca divinul in fizic. Aceasta este sarcina voastra preaiubitilor. V-am rugat acum doua saptamani sa traiti in fericire, sa va monotorizati tiparele gandurilor. Acest lucru este foarte necesar pentru ca voi sunteti co-creatori foarte puternici care si-au inaltat vibratiile in comparatie cu multi care traiesc in lumea voastra. Ceea ce ganditi are o putere foarte mare. La asta as dori sa va ganditi, pentru ca va rog sa va concentrati asupra pacii, iubirii, luminii, asupra tuturor lucrurilor minunate, calitati pe care ati dori ca lumea sa le detina. Voi aveti puterea de a face schimbarea in lume. Daca va adunati impreuna ca o comunitate de lumina si va conectati cu lucratorii in lumina la o scara globala, puteti face o diferenta uriasa preaiubitilor. As merge si mai departe si v-as sfatui sa faceti meditatii regulat. Va sugeram sa va adunati impreuna in mod regulat. Asta depinde de voi, dar concentrati-va intens ca si co-creatori divini pentru a face o schimbare globala in lumea voastra. Ne-ati auzit vorbind despre necesitatea de a elibera ego-ul, nu pentru ca ar fi negativ ci pentru ca ego-ul poate sta in calea proiectelor pe care eu vi le sugerez. Deschideti-va inimile unul catre celalalt. Recunoasteti-voi repeta asta-divinitatea fiecaruia din interior, darurile divine care exista in fiecare dintre voi si permiteti prezenta vie a Luminii sa lucreze prin voi toti, in armonie divina. Daca reusiti sa faceti asta, veti observa ca barierele separarii intre voi incep sa se topeasca pentru ca voi sa intrati intr-un spatiu al unu-lui, si automatic veti simti, intre voi si o alta persoana ca nu exista separare. Asta inseamna sa va simtiti unul altuia sentimentele si gandurile. Voi stiti profund in voi exact ceea ce simte cealalta persoana, pentru ca barierele separarii au disparut si voi functionati ca un corp de lumina. Acum asa ceva suna cam ciudat, dar nu conteaza, pentru ca este adevarat. Voi sunteti capabili sa faceti asta. Voi sunteti capabili sa creati realitati de lumina preaiubitilor, realitati de iubire. Oricum depinde de fiecare dintre voi sa faca acest lucru. Asa cum creati comunitatea unicului, o aduceti in lume si incet, incet oamenii incep sa raspunda si sa se trezeasca la marea Lumina care este prezenta in lumea voastra. Lucratori ai luminii din intreaga planeta uniti-va. Priviti-va divinitatea din interiorul fiecaruia. Priviti rolul magnific pe care fiecare individ il are de jucat in acest mare plan al Luminii. Preaiubitilor, va reamintesc ca fiecare este unic si poarta vibratiile divine care nu sunt purtate de altcineva-exista un motiv pentru care sunteti atat de multi. Aceasta munca nu poate fi facuta de unul singur, sau de cativa, singuri. Este nevoie sa va adunati impreuna in unitate si cu adevarat sa onorati acest lucru. Acesta va fi una dintre calatoriile cele mai profitabile a vietii voastre daca veti reusi acest lucru si eu va sugerez sa iubiti in felul in care eu v-am amintit in aceasta seara. Luati-va notite preaiubitilor, eu nu va cer sa deveniti ca si mine. Eu va cer sa priviti la iubirea mea ca la un exemplu si o posibilitate a ceea ce poate fi. In aceasta seara preaiubitilor va iau in spatiul inimii mele, unde veti gasi un templu divin al iubirii si eu va voi tine acolo atat cat este necesar pentru ca voi sa eliberati complet. Pentru ca voi sa permiteti barierele care stopeaza iubirea. Aceasta este o calatorie foarte personala impreuna cu mine. Inima mea este extinsa fiecaruia care doreste sa ia aceasta oportunitate si sa vina in puterea luminii iubirii cu mine, Yeshua. Deci voi lucra cu fiecare dintre voi, in timp ce voi veti dormi. Acest lucru va ocoli mintea constienta si voi lucra profund cu aspectele subconstiente si inconstiente ale sinelui. Va avea loc o mare vindecare pentru multi dintre voi in sensul iubirii si a ceea ce reprezinta ea, astfel incat sa fiti total capabili sa fuzionati in voi in iubire, sa exprimati iubire, sa fiti iubire, si adaug eu, sa fiti iubiti. Preaiubitilor, acesta este un aspect foarte important. Este vorba despre amintirea echilibrului divin-a primi si a oferi. Cati dintre voi simt ca merita iubirea mea? Sper ca voi toti veti raspunde "Absolut, draga Yeshua, eu merit complet si iti accept iubirea". Eu va reamintesc preaiubitilor, atunci cand am pasit pe planeta voastra, am oferit iubirea mea umanitatii. Si nu multi au inteles-o sau au acceptat-o. Chiar si dintre discipolii mei, a existat un anumit nivel al ego-ului care opera cand era vreo lupta in legatura cu cine ma va inlocui. Aceasta a fost una dintre marile tristeti ale acelui timp, pentru ca chiar in prezenta iubirii, ego-ul a fost incapabil sa plece complet. Mesajul meu este, si repet, unul de iubire. Asa a fost intotdeauna, asa va fi intotdeauna. In lumea voastra actuala preaiubitilor, exista atat de multa competitie, in toate zonele vietii. Competitia intre fiecare dintre voi, stopeaza iubirea sa se manifeste in lumea voastra in toata completarea sa. Daca fiecare fiinta umana s-ar intoarce pentru a-si infrunta competitorul cu iubire in inima lor, cu recunoasterea pura a Divinitatii care este in interiorul fiecaruia dintre voi, lumea s-ar transforma. Lumea este intr-o stare deplorabila si asta are de a face cu sentimentul ca cineva a adunat tot ce este maibun fara a imprtasi cu ceilalti. Cineva trebuie sa fie cel mai bun in toate, si nu multi realizeaza ca cel mai bun este in interior. Prezenta divina, Dumnezeu, Zeita, Eu Sunt, Lumina divina este cea mai buna si totusi, cat de multi aleg sa se concentreze pe acest lucru? Cat de muti sunt constienti macar ca propria Divinitate este in interior? Voi aveti de jucat un mare rol in aceasta piesa. Deci eu va provoc sa eliberati, sa permiteti iubirea si sa fiti liberi. Fie ca Lumina a Eu Sunt sa fie intotdeauna cu voi. Fie ca voi sa va recunoasteti divinitatea si facand asta sa recunoasteti divinitatea fiecaruia dintre voi. Fie ca voi sa va deschideti complet astfel incat sa intampinati IUBIREA Divina in fiecare aspect al vietii voastre si in fiecare parte a To Ceea e Este. Fie ca voi sa iubiti asa cum nu ati mai facut-o pana acum si oriunde veti fi si cu oricine veti fi, sa iubiti. Preaiubitilor voi meritati complet aceasta iubire. Daca exista vreo persoana aici, care se lupta cu iubirea, care a respins iubirea pentru ca este prea dureroasa, indiferent de motiv, va rog sa va priviti foarte insistent la voi insiva. Si intrebati-va de ce continuati sa respingeti iubirea din viata voastra. Poate ca veti vedea ca voi va respingeti de fapt pe voi. Eu, Yeshua, va iau pe fiecare dintre voi acum in bratele mele. Va tin in cea mai extraordinara Iubire Divina. O puteti primi? Eu va invit intr-o calatorie in inima mea si va doresc sa fiti in iubire acolo. Preaiubitilor, ardeti Flacara mea a Pacii in lumea voastra, ardeti Flacarile Iubirii in lumea voastra, ardeti Flacarile Iubirii in voi. Fiti deschisi pentru a primi fiecare dar divin care vine catre voi si asigurati-va ca sunteti pregatiti pentru timpul vietii voastre. Eu sunt Yeshua preaiubitilor si eu va salut complet in iubire. Adonai dragilor. sursa: http://www.justchannelings.com/