marți, iunie 10, 2008

DARUL INOCENTEI - MAMA MARIA



prin Linda Dillon 3 mai 2008 Salutari, Eu sunt Maria! Eu sunt Maria, Mama tuturor. Bine ati venit, dragii mei ingeri albastri. Nu trebuie sa ma corectati, caci astazi va fac ingeri de onoare albastri, si apoi va puteti picta asa cum vreti voi in magenta, sau violet, sau orange si va puteti juca cu inocenta copiilor, pentru ca desi voi va credeti a fi teribil de sofisticati, dragii mei, nu sunteti. Voi sunteti inocenti si aceasta este o calitate pe care va cerem sa o apreciati in voi. Inocenta este predecesorul increderii si sperantei; este capacitatea de a cunoaste dulceata acestei calatorii umane si de a privi cu inspiratie asupra acestei marete planete pe care noi am nascut-o. De ce am ales sa vorbesc despre inocenta in aceasta zi? De ce va reamintesc despre sinele vostru inocent? Pentru ca este absolut necesar ca aceasta calitate sa fie prezenta in voi ca si razboinici ai pacii, ca vindecatori ai colectivului, ca fiinte noi si creatori de orase de lumina si de ancoratori ai pamantului Gaia. Inocenta nu inseamna naivitate; nu inseamna ca voi nu trebuie sa aveti discernamant sau constientizare, chiar dimpotriva. Caci inocenta vede cu ochi limpezi si cu o inima clara si cu o cunoastere a intelepciunii. Adesea pe planeta voastra vorbiti despre copii ca fiind dragalasi si inocenti pentru ca tocmai au ajuns din partea cealalta, tocmai au trecut de portile cerului, si in acea inocenta exista o cunoastere completa, ei nu au uitat surprinderea, ei nu au uitat iubirea, nu au uitat magnificenta unitatii. Si ei au incredere, ei au incredere ca vor fi ingrijiti, ca li se va da atentie, ca vor primi exact ceea ce au nevoie si mai mult decat atat. Ei au incredere ca vor iubi si ca vor fi iubiti. Este punctul de plecare nu doar pentru vindecare, nu doar pentru creatie, ci pentru intreaga viata. Este un dar pentru a va reaminti cine sunteti cu adevarat. Cand nu sunteti in forma umana, si langa voi nu aveti bagaje, nu spuneti "Ei bine, eu stiu mai multe decat tine, am experimentat mai multe decat tine, am avut mai multe vieti decat tine", si noi adesea ne intrebam daca aceasta este o declaratie a adevarului sau increderii. Nu, noi ne unim in unitatea unului si noi celebram darurile si unicitatea si similaritatea. Inocenta nu are nevoie de control, este capabila sa actioneze in inspiratie si mirare. Priviti la cat de rapid invata un copil mic, daca ii este foame este hranit, daca ii este sete este ingrijit, este cocolosit. Inocenta stie, deci preaiubitii mei, fiecaruia dintre voi astazi va ofer inca odata darul inocentei, va ofer darul intelepciunii mele, si darul cunoasterii. Aveti incredere in ceea ce va spune inima voastra caci este adevarul, si nu mai fiti influentati de altii. Copilul nu se intoarce catre adult sa-i spuna "Ei bine, imi poti spune ceea ce gandesti, imi poti spune ceea ce simt eu?" Nu, ei au incredere si ei stiu. Adesea cand ma refer la voi ca si copiii mei, voi va ganditi la acest lucru ca la un termen injositor, si nu este. Voi sunteti copiii, voi sunteti copiii inimii mele si eu va ofer esenta inca odata asa cum eu va nasc ca si iinte Noi. Eu sunt mandra de voi. Mergeti in pace. La revedere. sursa: http://www.justchannelings.com/