luni, iunie 16, 2008

IUBIRE, FERICIRE SI CURAJ ~ SANANDA


prin Linda Dillon Salutari, eu sunt Isus Sananda. Eu sunt Yeshua, fratele inimii voastre, fratele sufletului vostru, prietenul si aliatul vostru. Bine ati venit preaiubitii mei frati si surori si bine ati venit in aceasta adunare. As dori sa va vorbesc inca odata despre Iubire, in contextul gentiletii si curajului. Ce combinatie nu-i asa? Caci lumea in care traiti, acest pamant Nova, in care si noi si voi ancoram si co-cream, este deasemenea un loc in care se gaseste tulburarea si haosul, dezamagirea, descurajarea si o foarte mare confuzie. Oamenilor le este frica si nu stiu incotro sa o apuce, deci eu va rog sa va priviti unul pe altul si sa va priviti in interior. Iubirea este curajoasa, viteaza si este puternica in cel mai gentil sens al cuvantului. Cand aveti norocul sa va iubiti cu adevarat sinele, fiecare parte, fiecare fibra, fiecare celula, fiecare umbra, fiecare element, intreaga voastra constructie, cand aveti curajul de a admite ca voi sunteti divinitatea in forma, atunci aveti curajul de a inainta in mijlocul haosului si aveti deasemenea cunoasterea ca nu o faceti singuri. Caci in acea divinitate a sinelui se afla conectarea cu intregul si cu Tot. Multi dintre voi experimenteaza oboseala, drama si durerea fizica, drama si durerea emotionala, piedici, provocari si voi va spuneti "M-am saturat, si nu numai ca m-am saturat dar ma simt si singur, si intr-un fel ma simt si distrus, infrant si abandonat". Prietenii mei, am pasit cu voi ca si uman si stiu exact cum va simtiti, nu doar prin empatie sau compasiune, ci prin fiecare experienta vitala eu stiu cum va simtiti. Si este in regula sa simtiti aceste lucruri, voi nu ne jigniti sentimentele, nu il infuriati pe Tatal/Mama Dumnezeu, nu ma ofensati. Eu va cer sa nu va negati pe voi, pentru ca atunci cand va negati voi stopati curgerea energiei, si voi va doriti ca aceasta energie sa curga repede si lin prin voi pentru vindecare. Si voi imi spuneti "Ei bine, Lord, Maestre, cum se face aceasta vindecare?" Aceasta vindecare are loc iubindu-va sinele, iubindu-va chiar si aceste emotii pe care le-ati judeca. Nu vreau sa spun ca trebuie sa stati cu ele, ci pur si simplu sa le iubiti si sa le dati drumu. Daca ati vedea o frumoasa lebada trecand un lac v-ati opri pentru a admira frumoasa priveliste si ati spune ''ce gratie'', sau ati deranja tabloul si ati interveni? Dati drumu dragilor, si apoi intoarceti-va catre mine si acceptati vindecarea, acceptati flacara mea tripla magenta, acceptati diamantele de la Mama, aduceti-ne in voi, lasati-ne sa va inconjuram, si daca tot suntem la acest subiect, multi dintre voi ignorati ghizii personali, ei va pot ajuta, asta este sarcina lor, acesta este angajamentul lor catre Unic, aceasta este fericirea lor. Deci intotdeauna totul se reduce la acest lucru: AVETI CURAJUL DE A IUBI? Aveti curajul de a inainta si de a fi cel ce gaseste calea? Aveti curajul de a merge cu mine, nu, nu catre crucificare dragilor, ci catre Orasele Luminii, catre locurile Iubirii si victoriei? Aveti curajul, daca v-ati intors, sau daca ati inceput din nou? Eu va voi arata cum; eu va voi lua mana si voi merge cu voi. In timpul acestor schimbari rapide in fiecare strat si fiecare sfera, veti fi prinsi in cascada daca nu alegeti constient 3 lucruri: IUBIREA: iubirea de sine si astfel iubirea intregului si asta include fiecare fiinta, fiecare planta, animal, insecta si uman de pe planeta. FERICIREA: fericirea de a fi in viata, nu este doar o fericire momentana ''asta ma va face sa ma simt fericit''. Este vorba despre fericirea esentiala ca ati ales forma voastra divina si o exprimati. CURAJUL: si cateodata preaiubitii mei prieteni, curajul inseamna sa intindeti mana si sa spuneti ''ajutor, ma inec''. Noi suntem cu voi. Noi tot spunem asta, noi suntem cu voi asa ca niciodata, noi suntem langa voi, noi suntem in fata voastra, noi suntem in spatele vostru. Lasati-ne sa va ajutam. Lasati-ne sa va ajutam in aceasta trasformare si lasati-ne sa va ajutam sa ancorati acest minunat Pamant Nova. Mergeti cu iubirea noastra, mergeti cu iubirea mea si mergeti cu binecuvantarile mele. Luati-ma de mana, luati-ma de mana si mergeti cu mine. La revedere. sursa: http://www.justchannelings.org/