luni, iunie 23, 2008

MAESTRUL KUTHUMI - UN NOU LIDER - 22 Iunie 2008




Transmis prin Lynette Lechie Clark
Eu va salut inca o data in Lumina , in mareata Unicitate si iubire eterna. Ceea ce va voi spune astazi este de o mare
importanta pentru voi. Ceea ce va spun este piatra fundamentala pentru calea voastra de acum inainte in incarnarea voastra
curenta si o piatra fundamantala in Noua Era in care intrati. V-am vorbit despre schimbarile pe care le-ati experimentat inafara
voastra si de transformarile din interiorul vostru , despre minte, intentie, Inima voastra Sacra , despre renuntarea la evenimentele
si la emotiile negative.
EU V-AM DARUIT O SCARA CATRE DUMNEZEU
Eu v-am condus pas cu pas pe o scara ascensionala. Fiecare pas a continut posibilitatea de a face un pas mai
aproape de acasa - casa Sufletului vostru. Voi ati auzit bine, fiecare pas a fost capabil sa va conecteze mai aproape de fiinta
voastra interioara , Sufletul vostru , de propria voastra Divinitate , de a simti energiile naucitoare ale lui Dumnezeu. Eu spun ca
sant energii naucitoare , deoarece, pentru multi dintre voi , la prima voastra "conectie" gentila cu energia lui Dumnezeu , voi v-ati
simtit nauciti si emotionati. Adesea v-au curs lacrimi de bucurie. Pentru acei dintre voi care ati experimentat aceasta, veti intelege.
Experienta este atat de profunda , incat nu o puteti uita. Ca si un copil mic flamand dupa mancare, voua va era foame de mai mult
- mai mult din aceasta mareata energie , mai mult din acest sentiment de bucurie, mai multa iubire a magnitudinii pe care ati
mentinut-o in imaginatie sau despre care ati citit. Cativa dintre voi cunoasteti aceste sentimente. Voi cunoasteti acum, la aceste
timpuri de pe Pamant , ca ceea ce eu va spun este adevarul. Acesta este real si prietenii mei, este valabil pentru fiecare dintre
voi. Da, pentru fiecare ! Eu v-am dat pasii, in invataturile mele si prin cuvintele mele. O scara catre Dumnezeu, catre Esenta Sa.
EU AM TINUT LANTERNA PENTRU FIECARE DINTRE VOI
Da, prietenii mei. Lumina lanternei a fost intotdeauna stralucitoare pentru a va ghida , sa va ridice cand ati cazut, sa va
inalte speranta cand va naruiati in disperare, sa reverse iubire asupra voastra cand va simteati singuri. Acum, eu va daruiesc un
nou lider - pentru a va asista prin aceste timpuri tulburi. Eu am vorbit deasemenea despre aceste timpuri marete ale transformarii
pe care le experimentati. Si totusi, prin intuneric, voi simtiti lumina lanternei care s-a diminuat pentru voi. Ascultati , prietenii mei.
Eu va daruiesc o alta "unealta" pentru a va ajuta. O unealta pe care sa o folositi intotdeauna. Unealta despre care vorbesc, nu
este noua - nu, eu am vorbit de multe ori despre ea. Dar, este cea mai mareata si cea mai puternica unealta dintre toate - Sinele
vostru Inalt. Da, acea scanteie de Lumina continuta in Inima voastra Sacra, legata de Sufletul vostru, care contine toata
intelepciunea, experienta si iubirea de care aveti nevoie acum pentru a va purta inainte. Acesta este noul vostru lider. El nu este
inafara voastra - nu - el este in interior. De multe ori vi s-a spus :" Tot ceea ce aveti nevoie este in interiorul vostru " . Poate nu ati
inteles complet aceasta. Acum voi intelegeti. Deci, acum, voi puteti incepe sa mergeti in interior , sa mergeti intr-o energie mai
inalta a linistii si sa ascultati. Doar practicati. In liniste, fara ganduri, fara anxietate, fara dorinta pentru asta sau cealalta, doar fiind
in liniste, experimentand Uniunea.
INCEPUTUL ENERGIILOR NOII ERE ESTE AICI
Fiind in energie, simtind furnicaturi pe piele, impetuozitate, fierbinteala corpului nou, cunoasterea, acestea sant primele
voastre experiente ale noilor energii, care fac parte din Era de Aur. Noi o numim trezire. Energia este acum magnifica in
atmosfera voastra. Tot ceea ce aveti nevoie este in voi, pentru a va conecta la noua energie, pentru a o simti. Aceasta este noul
vostru lider. Nu cineva din exteriorul vostru - nu - ci din interior. Este timpul sa ascultati la ceea ce Sinele vostru Inalt incear ca sa
va spuna. Este timpul acum sa fiti atenti. Cei din lumea voastra exterioara pot incerca sa va controleze prin nivelul financiar. Eu
am mai vorbit despre aceasta la inceputul acestui an. Eu v-am spus despre caderea valutei curente si despre aparitia noii valute.
aceasta a fost p[entru a va pregati pentru ceea ce experimentati acum in exterior. Ce este exteriorul? Este ceea ce voi indurati si
experimentati prin actiunile altora. Acesta este inafara voastra, creat de catre altii.
ASCULTATI DE NOUL VOSTRU LIDER
Deci, vedeti acum de ce v-am rugat sa imi ascultati cuvintele. Noul vostru lider este in interiorul vostru ! Este Sinele
vostru Inalt. Ascultati la linistea din interior. Ascultati cum va simtiti vis-a-vis de situatii , cuvinte, actiuni, ascultati cu inima
voastra, cu Sinele vostru Inalt. Intrebati-va :" Simt corect? ". Sinele vostru Inalt va v-a ghida. Acesta nu va v-a conduce gresit ,
cum o face egoul vostru adesea, prin mintea constienta. Este timpul sa mergeti in interior, sa ascultati cu adevarat de propriul
vostru lider - un lider creat in Lumina . In acest fel , veti fi pregatiti pentru Era de Aur si pentru toata pacea si gloria. Veti fi capabili
sa integrati mai mult din noile energii , care vor deveni mai puternice. Voi veti fi gata. Pace voua. Maestrul Kuthumi.
Sursa : http://www.lightworkers.org/