sâmbătă, iulie 12, 2008

MESAJ DE LA P`TAAH - 11 Iulie 2008





INTREBARE :" As dori sa intreb ceva de care tuturor le este frica , despre moarte. P`TAAH :" Ce este moartea?" I:Ei
bine, nu am de a face cu ceea ce este dupa moarte. Mi-e frica de cum voi muri, frica de durere. Tu ai experimentat durere cand ai
murit? P`taah Ei bine, nu exista durere cand mori, hmm...Si cum mori, este alegerea ta. Asta este baza. Deci, cum transferi
energia care locuieste in acest moment in corpul tau minunat , atunci cand Suprasufletul zice :" Ei bine, asta este.Noi plecam de
aici, acum". Vedeti voi, corpul vostru a fost desenat sa dureze mii de ani , deci, nu este simplu sa-l uzati. Disfunctia este ceea ce
este o oglinda pentru voi a corpului emotional. Intr-adevar, noi dorim sa intelegeti deasemenea , ca nu exista separare. Noi doar
cream separarea , astfel incat voi sa puteti intelege mai usor ceea ce va spunem. Cine santeti voi in mod absolut este etern. Fie
ca stiti sau nu, nu exista nici o diferenta. Voi SANTETI, pur si simplu. Voi ati uitat asta. Maniera de transformare depinde de voi.
Deci, cum doriti sa va transferati? Voi intr-adevar doriti sa traiti o viata plina si minunata si apoi, cand santeti plictisiti de toate ,
spuneti :" Ei bine, ei cred ca am invatat toate lectiile acum si sant fericit sa plec. Si deci, in seara asta noi avem o petrecere de
ramas bun si apoi plec la culcare si plec de aici." Cum ar fi? I: As dori sa fac alegerea sa mor fara nici o durere. P`taah : Nu ai dori
sa mori in felul despre care tocmai ai vorbit? I : Alegand? P`taah: Intr-adevar. I: Minunat. P`taah: Si sa dai o petrecere si sa spui
:" In seara asra plec deoarece nu mai doresc sa fac asta "I: Ar fi minunat ! P`taah : Bine, dar este viata ta, preaiubitule. Aceasta
este alegerea ta. I : Eu pot alege aceasta? P`taah: Absolut. I : O.k. P`taah: Stii, daca iti poti alege viata si ai ales sa vii aici , in
primul rand si daca poti alege fiecare zi din viata ta si cum sa-ti traiesti viata , de ce s-ar schimba aceasta cand vine moartea? Nu
este logic. Intelegi ce spun? Si deci, in aceasta lipsa de logica , tu poti face o alegere. Tu poti spune :" Ei bine, inteleg ca eu am
ales sa vin in aceasta viata. Eu mi-am ales parintii, rasa, sexul. Eu mi-am ales situatia socio-economica, tara, etc., etc,.In fiecare
zi eu aleg cum sa-mi percep viata de zi cu zi. Si acum tu ai uneltele pentru a realiza acea implinire si bucurie , apoi, tu poti alege
in mod absolut cum sa faci transferul. Bine? I : Este aceasta alegere facuta inainte de a veni in aceasta viata sau pot alege acum?
P`taah : Nimic nu este batut in cuie. Oricum, noi intotdeauna vom spune asta. Aceasta inseamna deasemenea ca voi aveti un
plan al jocului de maestru pentru aceasta nastere. Acum, in acest plan al jocului de maestru, poate ati decis doar sa veniti si sa
experimentati viata numai pentru 2 ani. Dupa acesti 2 ani , nu mai doriti sa traiti si plecati. Sau doar o zi, hmm? Sau poate doriti
sa experimentati ceea ce se numeste adolescenta etc. etc. Si deci, la acest timp voi nu stiti care este planul jocului maestrului. De
aceea noi va spunem: voi nu aveti viitor. Deci, fiecare zi, fiecare zi , FIECARE ZI, voi o traiti in deplinatate absoluta , in absoluta
bucurie si apoi voi alegeti cum veti pleca. Bine? Noi ne oprim aici acum. Noi va iubim pe toti imens . NAMASTE.
Sursa :www.justchannelings.com