marți, septembrie 02, 2008

ELISABETH JENSEN il intervieveaza pe ARHANGHELUL MIKAEL




1 septembrie 2008 Arhanghelul Mikael despre vindecare, miracole si despre a deveni un inger. O experienta interesant pentru acest interviu-numai ma gandeam la intrebari si cuvintele raspunsului imi si apareau pe calculator. Va rog sa luati in consideratie ca acesta este un interviu prin channel si daca nu intelegeti complet din prima, va sugerez in primul rand sa meditati asupra lui sau sa-l cititi noaptea si sa-l rugati pe Arhanghelul Mikael sa va ofere in vis o clarificare la intrebarea voastra. Elisabeth Jensen: Salutari Arhanghele Mikael. Te rog explica cine esti si ce rol detii, pentru cititorii nostri. Arhanghelul Mikael: Dragii mei de Lumina, Eu sunt cel pe care voi il numiti Arhanghelul Mikael. In realitate nu am acest nume, dar voi asa ma numiti si asta imi ofera atata bucurie si ma aduce de partea voastra de voal. Ma intrebi Elisabetha care este numele meu real? In Egiptul antic ma numeati Ra Vechiul Fiu al lui Dumnezeu. Caci eu sunt plin de putere si foc si Lumina. Acum lumea ma cunoaste ca Mikael si destul despre asta. Ma intrebi Elisabetha despre forma mea-culoarea mea si daca am o sabie? Nu am sabie dar am o energie puternica de aur, violet, alb si albastru. Sabia vine de la artistii care au incercat sa descrie stralucirea luminii albe cu care eu lucrez-ca o scanteie de laser sau ca o torta. Eu stralucesc aceasta lumina si lucrurile se dizolva. Eu iti pot schimba aura si corpul fizic cu ea. E.J.: Cum ne vindeci, te rog? A.M.: Priveste-ti aura asa cum o vad eu des-ca un nor intunecat. Eu vin cu lumina mea ascutita si alba si o stralucesc deasupra ta si intunericul se dizolva. Atunci tu ai o Aura de Lumina Alba! Apoi imi invit fratii si surorile sa vina si sa-si straluceasca scanteia lor de lumina asupra ta-lumini curcubeu-Rafael vine cu o scanteie si o energie verde. Ei isi spala aripile energetice in corpul vostru apoi elibereaza intunericul si durerea de acolo catre Dumnezeu. Ei proiecteaza scantei de sunete linistite, vibratii si culori pentru a echilibra aura voastra. E.J.: Tu cum ne protejezi? A.M.: Eu protejez cu energie. Multi nu vad energia ca o realitate inca. Vedeti voi, majoritatea umanilor au o energie saraca-este densa si grea in jurul lor. Cand cineva invita Ingerii, ei fuzioneaza cu voi energetic. Ei toarna lumina alba si curcubeu in jurul si in aura voastra sau campul energetic devine foarte stralucitor si de o puritate foarte inalta. Aceasta energie are o calitate magnetica. Cu cat mai multi Ingeri va inconjoara, aura voastra devine atat de incarcata energetic incat doar situatii pozitive vi se pot intampla. Noi punem un camp de forta foarte puternic de energie pozitiva in jurul vostru. E.J.: Dar eu tot am uneori experiente neplacute. A.M.: Asta este doar alegerea ta, draga mea. Noi Ingerii va spunem ca trebuie sa meditati si sa va rugati continuu si sa vizualizati si sa va vindecati sinele.In plus, chemati-ne. Acesta este singurul rol pe care Dumnezeu vi l-a oferit aici pe pamant. E.J.: Bine, dar trebuie sa-mi castig existenta. A.M.: E alegerea ta, draga mea. Ingerii si Dumnezeu nu au creat banii. Dar, da, sunt de acord ca aveti probleme karmice aici pe pamant. Dar vreau ca tu sa stii ca eventual aceasta lume se va intoarce sa fie asa din nou-cand gandurile voastre vor deveni realitate instantaneu. Voi creati cu mintea dar continuati sa creati haos caci voi asa credeti ca trebuie sa fie-deci noi trebuie sa incetinim procesul pentru moment, pentru a permite acest lucru. E.J.: Te rog explica cum poti fi peste tot in acelasi timp? A.M.: Eu am un miez central unic-ca o holograma alba uriasa. Apoi asa cum fiecare persoana cheama, o parte din mine se elibereaza din miezul hologramei si merge pentru a fi cu acea persoana. Daca voi toti mi-ati chema constant lumina mea alba si albastra, aceasta ar inconjura lumea cu totul. Apoi vibratia pamantului ar fi atat de inalta incat multe miracole s-ar intampla tot timpul. Cu aceasta energie inalta, gandurile voastre pozitive ar putea crea miracole instantanee. E.J.: Si de ce eu pot crea miracole intr-o zi si pare ca imi pierd aceasta capacitate in urmatoarea? A.M.: Draga mea, tu permiti gandurilor tale sa devina haotice si triste. Tineti televizorul inchis si mediteaza, roaga-te, fa afirmatii si vizualizari... E.J.: Ok, am inteles mesajul, dar chiar daca fac toate astea multi nu le fac. A.M.: Aceasta este problema in scoala pamantului-ingrijorarea pentru altii. Tu trebuie in primul rand sa meditezi constant pe Lumina Alba apoi, intr-o stare de vindecare tu ii poti asista pe altii. O minte foarte calma cu ganduri iubitoare de recunostinta si fericire pentru toti, functioneaza cel mai bine si te impiedica sa fii scursa din punct de vedere energetic. Sa ne vezi constant cu tine in formele noastre multiple ajutandu-i si vindecandu-i pe altii-AVEM NEVOIE CA TU SA FACI ASTA, TE RUGAM. Noi nu putem sa o facem, caci avem o capacitate mica de a ne ingriji pentru voi sau pentru altcineva, daca nu ne chemati.Sa detaliem mai mult. Trebuie sa ii contactati pe Ingeri cu mintea voastra si cu vizualizarea si cum faceti acest lucru, mintea voastra creaza o energie care vine din glanda pineala din centrul capului. Aceasta energie a mintii ne permite noua sa luam o forma si sa va asistam. Altfel este ca si cum ati avea un telefon mobil fara baterie-il deschideti(ne chemati) si nimic nu se intampla. Dar intentia gandurilor voastre si procesul de vizualizare sunt bateriile voastre pentru a permite conectarea cu noi. De aceea doar rugaciunea nu functioneaza-are un efect de scurgere daca este genul de rugaciune prin cerere. E.J.: Ce ne spui despre Dumnezeu/Zeita? A.M.: Il vad ca un imens telefon mobil. El radiaza energie vindecatoare si mesaje pozitive catre voi si catre noi constant. Daca aveti telefonul deschis (o minte deschisa pregatita sa primeasca mesajele) si bateriile incarcate( mintea/glanda pineala plina cu energie si ganduri pozitive) noi toti putem comunica usor. Veti fi mereu la locul potrivit si in momentul potrivit si veti avea multa energie pozitiva. E.J.: Deci, rugaciunile pozitive, meditatiile, vizualizarile cu voi asistandu-ne cu fiecare corp sunt cheile catre vindecare si miracole? A.M.: Da, dar nu fiti tristi daca nu toate vindecarile sunt instantanee. Mintea voastra a fost conditionata in nenumarate vieti sa accepte haosul si durerea ca realitate si acest lucru trebuie eliberat in primul rand. E.J.: Poti oferi cititorilor cosmici o meditatie pentru a ne asista in acest proces te rog? A.M.: O meditatie de seara... Cereti ca 10000 de Ingeri sa va inconjoare. Cereti ca Dumnezeu si Marea Zeita sa straluceasca asupra voastra lumina alba si mesaje pozitive toata noaptea. Cereti-mi mie, Arhanghelului Mikael, sa curat tot intunericul din aura voastra si sa iau orice energie pierduta sau confuza sau orice suflet din jurul vostru catre Lumina. Vizualizati cum toate acestea se intampla. Apoi spuneti-mi problemele voastre si cereti-mi sa va trimit mesaje nocturne stralucitoare in mintea voastra despre cum s-ar putea rezolva problemele. Cereti ca 1000 de ingeri sa mearga sa fie cu toti oamenii de care va faceti griji-sa ii asiste iubitor si sa straluceasca minunat si sa le trimita mesaje vindecatoare in mintile lor peste noapte. Vedeti-va mai intai pe voi, apoi intreaga lume inconjurata de lumina alba apoi de lumina curcubeu. Multi Ingeri si Divinitati va asista pe voi si pe intreaga lume. Apoi retrageti-va toate gandurile inapoi pentru voi. Vedeti-va intr-un glob de lumina alba stralucitoare si vedeti-ma pe mine ridicandu-va din toate fricile si durerile acestei vieti si din toate vietile de pe pamant. Eu imi voi spala energia alba stralucitoare a aripilor mele in corpul vostru si voi elibera intunericul din voi catre Zeita. Cereti ca acest lucru sa continue de-a lungul noptii, apoi vedeti-va trezindu-va dimineata, transformat intr-un Inger. Voi sunteti pur si simplu un inger radiant cu gandurile si capacitatile unui Inger. Continuati in fiecare noapte pana deveniti unul. E.J.: Multumesc si Binecuvantari. sursa : http://www.lightworkers.org/