duminică, septembrie 28, 2008

LORD MERLIN - MAESTRUL MAGICIAN - BOLUL CU MINUNI ESTE AL VOSTRU





Transmis de Elanthra - 24 Septembrie 2008
Salutari, camarazi ! Sant Eu, Lord Merlin , venind la voi pe Norii Maiestuazitatii, gloriosii, cristalinii, scanteietorii ,
maiestuosii nori aurii. Si Eu va salut astazi cu o celebrare a spiritului , in legatura cu ivirea Noului Pamant - ivirea Pamantului
Auriu si voi toti re-deveniti cristalini , daca asa alegeti. Si asa cum eu va condic spre Apele Cristaline, eu va indemn sa priviti
apele, deoarece aceasta este o calatorie in care va invit sa va imbarcati in aceasta zi. Priviti acolo. Vedeti, puteti simti reflectia
voastra intorcandu-se? Puteti vedea cat de stralucitor si briliant santeti? Puteti simti apele clare, cristaline - Apele Aurii ale Iubirii
Neconditionate. Inimile iubitoare aurii umplute cu iubire pentru fiecare. Voi toti va trasati limitele acum, deoarece voi cunoasteti
calea. Voi urmati Cal;ea de Aur si Este Timpul sa va Stabiliti limitele si Sa Fiti Hotarati In Legatura cu Ceea Ce Vreti in Lumea
Voastra. Si cand va stabiliti limitele pentru a crea lumea voastra - pentru a manifesta lumea voastra, acestea ar tebui sa fie clare,
deoarece este Dreptul vostru din Nastere. Santeti gata sa va Cereti Dreptul vostru din Nastere? Si cand faceti asta, lasati
deoparte vina si frica , deoarece voi imbratisati Curajul si Iubirea Neconditionata si Credinta. Si cand priviti la acestea, voi nu
intrebati " Si ce daca"? , ci spuneti " Ca si cum exista" , deoarece, de fapt, deja exista. Si nu exista nici un lucru pe care sa-l
imbratisati , care sa nu fie confortabil pentru voi si cunoasteti ca zi dupa zi si ora dupa ora , scenariul se va schimba. Ceea ce a
fost bine pentru voi ieri, nu mai este bine pentru voi astazi. Si Eu doresc sa va introduc in Constiinta Leopardului - Leopardul Auriu
- Leopardul Auriu al Universului , care reprezinta Constiinta Activitatii - Constiinta Curajului si Constiinta Valorii, deoarece voi
santeti toti Luptatorii Luminii si santeti atat de valorosi si ce efort valoros ati facut in aceasta zi ! Acest animal este aici in toata
puterea sa si este gata sa fie imbratisat ca - Constiinta Unitatii Tuturor. Si cunoasteti ca bolul cu minuni este al vostru acum -
Bolul MINUNILOR - si ce miscare veti face acum? Ce pas veti face? Noi va prezentam Mantia Aurie si Bagheta Aurie si
cunoasteti ca Voi Santeti Toti Minunati. Voi santeti Incantator de Minunati ! Eu va indemn sa aveti grija unul de altul si sa va iubiti
unul pe altul astazi. Iubiti-va unul pe altul si aveti grija de cel care are nevoie de inspiratia voastra si de ghidarea voastra , de
puterea si iubirea voastra. Iubiti-va fratii si surorile si cunoasteti ca fiecare dintre voi are propria sa perspectiva si ca va traiti
propriile voastre adevaruri si ca santeti pe propriile voastre cai , pe diferite nivele. Si noi va cerem sa va respectati calatoriile
proprii si sa Permiteti. Noi va cerem sa va permiteti unii altora sa experimentati in felul vostru unic. Noi va cerem permiterea,
deoarece exista multe adevaruri si multe scenarii si este nevoie de fiecare astazi. Noi avem nevoie de fiecare pentru a crea
intregul, pentru ca fiecare sector al intregului consta in parti variate ale spectrumului. Spectrumul contine intregul. Este o zi
Minunata si eu va cuprind in Mantia mea Aurie - in Mantia mea Maiestuoasa. Chemati-ma, dragii mei. Chemati-ma acum si des,
pentru ca Eu sant cu voi intotdeauna. Pentru ca Eu Sant camaradul vostru. Eu raman intotdeauna in camaraderie cu voi. Aici este
MAestrul Merlin. Adinai. Eu va urez o zi binecuvantata, minunata si magica .
Sursa : http://www.lightworkers.org/