luni, septembrie 01, 2008

VOI SUNTETI PREGATITI ACUM




un mesaj de la Dumnezeu prin Gloria Wendroff 31 august 2008 Voua va este teama ca daca ati cunoaste profunzimea si extinderea iubirii mele pentru voi, v-ati evapora. Va este teama ca daca ati cunoaste toata iubirea mea pentru voi, ati disparea. Din punctul vostru de vedere, stiti voi ceva. Va intrebati cum ati putea absorbi toata iubirea pe care Eu o am pentru voi fara sa fiti trasniti si pur si simplu dezintegrati. Sa va spun povestea, preaiubitilor. Voi veti integra, caci este un dar pe care voi deja il contineti, toata aceasta iubire care este a Mea de daruit, si este o cantitate considerabila de iubire de oferit, totusi toata iubirea Mea multiplicata nu va va spulbera. Va schimba toata configuratia perceptiei voastre. Este adevarat, nu veti mai fi la fel.Veti avea o rezistenta incredibila, va fi ca si cum ati zbura instantaneu si fara efort, asa cum va ridicati acum ochii catre cer. Veti rade si veti rade foarte tare. Veti fi intorsi pe dos. Cand veti realiza extinderea iubirii pe care am turnat-o deasupra voastra, nu veti mai fi la fel. Cum ati mai putea fi la fel? Non-sensul va disparea. Suferinta va disparea. Trecutul va disparea. Adevarul va fi cuvantul vostru, si stand in Adevarul Iubirii Mele, veti sta drepti. Veti fi o persoana diferita pentru ca veti sta constienti in lumina nascuta a iubirii mele stralucitoare care va adumbreste, ceea ce inseamna, preaiubitilor, ca veti sta in Adevarul propriei voastre Fiinte, si va veti cunoaste radianta, radianta Mea stralucind mult in voi si in afara, intalnind si potrivindu-se cu toata iubirea care exista. In acest fel, veti intra in alt Univers, desi cu adevarat voi intrati intr-o alta dimensiune a voastra. In aceasta stare de cunoastere, de constientizare, veti recunoaste si accepta toata lumina si iubirea care deja sunteti. Va veti cunoaste mai bine capacitatile. Le veti realiza. Pur si simplu va disparea aceasta ceata a Adevarului despre voi si a Adevarului despre Mine, in special despre aceasta Unicitate in care Noi am fost mereu, desi nu va mai fi ''am fost'' ci numai ''suntem''. Cand eu spun EU SUNT, voi veti sti instantaneu ce include tot EU SUNT. Voi veti sti in ce sunteti cuprinsi. Nu veti mai avea dubii. Bineintampinati ziua! Veti fi fara frica. Nu va va mai fi frica de mine, preaiubitilor. Veti fi fara trepidari. Nu veti mai fi inspaimantati. Odata ce ati acceptat ceea ce va provoaca frica, nu veti mai fi infricosati. Cand nu exista separare, nu mai exista nimic de care sa va fie frica. In Unicitatea voastra, nu veti mai fi uimiti. Veti inota in Lumina Iubirii noastre si veti fi pur si simplu fericiti, dar nu infricosati. Voi si cu Mine vom fi pe acelasi nivel. Va fi minunat, dar nu va mai fi o minune. Ah, dar chiar acum, nu sunteti siguri daca doriti sa fiti la acelasi nivel cu Mine, caci atunci cui va veti mai ruga? Oricum, inima voastra va dansa peste tot Universul. Toate inimile vor dansa ca Una. Si ce inima Unica va fi aceia.Oh, la acest punct, frica, daca mai exista, pare ca fiind un lucru mult prea marunt. Daca ati da vreodata peste un lucru infricosator, frica va fi ca un copil afectuos pe care l-ati mangaia pe cap. Indiferent cat de minunata este Iubirea noastra si asa a fost intotdeauna, nu veti mai fi capabili sa coborati in frica. Atunci cand sunteti Soarele, preaiubitilor, nu va mai puteti uita la Soare asa cum faceati odata. Bineintampinati ziua, preaiubitilor. Curand va fi la picioarele voastre. sursa: http://www.spiritlibrary.com/