joi, octombrie 30, 2008

DELFINII CANTA UN SUNET CRISTALIN




un mesaj de la Elleke Rocks 13 octombrie 2008

Este evident de ce ne simtim atat de atrasi de delfini. Ei fac totul pentru a putea ajunge la noi si a ne putea atinge in multidimensionalitate si
joaca. In curgere si in eliberarea a tot ce nu ne mai serveste. Sensibili asa cum suntem, noi simtim multe senzatii in fiecare zi si cand propria
voastra durere este reflectata, poate fi dificil sa lasati toate sentimentele si energiile sa curga. Uneori noi rezistam la emotii, ne este frica sau le
negam. Uneori energiile momentului par a fi prea coplesitoare. Putem incepe intotdeauna cu respiratia; pune in actiune curgerea si va centreaza
propria energie. Definindu-ne propria energie, noi ne putem pregati curatarea barierilor, e mult mai usor sa stati in curgere. Uneori energia se simte
cam aiurea...si asa este. Nu ne poate rani cand o acceptam si o lasam sa curga. In majoritatea cazurilor nu este a noastra. Ceea ce simtiti, ati mai
simtit inainte. Poate ca zgaraie unele cicatrici, dar voi deja ati facut toate astea, ati castigat lozul cel mare. Voi stiti cum sa castigati acel joc. Nu
trebuie sa va dezechilibreze sau sa va deschida vechi rani in interior. Respirati, respirati, respirati...si cand simtiti ca ceva va tine pe loc...ganditi-va
la delfini care merg vajj vajj prin apa. Eu stiu un joc frumos. Se cheama a ne juca de-a raiul pe pamant. Atentionare: fiti pregatiti sa renuntati la
drama. De ce sunt delfinii atat de buni in a atinge sunetul de cristal profund din interior? Delfinii sunt atat de apropiati de umani. Prin timp si spatiu
ei ne-au ajutat si noi i-am ajutat pe ei cu evolutia noastra.Delfinilor le-ar fi placut sa fie umani. Armoniile lor cristaline evolueaza, asa cum
comunicarea noastra se inalta. Impreuna cu alte valuri cristaline ale altor animale, cea mai mare dorinta a lor este de a ne atinge si de a lua
contact cu propriul nostru sunet cristalin. Eu le pot auzi sunetul atat de profund;ei au oferit sunetului AUM un nou sens. Au facut o treaba buna in
avolutia sunetului stravechi. Au facut o treaba mai buna decat am putea noi intelege. Ei au construit fundatia noului pamant impreuna cu noi si cu
alte energii. Delfinii au o energie globala si le-ar placea sa aiba un suflet propriu, asa ca mine si ca voi. Este atat de minunat sa simtiti cat de greu
muncesc ei pentru a atinge o alta vibratie. Vom fi tristi cand vor pleca, dar de fapt nu l-am putea aduce o mai mare onoare decat a le aplica
invataturile si de a ne juca in nesfarsita curgere a energiilor. Putem incepe desfasurand toate darurile minunate pe care animalele marii ni le aduc
acum in invataturile lor. Ele ne-au oferit jucariile comunicarii ''de aici de unde sunt eu, pot ajunge la voi''.Noi stim acum ca delfinii exista in multe
taramuri, in multe nivele, exact ca mine si ca voi...inclusiv copiii nostri. Copiii sunt adesea constienti de ei si centrul lor este adesea acolo unde
exista delfini. Pentru ca delfinii sunt deasemenea aici in aceasta dimensiune (oriunde ar fi asta pentru voi) ei pot ajunge de aici ''acolo''. Voi stiti din
ce in ce mai bine cum sa cantati armonia de cristal si sa calatoriti intre dimensiuni. Sensibilitatea noastra este darul nostru...si am face bine sa o
folosim. Noi putem simti sunetul delfinilor. Atinge anumite capacitati in noi. Jucati-va cu acele capacitati si veti observa ca aveti darurile delfinilor in
interiorul vostru. Poate ca este nevoie de ceva practica, sa nu va simtiti prostuti. Este absurd, dar functioneaza. Conectati-va la delfiniul vostru interior si veti radia multidimensionalitatea din interior catre exterior. Apoi veti descoperi ca va puteti juca cu concentrarea voastra. Puteti simti dimensiunile...va puteti conecta cu sufletul vostru de copil. Respirati si stati centrati si fiti ca un delfin...gasesc ca este foarte frumos sa oferim alegeri copiilor. Sa ii atingem si sa le aducem acest lucru la cunostinta este deasemenea frumos. Eu fac acest lucru intotdeauna vibrand sunetele cu iubirea sanatoasa pentru mama pamant pentru a ma centra. Apoi pot zbura in oricare loc din univers, ca un copac cu aripi de cristal. BLUPPIE: channel de la un delfin. Eu sunt un delfin, din mare. Eu traiesc in apa, dar sunt in departare. Energiile mele merg vajj vajj prin vechiul pamant si noul pamant, prin dimensiuni in alte dimensiuni, unde va gasesc pe voi. Ascultati cu atentie, simtiti-mi iubirea, pentru ca eu va iubesc in recunostinta si iubire. Eu sunt un delfin, eu sunt in multe nivele. Voi vedeti doar un singur nivel si simtiti mai multe. Sunetul meu este tot ceea ce eu sunt. Imi place cand va deschideti pentru mine, eu va ating inimile voastre interioare. De aceea eu sunt aici. Eu ii invat pe cei mici si pe cei care deschid pentru mine strat dupa strat, dupa strat. Iubirea este tot ceea ce este, tot ce poate curge chiar prin voi. Multi umani doresc sa se tina de frica sau pe durere, la fel cum ai fi cazut intr-o prapastie si ai dori sa te tii de ceva. Nu trebuie sa va tineti de nimic. Inlocuiti cuvantul a tine cu a curge, si va veti distra foarte mult jucandu-va mult timp. Eu tin la cei mici de pe aceasta planeta, copiii nou nascuti. Eu rezonez cu ei profund in interior. Eu sunt un delfin gata de joaca. Eu va invit sa va deschideti inima, eu voi canta sunete in interiorul sunetelor. Eu voi raspunde. Eu sunt invatatorul vostru. Cand treaba mea se va termina eu voi zbura de aici, dar vibratia va ramane in inimile voastre, in taramul vostru fizic si non-fizic. Noul pamant vibreaza ca un sunet cristalin, curge si curge. Nu trebuie sa fiti tristi cand noi vom parasi un pamant. Noi nu disparem; noi suntem in inimile voastre. Va fi un punct de referinta, un semn ca munca noastra s-a terminat. Voi ati devenit delfinul in uman. Noi toti vom vibra sunetul cristalin din interior. Noi suntem unu. Cu cel mai maret serviciu, eu va spun vvvvvvvvvvaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, valurile cristaline in inimile voastre. sursa: http://www.lightworkers.org/