sâmbătă, octombrie 18, 2008

LORD METATRON - MUTANDU-VA DEASUPRA FRICII , IN CEA DE A 51-A STARE A GRATIEI






Transmis prin Gillian Mac-Beth Louthan
O Stare de Gratie este starea voastra naturala de a fi. Este ceea ce voi santeti in mod natural , fara toate instrumentele
si dialogurile de a fi prea uman. Starea de Gratie este ceea ce ati fost inainte de a veni pe Pamant. Acesta este punctul de
referinta intre incarnari. Acesta este locul relaxarii in lumina voastra. Acesta este un ritm natural pentru voi. Acesta este ritmul
Creatorului care bate in interiorul vostru , fara rezistenta, dar o cu o abandonare si o curgere ca a unei cascade. O stare de gratie
spune :" NOI NE ABANDONAM", noi nu incercam sa ne luptam cu karma sau familia sau cu trecutul sau cu boala. Dar noi
permitem esentei noastre Dumnezeu, naturale, sa ne ia dincolo de intelegerea umana, intr-un punct al veneratiei, intr-un punct al
sacralitatii si intr-un punct al umanitatii care este sfant. O stare de gratie spune :" Noi santem oamenii de pe Pamant , care permit
acum divinitatii din noi sa ne ia deasupra intunericului - si nu prin intuneric". Aceasta permite luminii din voi libertatea de a fi in
starea ei naturala de a fi , eliberand-o de presiunea si de deciziile de a fi uman. Aceasta va duce inapoi la radacinile voastre
naturale. Un loc al increderii in univers si acceptand ca orice apare ca o hotarare emotionala, financiara, energetica sau o hotarare
personala este emisa de divinitatea din voi. In aceasta stare de gratie, veti inlatura negativitatea si va veti relaxa in lumina
voastra. Cand fiecare dintre voi veti renunta la egoul care va ingreuneaza, va intristeaza si permiteti fisurilor din voi sa fie
vindecate, voi puteti apoi sa va concentrati pe calatoria de intoarcere in iubire. Cand va simtiti presati de lumea voastra, imediat
concentrati-va pe ceea ce iubiti. Luati acea vibratie a ceea ce iubiti ( indiferent ca este o floare, un cantec, un copil, o papusa, un
ras, o gluma, o amintire ) si plasati-o in ceea ce va aduce tristete sau in ce va raneste. Iubirea va schimba continutul molecular al
experientei in care santeti. Schimba moleculele. Ceea ce vedeti ca fiind obstacol si negativitate este doar o esenta moleculara
care nu este schimbata intr-o stare de gratie, de catre iubire. Voi santeti directorul si conducatorul concertului vietii voastre.
Intelegeti ca moleculele iubirii pot dizolva obstacolele si pot muta muntii. Nimic nu este imposibil cand saturati ceva cu energia vie
a iubirii. Imediat chemati energia iubirii spre ceva care va intristeaza si care va raneste. Inmanati-o divinitatii din voi si din situatie.
Gratia este o energie luminoasa si imediat veti simti o inaltare. Nu scapati de la a va face temele intr-o situatie de invatare a unei
lectii. Dar, voi invocati o schimbare moleculara prin esenta iubirii in aceasta. Schimbati orice vi se pare a fi un obstacol. Cand
ceva va infurie, imediat antrenati-va sa va ganditi la ceva care va aduce bucurie, la ceva ce iubiti si apoi, re-concentrati-va acea
energie in acea situatie si o veti schimba. Voi veti darama Zidurile Ierihonului cu sunetele inimii voastre si cu sunetele iubirii. Este
datoria voastra , aceasta este misiunea voastra sa mentineti o lista a iubirii. Orice aduce un zambet pe fata voastra, orice aduce
un ras si o chicoteala in inima voastra si orice va domoleste. Mentineti o lista a iubirii. Referiti-va la ea cand santeti furiosi, tristi,
stresati. Schimbati-va viata. Invocati starea de gratie in tot ceea ce intampinati zilnic :" Eu invoc acum o stare de gratie , in
aceasta situatie si Eu acum cer moleculelor iubirii sa o satureze". Va veti simti inaltati , fara sa mai fiti in disperare. Totul in viata
voastra este desenat de divinitate si prin divinitate. Aceasta este o expresie divina a unui aspect divin al vostru , care cere sa fie
vindecat , care cere sa fie imbratisat , care cere iubire . De altfel, aceasta nu va blocheaza calea. Cand voi priviti tristetea de pe
Pamant si va simtiti neajutorati pentru a schimba aceasta , ganditi-va la ceva ce iubiti. Va trebuie un punct de referinta. Trebuie sa
vi se reaminteasca ce v-a adus iubire ultima data cand cand v-ati gandit la ea, ultima data cand ati experimentat-o. Cand va
schimbati pe voi insiva, voi schimbati rezultatul a ceea ce sta in fata voastra. Ziua voastra ar trebui sa fie o stare de gratie de 24
de ore. O stare de gratie spune :"Eu am incredere in ceea ce am in fata mea. Eu am incredere in alegerile mele. Eu am incredere
in Dumnezeu, Eu am incredere in lume, Eu am incredere in Mama Natura". De ce va este frica cel mai mult? Va este frica de
oameni. Ce locuieste in ei, decat esenta lui Dumnezeu. Voi nu aveti incredere in divinitatea din ei , care este la o distanta de doar
un fir de par fata de divinitatea din voi. Eu Sant cel cunoscut ca Metatron. Eu privesc cuvintele lumii voastre, eu privesc gandurile
voastre. Eu sant pretuitorul pentru toate expresiile verbale.Prezenta mea va fi vazuta si simtita mai des in timpurile care vin. Asa
cum invocati starea de gratie, realizati deasemenea ca in acea satisfactie moleculara a gratiei , sta fiecare molecula a Luminii.
Doar folosind cuvantul gratie, spunand :" GRATIE" , vorbind despre gratie, stiind pe cineva cu numele de Gratia - voi invocati
prezenta Luminii. De fiecare data cand o inima se deschide , o mie de curcubee si un milion de trandafiri se deschid simultan. In
imaginatia voastra , voi nu puteti intelege cat de multa iubire detineti , cat de multa iubire santeti capabili sa simtiti. Inca va este
foarte frica sa simtiti iubirea. Iubirea care este pe Pamant este foarte putina in comparatie cu restul Universului. Pe o scara de la 1
la 100 , iubirea care este pe Pamant este inca sub zero. Credeti sau nu , voi abia intrati intr-o numarabila si masurabila esenta a
iubirii. Eu, ca si toata lumina si ca toate fiintele de lumina , sant cu voi continuu. Noi santem unul. Inimile voastre sant mici si
tandre. Unele dintre ele sant contractate. Dar noi le tinem ca pe micile pasari care au cazut din cuibul vietii. Noi va vom ingriji
pentru a va reintoarce in totalitatea iubirii. Eu plec.
Sursa :www.lightworkers.org