joi, februarie 05, 2009

ACASA LA DUMNEZEU






Articol scris de actrita Ellen Degeneres
Fiecare are dreptul la parerea lui. Dar cand oamenii il introduc pe Dumnezeu in conversatie si spun :" Dumnezeu
spune asta, Dumnezeu vrea asta ". , nu stiu de ce acesti oameni vorbesc in numele altcuiva , deoarece pana cand nu stai de
vorba cu cineva fata in fata , sa auzi cu urechile tale ceea ce el are de spus este greu sa vorbesti in numele altcuiva. In aceasta
meserie, ai avantajul de a cunoaste foarte multi oameni si de a avea foarte multe conversatii interesante si am fost foarte
norocoasa sa-l cunosc pe presedintele Americii, pe Oprah, pe Madonna si pe ati multi oameni importanti si deci era doar o
chestiune de timp pana sa-l intalnesc pe Dumnezeu. Si l-am intalnit ! Ce zi minunata a fost ! A fost magic pentru mine , pentru ca
am fost invitata intr-o dupa-amiaza la resedinta lui Dumnezeu , la o ciocolata calda si un lichior. Intru si stau in sufragerie si il
astept. Era atat de luminos ! Va spun ca fiecare lampa era aprinsa si era extraordinar de luminos. Si stau acolo si astept si ma
intreb , oare cum este imbracat, oare poarta acea roba tot timpul? Stiti, am aceeasi nelamurire si cu Papa : din cand in cand, nu
credeti ca isi pune o pereche de bermude si un tricou ? Sa se relaxeze si el. Si apoi incep sa ma intreb daca eu sant imbracata
corespunzator pentru a-l intalni pe Dumnezeu? Nu stiu cum ar trebui sa fiu imbracata si am realizat ca Dumnezeu ma vede
dezbracata, deci, m-am dezbracat. Si ma uit prin sufragerie si vad poze cu Isus peste tot. Nici nu va vine sa credeti cate poze cu
Isus erau. O poza cu Isus copil, pe un ponei, apoi Isus pe o plaja cu un tricou pe care scria :" Parintii mei au creat Universul". Si
am inceput sa am emotii :" Ma voi intalni cu Dumnezeu in cateva clipe" si nici macar nu stiu cum il voi intampina : ii strang mana,
fac o plecaciune, ne imbratisam? Ma simt destul de apropiata de Dumnezeu , astfel incat sa-l imbratisez, dar stiu ca multi vor sa
ma imbratiseze pe mine , pentru ca ma vad la televizor, dar eu nu doresc sa-i imbratisez pe multi...Vreau doar sa fiu respectoasa .
Si dupa cateva clipe, Dumnezeu paseste in camera, cu o tava cu ciocolata calda si o sticla de lichior. As spune ca Ea arata cam
de 74-78 de ani . Aceasta frumoasa negresa vine spre mine si ne-am imbratisat imediat. Oh, mirosea atat de bine si a spus ca s-a
parfumat cu parfumul " Obsesie", marca Calvin Klein. Si ne-am asezat si am inceput sa bem si sa vorbim despre vreme si
despre cum v-a evolua. Si ii puneam diverse intrebari :" Care este cel mai greu lucru cand esti Dumnezeu?" Si Ea a spus :" Sa ai
incredere in oameni . Nu stii niciodata daca oamenii te plac cu adevarat sau doar pentru ca esti Dumnezeu". " Oamenii vor
intotdeauna ceva de la Mine, vor bani, apoi vor si mai multi bani, nimeni nu mai multumeste pentru nimic.Nimanui nu-i mai pasa
de miracole , trec neobservate". Am intrebat-o: care este ultimul miracol? Ea a raspuns :" Este toaleta care trage apa automat ".
Cred ca de la lichior m-am mai relaxat si am intrebat:" Dumnezeule, trebuie sa recunosc ca m-am simtit singura mult timp, am
simtit ca nu existi , nu am crezut in tine un timp." Si Ea a raspuns " Iti amintesti acea zi in care erai pe plaja? " Am raspuns ca da.
Ea a spus :" Am fost acolo". Eu am spus ca era o singura pereche de urme pe nisip. Ea a spus :" Eu eram deasupra ta ". Ma
simteam eu mai grea in acea zi , acum stiu de ce. Am crezut ca este o retentie de apa in organism. Ea a spus :" Nu, si cunoaste
ca si atunci cand esti balonata, eu sant acolo" Asta ma linisteste. Nu va mai plictisesc cu altele, am vorbit despre multe , mi-a
explicat sensul vietii, multe chestii de genul asta ...