miercuri, februarie 25, 2009

VALURI DE SINGURATATE





dumnezeu prin Gloria Wendroff

Singuratatea isi are si punctele sale foarte bune. Arata o tanjire dupa o mai mare apropiere cu lumea si in final, cu mine.Este o tanjire dupa
impartasire.Este o cunoastere tacuta ca exista ceva mai mult pentru voi, si mai multul pe care il cautati va cheama.Exista cineva care nu a
experimentat singuratatea? Cineva cu multi prieteni cunoaste singuratatea exact la fel ca si cineva care are doar un prieten sau, aparent, nici un
prieten.Cineva intr-o pestera singur singurel poate nu se simte singur si, foarte probabil, nici nu se gandeste la singuratate.In dorinta de a desfiinta
singuratatea, copiii mei cautati o intimitate cu voi insiva, adica cu mine, caci nu eu sunt sinele vostru? Adevarata unicitate este departe de
singuratate, preaiubitilor.In unicitate, cum ati putea fi singuri? Si totusi, situatia umana arata ca prin cautarea celuilalt, si facandu-va prieteni, va
apropiati mai mult de voi insiva.Prieteniile pot fi pline de dezamagiri si, chiar si asa, prieteniile va pot aduce aproape de apropierea finala cu sinele
vostru, Care, cand totul este spus si facut, adica Eu.Uitandu-va pentru un moment, in special cand va simtiti singuri, eu nu pot fi vazut ca un
semnal care va spune ca mai exista si alte inimi singure care tanjesc ca inima voastra sa o atinga pe a lor.Nimeni nu este singur in singuratatea
sa, totusi singuratatea este simtita si pare a fi un fapt al vietii umane.Cand oamenii ies din ciclonul vietii, inimile lor sunt goale.Nu exista distractie,
nu exista pacalire a sinelui si nici a altora. Conditia umana este ca voi sunteti invalmasiti.Voi stati vulnerabili in fata lumii.Si poate ca simtiti ca
sunteti singurul care simte ceea ce simtiti voi, desi sentimentele se pot schimba de la un moment la altul.Cineva s-ar putea intalni cu multi prieteni
pentru a evita singuratatea, si uneori chiar reuseste.Unii pot lua droguri pentru a scapa de singuratate.Nu spun ca copiii mei sunt dependenti de
singuratate, dar totusi uneori pare ca unii nu sunt dependenti in a o privi macar.Si unii pasesc prin singuratate pe cont propriu pana cand
sentimentele de singuratate pleaca.Este nevoie de mult curaj si onestitate pentru ca o fiinta umana sa poata spune: ''Eu sunt singur. Tanjesc dupa
un partener. Am un partener si totusi tanjesc dupa o implinire a inimii mele pe care nu o am.Daca as fi avut-o vreodata, nu am fost capabil sa o
mentin. Sunt singur uneori si nu stiu de ce. Singuratatea ma inconjoara. Singuratatea ma spala ca valul unui tsunami''.Si unii fug de valurile
singuratatii si nu le privesc.Altii isi murmura singurtatea.Eu inteleg foarte bine sentimentul vostru de singurtatate.Va voi spune ceea ce voi deja
stiti. Nimeni, nici macar cea mai iubitoare si plina de compasiune sotie sau sot, nu poate sterge intreg sentimentul de singuratate care exista in
interior.Puteti cunoaste ca singuratatea are o baza. Sunteti singuri pentru un motiv si acesta este constientizarea totala a unicitatii noastre. In final,
asta cautati cu totii. Intre timp, faceti-va prieteni si consolati lumea singuratatii. Preaiubitilor, lumea este singura fara voi, deci umpleti golul aparent
pentru altii asa cum puteti.Fiti prietenul pe care v-il doriti pentru voi.Fiti acel prieten pentru altii. Oferiti-va prietenia tuturor celor care va
intersecteaza calea. Chiar si pentru un moment, oferiti-i prietenia. sursa: http://www.heavenletters.org/