duminică, martie 08, 2009

Rezumat shoud 8: NIMIC NU CONTEAZA



Si asa este! Este cel mai bun si mai rau timp posibil pe pamant. Este era intelepciunii si a prostiei, a credintei si a necredintei, a luminii si a
intunericului, a primaverii sperantei si a iernii disperarii. Toate sunt in fata voastra si nu este nimic acolo. Suntem in fata procesului ascensiunii si
in fata a nimic. Este ca si in cartea lui Charles Dickens ''o poveste a doua orase'', numai ca readaptata ca ''o poveste a constiintelor
multidimensionale''. Eu ma simt atras de pamant, in corpul lui Sam, de aceasta iluzie. Acesta este cel mai provocator timp de pe fata pamantului. a
respiram si sa celebram acest paradox minunat. Din acest motiv ati ales sa veniti acum aici pe pamant. Vechile unelte nu mai functioneaza. In
acest timp, noi unelte vor aparea si le veti putea folosi. Acum nu este nimic in fata voastra.Cum a spus si Kuthumi luna trecuta, nimeni nu stie ce
se va intampla. Speranta vine din nou, din interiorul vostru. Dar este dificil sa o vezi acum. Nimic nu functioneaza ca in trecut, totul este diferit. In
septembrie 2007 umanitatea a trecut prin saltul cuantic. Priviti cum s-a schimbat lumea de la acel eveniment. Priviti guvernele, bisericile, constiinta
umanitatii nu mai sunt asa cum erau. Si totul in doar cateva luni. Dar voi stiati ca va veni acest timp. Noi de partea cealalta a voalului putem vedea
expansiunea constiintei si cat de rapid evolueaza. Majoritatea oamenilor nu stiu de saltul cuantic, ca a avut loc, dar il traiesc. Dar voi stiati si ati
ales constient sa fiti aici pe pmant in acest timp. Si eu am ales sa fiu aici. In aceste timpuri este foarte usor sa devii confuz ca uman. Si eu ca si voi
am aceleasi sperante pentru umanitate. Voi va pacaliti adesea si va spuneti ca va simtiti pierduti in acest timp fara spatiu, va rugati sa vina fiinte
marete verzi sa va salveze. Dar de fapt voi sunteti fiintele marete, voi sunteti cei care aduceti intelepciunea, cunoasterea ca nimic nu conteaza.
Altii asteapta niste fiinte din interiorul pamantului care sa ii salveze, dar daca sunt atat de destepti nu erau la suprafata pamantului? (rasete) Voi va
asteptati de fapt pe voi, partea din voi ingropata. Voi veniti din interiorul pamantului. Pamantul trece prin schimbarile sale si umanitatea trece prin
procesul de ascensiune. Este foarte usor sa devii confuz daca intri in minte pentru a gasi raspunsuri la intrebarile ''ce sa fac acum? ce a functionat
in trecut?" Nimic nu mai este valabil. Nu va mai puteti intoarce. Pamantul nu va mai fi la fel. Nu asta ati cerut? Saint Germain v-a spus ca urmatorii
ani vor fi atat de dificili pentru unii si atat de usori pentru altii. Veti avea zile de lumina si zile de intuneric. Cei care au fost alaturi de voi va vor
trada. Dar asta nu conteaza. Vor fi zile in care veti avea multa abundenta, in care veti primi daruri care va vor coplesi si zile in care nu veti avea
nimic. Nu conteaza. Veti trece printr-o criza spirituala asa cum nu ati trait niciodata.Voi va spuneti ca veti trece si peste asta. Dar aceasta criza
spirituala, apropo am inceput sa urasc acest cuvant (rasete), va fi mai infricosatoare decat orice alta criza. Dar veti avea o iluminare asa cum nu ati
mai avut niciodata. Nu conteaza. Veti avea vederi de culise multidimensionale. Deveniti multidimensionali in linearitate, si asta va va face confuzi.
Dintr-o data veti avea energii venind din locuri pe care nu le-ati experimentat. Nu exista definitie pentru asa ceva, pentru ca totul este diferit.Vor fi
timpuri cand va veti afla intr-o criza de sanatate. Si va veti intreba ''de ce ma tradeaza corpul? de ce este dezechilibrat? o parte din mine ma
cheama acasa? corpul meu decide unde si cand voi pleca de aici?" Asta va va face sa va priviti viata. Va intrebati ''eu sunt o fiinta spirituala, de ce
trebuie sa trec prin asa ceva, daca eu fac si traiesc asa cum trebuie?" Aceste boli incurabile uneori pot si vor fi spalate din corpul vostru intr-o
secunda si medicii se vor mira si se vor intreba ''ce s-a intamplat''? Dar nu conteaza. Acum 2 saptamani am fost cu un grup de shaumbra in Egipt
si am stat cu totii intr-un vortex, in marea piramida. Acest vortex este imprimat in constiinta umanitatii. Am discutat misterele vietii. Le-am spus ca
nimi nu conteaza. Am simtit de la ei o anumita tristete, ''cum adica nu conteaza? Credeam ca trebuie sa fiu aici pentru ca conteaza, ca am o
misiune, chiar daca sunt pierdut si nu stiu ce se intampla cu mine, am o misiune". Este ca si cum le-am furat scopul in viata. De ce nimic nu
conteaza? Pentru ca deja sunteti la destinatia dorita. Ati ajuns deja acolo unde ati dorit sa ajungeti. V-ati dorit sa ascensionati si ati ascensionati.
Acum doar experimentati cum a fost drumul catre destinatie. Nu conteaza deloc. Stiu ca asta doare. Si voi spuneti ''si atunci de ce sa ma mai scol
dimineata?" Intr-adevar, de ce? De ce sa te mai straduiesti? Pentru ca nimic nu conteaza. Nu toti au ales sa ascensioneze, dar nu conteaza,
pentru ca la un moment dat vor alege, sau nu. Ei se vor gasi. Nu conteaza daca sunt intr-o inchisoare a constiintei lor. Saint Germain a realizat ca
daca el a creat iluzia inchisorii sale in cristal, tot el isi poate crea libertatea. Cei care cred ca sunt aici cu o misiune, nu conteaza, faceti-va jocul.
Eu stiu cum este sa devii una cu sinele, dar realizati ca nu conteaza, tu esti ceea ce esti. In calatoria mea pe pamant, mi-as fi dorit sa ma intorc in
timp si sa-mi spun ca nimic nu conteaza si sa ma distrez si sa ma bucur de experientele alese. In incarnarea mea am fost foarte implicat in iluzia
mea si nu vroiam sa ma aud spunand: nu conteaza, deja esti acolo unde vrei sa ajungi. Traim mari schimbari, dar nu avem nevoie de schimbari,
pentru ca deja suntem unde dorim sa ajungem. Si atunci de ce ne aflam aici? Daca deja am ascensionat, de ce ne mai aflam aici? Voi vreti sa
aveti o misiune, vreti sa luptati pentru ceva. De ce nu puteti fi aici doar pentru ca sunteti aici, pentru ca puteti fi intr-un corp, pentru a manca, pentru
a mangaia un caine, pentru a experimenta. Nu primiti puncte suplimentare pentru un numar mare de experiente, nici pentru dificultatea lor. Cei
care nu s-au incarnat niciodata sunt fascinati de cei care au fost de multe ori pe pamant. Noi avem alte culori.(Cauldre ia o gura de coca-cola)
Devin dependent de aceste bauturi de pe pamant.(rasete) Am o dorinta: in ultimul shoud as dori sa am un pahar din cel mai scump vin pe care il
puteti cumpara. Si cum sunt creatorul realitatii mele, imi voi crea aceasta situatie. (rasete) Deci ei sunt uimiti de experientele voastre, de
profunzimea sufletului vostru, de muzica din inima voastra. Si va intreaba ''cum pot deveni ca tine?" Si voi dati din cap si le spuneti ''respira
profund si pentru a putea face asta trebuie sa mergi pe pamant'' (rasete)"Te vei pierde si te vei separa, dar este minunat''. Ce experienta
frumoasa. Si ei va vor spune ''dar uita-te la tine, ai fost pe pamant, ai experimentat iubirea, ai devenit solid'' si voi spuneti ''da, dar nu mi-a placut''.
Dar in aceasta neplacere se afla intelepciunea. Si le veti spune ''cand veti ajunge pe pamant si cand va veti afla in mijlocul provocarilor, in mijlocul
divortului, cand veti fi bolnavi, cand veti injura si veti intreba cine naiba m-a pus sa vin aici, amintiti-va ca nimic nu conteaza''. (rasete) Aici nu este
un experiment, este o experienta. Daca va amintiti ca nimic nu conteaza, va veti distra de minune. Ori va veti distra, ori va veti infricosa.Stiti, un
lucru ciudat se intampla cu oamenii: ei nu cred ca nimic nu conteaza. Ei zic ca daca nimic nu conteaza inseamna ca putem ucide, putem fura,
pentru ca nimic nu conteaza. Dar cand va amintiti ca sunteti un inger, nu mai aveti nevoie sa furati energie de la altii si nu veti mai cadea in jocul
iluziei. Umanii vor experimenta paradoxul de a sti totul si de a nu sti nimic. Nu conteaza. Oamenilor le place sa fie victime. Nimic nu mai este asa
cum a fost. Priviti tiparele vremii: intr-o secunda este furtuna si intr-o alta secunda este soare. de ce apar aceste paradoxuri? Pentru ca dualitatea
se apropie de sfarsit. Fortele opuse ale dualitatii care aparent se lupta intre ele, acum se impreuneaza. Nu mai sunteti barbati sau femei. Ele se
completeaza. Asta este chintesenta noii nergii. Inseamna sfarsitul timpului, sfarsitul dualitatii. Veti simti multe contradictii. Vi se arata doar o parte
a procesului care are loc pe pamant, partea intunecata, prabusirea sitemelor de tot felul.Dar mergeti pe partea cealalta, cea frumoasa unde nu
este nimeni. Priviti ce se intampla cu adevarat. Este completarea elementelor care au fost separate. Fiti cu cei care vad aceasta frumusete a
acestui proces.Lasati de-o parte conditiile umane. Nu va ingrijorati de unde va vor veni urmatorii bani. Uitati de durerile micului uman. Nu
conteaza. Castigati totul dar sunteti prea preocupati cu jocul. Intr-o zi veti rade cand veti intelege si imi veti spune ''Tobias, trebuia sa-mi spui de la
inceput ca nimic nu conteaza! Poate ca as fi renuntat la lupta si m-as fi distrat". Dar asta v-am spus dar voi nu ascultati. Iluzia este ca totul se
prabuseste, cand adevarul este ca totul se completeaza. Imaginati-va ca stati pe un deal si priviti intr-o parte un tablou cu imaginea pamantului si
vedeti cum culorile se topesc, rama se crapa, asta reprezinta iluzia vietii, dumnezeul modern se prabuseste. Si veti spune ca l-ati chemat pe
dumnezeu sa va salveze si el nu a venit. Dar asta ati cerut voi. Acum mergeti in partea cealalta a dealului si vedeti cum totul se completeaza.
Imaginea pamantului chiar incepe sa dispara. Voi faceti ca lumina sa fie si mai luminoasa si intunerisul sa fie si mai intunecat prin accentuarea
dualitatii. Dar nu asta ati ales. Totul se intampla cu sau fara voi.Doar iluzia se prabuseste. Ati auzit de Atlantida. Si voi spuneti ''oh, Tobias, eu stiu
ca se poate prabusi, am fost acolo si flacarile erau foarte fierbinti; se poate intampla''.Acolo a avut loc tot o evolutie, o descoperire a sinelui. Mai
intai a trebuit sa se creeze o iluzie si apoi au existat unii care au descoperit ca dumnezeu este in interior.Mai tineti minte cand erati copii si luati un
joc si il distrugeati? Va simteati foarte bine dupa. Si este amuzant. Atlantida nu a fost un accident, nu a fost o pedeapsa de la dumnezeu, a fost
doar o experienta, voi v-ati intrebat ''cum este sa fii in haos si apoi sa experimentezi distrugerea?" Si asta am experimentat cu totii. Noi toti traim
cele mai bune si mai rele si mai uimitoare timpuri. Sunteti aici pentru ca sunteti aici. Pentru ca este amuzant. Nu luati nimic in serios Daca va este
frica, simtiti-va frica. Frica este o energie foarte interesanta pentru constiinta, va aduce intr-un punct inspaimantator. Dar treceti prin frica voastra si
priviti ce perla va asteapta dincolo. Totul vine din voi, dintr-o parte a constiintei voastre pe care nu ati experimentat-o inca.Dualitatea se termina.
Voi deja sunteti la destinatia voastra. Nu mai incercati sa rezolvati nimic, nu este nimic de rezolvat, totul este deja rezolvat; pur si simplu distrati-
va. Exista un foc al transformarii, alchimic. Simtiti elementele care pot fi in stanga, in sus, in jos, ele vin de peste tot. Nu doar din fata sau spate.
Noua energie vine din locuri neexploatate. Noua energie nu este singulara, este multidimensionala. Daca sunteti in minte sau daca aveti asteptari,
poate deveni confuz.Pierdeti totul pentru a vedea totul.Asta este infricosator pentru partea mica din voi.Micul uman, cel infricosat, cel care este in
joc, tipa, intreaba ''ce se intampla?" Si ne scriu noua e-mail-uri si ne spun ca tot ce zicem noi sunt niste prostii, dar nu conteaza. Noi va spunem tot
timpul ca nimic nu conteaza, ca trebuie sa eliberati iluzia, ca asa ati ales, poate nu micul uman, dar partea voastra sacra a ales sa elibereze
vechiul pentru a experimenta ceva maret doar pentru ca. Nu pentru a salva lumea, nu pentru a salva familia angelica, care se descurca foarte bine
si fara voi.Luna trecuta, Kuthumi a raspuns la o intrebare foarte sincera, care era plina de furie. Unii care nu erau in corp nici macar nu au auzit
intrebarea. Uneori ne place ca voi deveniti furiosi. Lui Saint Germain ii face o deosebita placere sa va provoace sa va infuriati pentru ca apoi sa
radem cu totii pentru ca nimic nu conteaza. Deci ascultati inca odata intrebarea: Dragă Tobias, cum îndrăzneşti să ne spui că noi doar jucăm
jocuri, ca şi cum tu nu ai nicio legătură cu jocurile noastre? Ai spus luna trecută: ‘În voi este ceva care alege asta, o preia şi o transformă în
realitate’. De multe ori ne-ai spus că tot ce trebuie să facem este să facem o alegere clară, conştientă în momentul Acum şi ne vom crea realitatea
proprie. Ăsta este un joc.
Noi alegem să eliberăm credinţele vechi care nu ne mai servesc. Aşa că ce este acel ceva din interiorul nostru? Întrucât se pare că noi nu avem
control asupra sa şi cumva are puterea de a ne crea realitatea, fără consimţământul nostru, îl voi numi sinele suflet. Jocul este că noi alegem să
adoptăm noua credinţă că ne putem alege realitatea, dar sinele nostru suflet face alegerea oficială şi astfel ne creează realitatea. Sinele nostru
suflet în mod evident alege să creeze din vechile credinţe că ar trebui să eliberăm.
Saint-Germain spune că a ne finaliza procesul de ascensiune şi a merge în al Treilea Cerc este doar o alegere. Am făcut această alegere acum
mai bine de un an şi acum pot vedea de ce nu sunt cu adevărat creatorul realităţii mele. Da, sunt obosit de acest joc şi aş vrea să mă întorc cu opt
ani în urmă şi să uit tot ce ne-ai spus vreodată. În orice caz, eu voi elibera aceste noi credinţe şi voi permite realităţii mele să fie orice este. Dacă
există vreun Cerc al Treilea, nu există alegerea de a merge acolo. Asta explică de ce ne-am blocat în procesul ascensiunii timp de peste 2.000 de
ani. Noi ne creăm propria realitate, dar din acea parte a noastră care este conştiinţa. Este ceva din interior şi NOI nu avem de ales. Tobias, tu
chiar nu ne înţelegi frustrarea? (râsete) Si ascultati si raspunsul, pentru ca voi il cunoasteti deja, nu conteaza. Cu tot respectul, este un joc si este minunat. Acesta este jocul: voi spuneti:
ma voi separa de suflet si il voi lasa pe el sa fie creatorul si sa faca alegerile si eu voi fi micul uman. Eu voi fi papusa iar la capatul sforilor va fi
papusarul. Voi experimenta cum este sa simti ca nu ai controlul asupra creatiilor proprii. Ce joc minunat este sa pretindem ca suntem intr-o
inchisoare. Toti am jucat acest joc pana intr-o zi cand am spus ca nimic nu conteaza. Asa cum am intrat in acest joc, asa voi si iesi.Eu va
incurajez sa iesiti din joc. Divinitatea sunteti voi in momentul de acum si va experimentati creatiile. Divinitatea este elegant de simpla. Cum sa fie
mai mareata decat voi? Este acolo. Nu este doar in voi, in jurul vostru, divinitatea sunteti voi. O puteti experimenta oricand doriti.Sufletul nu poate
fi distrus. Priviti contradictiile pe care vi le creati. Voi si doar voi le puteti dizolva, nu Kuthumi, nici Saint Germain. Nimeni nu cunoaste secretul ca
voi sa iesiti din iluzie in afara de voi. Sunteti iluminati atunci cand puteti spune ca nimic nu conteaza. Divinitatea inseamna simplitate. Simplitatea
de a inceta jocul complexitatii. Intr-adevar acesta este cel mai maret si mai inferior timp pe care pamantul il traieste. Si asa este.