luni, martie 09, 2009

SANTETI O FIINTA UMANA SPIRITUALA?






Transmis de Cristina
Ce este o fiinta spiirituala umana? Este o fiinta care isi aminteste ca aceasta viata este o iluzie si face alegeri
constiente pentru a trai mai intai spiritual si este o fiinta umana fizica, in al 2-lea rand. Exista atat de multa schimbare si haos in
lume astazi , incat este usor sa uitam ca noi nu santem controlati de ceea ce se intampla in lume. Vorbeam cu Dumnezeu despre
cat de multi oameni depind de noul nostru Presedinte , pentru a crea schimbarea pentru vietile lor. Eu aud asta tot timpul, cat de
minunat este sa avem un nou presedinte si acum totul se v-a schimba in bine. Santeti prinsi in acest fel de ganduri? Trebuie sa
ne amintim ca este si el un om. Da, ele este un copil indigo. Da, el a avut o viata anterioara ca Abraham Lincoln . Da, el are o
inima pentru a crea schimbarea. Si da, el a fost de acord sa fie aici, la acest timp pentru a servi. Dar daca oamenii depind de el
pentru a crea schimbarea, ei vor fi repede dezamagiti. Eu nu spun ca presedintele Obama nu v-a avea succes. Lucrurile vor
maerge mai incet si el are nevoie de ajutorul nostru ...SUA are nevoie de ajutoprul nopstru pentru a crea schimbarea. Sugestia
este sa mergem calmi, linistiti, in timp ce santem pe acest Pamanr, pe calea de mijloc , care este cea mai usoara cale. Fiti fiinta
spirituala care ati venitr sa fiti mai intai si recunoasteti ca toti se straduiesc sa-si gaseasca calea lor si fiecare o v-a face in mod
propriu. Poate ca nu este calea voastra, asta este in ordine, pentru ca , ca o fiinta spirituala, voi nu santeti limitati de cuvantul :
trebuie. Voi va puteti crea propria experienta. Si cu cat mai mult iertati si ascensionati, cu atat mai putin va poate afecta ceva pe
calea voasttra. Noi trebuie sa ne cream propria noastra schimbare pentru vietile noastre. Voi ati putea spune : Asta suna minunat,
dar cum pot sa fac eu asta? Eu sant o mama cu 3 copii si am o slujba. Abia am timp sa dorm." Sau un barbat care ar putea spune
:" Eu imi folosesc tot timpul pentru a-i servi pe altii : ce altceva as purtea face?". Va ia doar 10 secunde. Va puteti deschide
bratele , va puteti deschide inima si cu o respiratie profunda si cu intentie , spuneti-i Spiritului :" EU SANT pregatit sa accept
intreaga putere care este deja disponibila pentru mine. EU DORESC sa fiu acum fiinta umana spirituala totala , care am venit sa
fiu, aici ! Eu doresc ca viata mea sa se schimbe intr-un mod minunat si aici este lista a ceea ce vreau eu...Multumesc ca imi arati
in modalitati clare , ceea ce trebuie sa fac , pentru ca aceste lucruri sa se intample ". Exprimandu-va intentia de a va accepta
puterea si apoi declarand lucrurile pe care ati dori sa le aveti in viata voastra , voi tocmai ati desenat pe acea foaie alba de hartie
a calatoriei sufletului vostru , pentru a arata Universului ce sa faca pentru voi. Si universul v-a incepe "acum" sa aduca acele
lucruri in experienta voastra. Oricine care rezoneaza cu nivelul de sus al dimensiunii a 4-a si cu a 5-a dimensiune , poate
manifesta lucruri pentru el insusi. In timp ce , aceasta este usor de facut in dimensiunea a 5-a, voi o puteti face si in a 4-a
dimensiune. Si amaam celor 3 copii se poate ruga pentru viata EI si pentru ce energie doreste pentru ea insasi. Barbatul care ii
serveste pe altii, se poate ruga pentru viata LUI si pentru ce energie doreste pentru el. Cea mai inalta cale spirituala nu este sa te
rogi pentru lucruri pentru altii. Voi onorati alegerile sufletului altor oameni si nu ii judecati rugandu-va pentru ceea ce credeti voi ca
ei au nevoie in calatoria vietii lor. Voi ganditi :" Asta este egoism". Acesta este chiar opusul. Vedeti voi, asa cum ascensionati, voi
santeti mai aproape de a fi UNUL, de a va aminti totalitatea Sufletului vostru. CAnd voi santeti in Unicitate , voi creati pentru toti.
Cei care au ascensionat , nu mai au de a face cu egoul atat de mult ca cei care aleg totusi sa traiasca in nivelele mai joase ale 3
si 4 D. Ei au mai multa putere de a crea pentru ca ei au castigat invatand lectiile din viata lor. Deci, cand alegeti sa va vindecati
pe voi, voi ii puteti vindeca pe altii si creati energie pentru a face ca vindecarea lor sa fie mai usoara . Exista o zicala :"
Vindecatorul se vindeca pe el insusi". Aceasta este o veche zicala , foarte profunda in aceste timpuri. Cand voi alegeti sa aveti
abundenta ( in orice ) in viata voastra, voi alegeti abundenta pentru a fi disponibila pentru toti. Ca o nota suplimentara, eu am ceva
de spus despre abundenta financiara si materiala si despre limitele care ne sant impuse. Nu exista lipsa in Spirit. Chiar credeti ca
Dumnezeu si-a parasit Ingerii Lui la acest timp, deoarece exista lipsa in lume? " Imi pare rau Gabriel, trebuie sa te parasesc. Tu
faci o treaba grozava, dar nu imi pot permite sa mentin toti Ingerii pe statul de plata , deoarece oamenii de pe Pamant nu cred ca
exista suficienti bani ca sa se descurce si am nevoie de Rafael mai mult chiar acum, deoarece atat de multi oameni cred ca ei
sant bolnavi". Nu, asta nu se intampla ! Daca santeti limitati in gandurile voastre despre abundenta, abundenta voastra v-a fi
limitata. Cativa dintre voi trebuie sa re-re-citeasca aceasta declaratie. Mi s-a spus de catre Spirit ca oamenii spirituali de pe acest
Pamant , au fost cei care si-au blocat propria curgere a bundentei, deoarece ei nu au simtit ca merita sa fie platiti sau au dorit sa
se sacrifice , pentru a arata umili in serviciul lor. Dumnezeu nu doreste sacrificiul vostru ! El doreste sa va binecuvanteze ! El
doreste sa aveti tot ceea ce puteti crea ! Noi avem nevoie acum, mai multe decat vreodata inainte, sa-i ajutam pe cei care nu par
sa vada "lumina"...pe membrii familiei, prieteni, clienti etc. Ajutati-i pe ei, ajutandu-va pe voi ! Deci, intrebati-va :" Traiesc eu ca o
fiinta umana spirituala? " Sau:" Traiesc eu ca o fiinta umana , incercand sa fiu spiritual?" Fiinta Umana Spirituala este cea care
ascensioneaza in a 5-a dimensiune. Incepeti sa creati lumea voastra in felul in care doriti voi si nu mai acceptati ceea ce vedeti
acum in ea. Incetati sa mai ascultati ce spune lumea despre ce puteti acvea pentru viitorul vostru. Incetati sa ganditi ca cineva
vine sa va salveze ( chiar daca este Presedinte ) si credeti ca lucrurile din viata voastra se vor schimba pentru voi, datorita
alegerilor voastre. Si nu va mai ingrijorati de nimeni altcineva, nici chiar de cei dragi voua. Creand pentru propria voastra viata , le
dati lor o pauza , pentru a se gandi la ce lucruri isi doresc in viata lor. Si, cine stie, ei chiar va pot intreba cum de aveti voi o viata
minunata, plina de bucurie, chiar daca lucrurile din jurul vostru se prabusesc. Apoi, aveti oportunitatea binecuvantata de a
impartasi cu ei , cum si ei pot crea desemenea viata pe care si-o doresc ! Nu ar fi aceasta o zi binecuvantata? Eu va onorez
calatoria - nu conteaza ce cale alegeti ! Cristina.
Sursa : http://www.creatormediator.com/