duminică, mai 03, 2009

rezumat shoud 10: voi sunteti pionierii iar noi va amintim ceea ce deja stiti



Si asa este. Respirati si pastrati in memorie acest moment special. Mai avem un singur shoud, o ultima intalnire, dar noi vom continua sa vorbim in
timp ce eu voi experimenta viata ca fiind Sam si voi fiind Dumnezeu. Multumesc celor care au compus cantece pentru acest shoud. Stiti, eu stau
langa voi atunci cand cantati sub dus, cand sunteti creativi. Voi shaumbra de-a lungul timpului v-ati retinut creativitatea din mai multe motive. Voi
invita pe toti cei care ati scris cantece sa veniti si sa le cantati aici. Imi plac toate creatiile voastre. Avem cativa oaspeti aici azi. M-am gandit mult
timp la subiectele pe care sa le abordam, pentru ca avem atat de putin timp la dispozitie. Noi aici ne expandam energiile. Va invit sa fiti prezenti
aici in acum. Sa-i invitam pe toti cei care asculta, pe cei care citesc ulterior aceste randuri, sa fie prezenti in acum aici pentru a intelege
potentialele pe care voi le-ati aseat aici. Fiti interdimensionali si veniti aici in Colorado, unde este mancare atat de buna. Aceasta este o adunare
speciala. Fiti aici in aceasta energie unde s-a nascut shaumbra, este destul spatiu. Un grup din Noua Zeelanda a calatorit aici, a transcens timpul
si spatiul, s-a deschis si a vizitat potentialele de aici, dar nu le-a manifestat; iata-va, voi sunteti cei care va intalniti cu sinele voastre prin timp si
spatiu. Unul din invitatii speciali de azi este Sam care se afla acasa acum, in camera lui, simte energiile. El incearca sa vorbeasca cu altii despre
ce simte si parintii nu il inteleg, colegii rad de el, altii il privesc cu compasiune. El ne simte pe noi acum, ma simte pe mine, simte o conectie,
sentimentul de acasa. Si voi stiti cum este cand simtiti o conectie, o usa deschisa dar nu stiti daca sa intrati. Acum invitam un grup special pe care
il cunoasteti foarte bine, ati avut multe experiente cu el chiar si in vis, grupul din Camelot cu regele Arthur, Lancelot, Guenevere. Noi toti avem in
interior ceva din regele Arthur. Noi ne adunam astfel de 10 ani si am trecut impreuna de la lectii de care nici nu prea aveati nevoie la aceste
shoud-uri care sunt de fapt o colectie de energii. Voi va auziti vocea in shoud-uri, va simtiti propriile experiente. Aici se creaza o biblioteca de
energii pentru voi si pentru altii, se formeaza un repertoriu de informatii. Shoud-ul este o istorie a calatoriei voastre, cu toate suisurile si
coborasurile vietii.Ceea ce auziti nu este ceva nou pentru ca nu asta este treaba noastra. Sunt multi channel-eri care si-au ales rolul de a indruma
primii pasi pe calea ascensiunii. Dar treaba noastra este aceea de a va aminti ceea ce deja voi stiti si sa il punem in contextul noii energii. Dar stiu
ca este foarte usor sa fii prins in densitatea 3D. Eu credeam ca nu voi fi vulnerabil, ca voi evita anumite situatii dar...parca am alzheimer angelic.
Eu am crezut ca pot pacali sistemul pentru ca am evitat nasterea fizica si mi-am introdus energia intr-un corp si am crezut ca pot face fata la toate
cu un mare zambet. Am in continuare un mare zambet, dar... Oricum acum am o mai mare apreciere pentru viata de pe pamant. Este totusi o
fericire sa poti simti densitatea pamantului, sa fii in ea. Pe langa gravitatia pamantului care te ajuta sa nu cazi de pe glob, mai exista si gravitatia
angelica care te atrage pe aceasta planeta. Voi toti ati avut o istorie in a fi intr-o comunitate angelica. Voi sunteti pionierii, noi doar va amintim ceea
ce stiti deja. Cand va veni Adamus, se va schimba si scopul si personalitatea shoud-urilor. Atunci cand eu voi pleca veti vedea o schimbare in
energii. Unii vor pleca, altii vor simti un vid, nu numai pentru plecarea mea. Constiinta se va schimba. Unii vor lua o pauza, nu se vor mai intoarce,
dar cei care o vor face vor fi complet transformati. Nu veti mai cauta informatii de la tot felul de surse pentru ca nu veti mai avea nevoie de ele.
Adamus va lua un grup si il va trece in noua energie pentru a-i ajuta sa inteleaga practic ce inseamna, cum functioneaza si cum sa o aplice in viata
cotidiana. Va fi provocator pentru ca noua energie nu functioneaza asa ca si energia vibrationala. Simtiti aceste energii. Daca simtiti ca doriti sa va
izolati, sa fiti singuri, faceti-o, daca simtiti ca doriti sa inaintati cu acest grup, faceti-o. Si acum sa revenim si sa va intreb ce se intampla in viata
voastra? Aceasta energie va dura pana la sfarsitul verii. Provocarile exterioare care vin catre voi, se uita la voi si va intreaba: sunteti creatorul vietii
voastre? Voi stiti conceptul ''eu sunt'', dar acum el vine pentru a fi pus in practica. Sunteti seful sau va ascundeti? Vi se intampla ceva in corpul
fizic si este foarte dificil. Amintiti-va ca nimic nu este complex, totul este foarte simplu. Daca aveti ceva probleme cu gatul sau aveti simptome ale
artritei, sunteti chemati sa va spuneti adevarul. Nu aveti nimic medical. Tot ce vi se intampla acum pe aspectul fizic, este de fapt corpul care va
intreaba cine face alegerile pentru voi? Si voi incepeti sa va intrebati: oare ce vrea spiritul sa-mi comunice? Nimic. Spiritului nu-i pasa ce
experiente alegeti voi sa experimentati, el doar va iubeste. El va iubeste atat de mult incat va lasa sa alegeti ce doriti. Problemele in relatii, cu
banii, de sanatate, toate vin pentru a va intreba ce doriti sa faceti in continuare? Sunteti pregatiti sa fiti creatorul? Si toate se amplifica acum pentru
ca lumea innebuneste. Dar ceasul face tic-tac. Pana la sfarsitul verii majoritatea dintre voi veti primi chemarea de la cercul crimson si va fi fosta
energie metatron care acum este energia yo-ham, acea parte din voi care va spune: ok si acum ce urmeaza? Ce vei alege? Vei avea curaj, vei fi
puternic, pentru ca Adamus va va duce intr-o energie noua care nu este pentru cei slabi de inger ci este pentru ingerii lacomi si puternici. El va
aduna doar creatorii. El nu este atat de bun si iubitor ca mine. (rasete) El nu are o fire blanda, suava, gentila si minunata asa cum am eu.(rasete)
Sunteti pregatiti sa inaintati? Este simplu. Inainte de a raspunde, sa trec in revista cateva mentiuni. Nu mai puteti da vina pe altcineva, asta nu
face decat sa va pacaleasca sinele, sa va separe. Atunci cand va luati responsabilitatea, va acceptati si esecurile care nu sunt decat experiente.
Este dificil cand lucrezi cu ceva atat de nou cum este noua constiinta. Uneori o exerienta poate parea un esec, dar este doar o aparenta. Pasiti
intr-o noua perspectiva si veti vedea diferit. Stiu ca adesea va simtiti frustrati, dar aceasta este o noua constiinta. Fiind creatorul propriu nu mai
puteti spune ca este vina destinului, a karmei, a vietilor trecute. Trebuie sa va luati responsabilitatea pentru propria viata si nu pentru cea a altora.
Co-creerea functioneaza doar pentru cei care formeaza constiinta. Cand co-creati pentru altii voi va bagati cu picioarele in viata lor. Cei care
sunteti intr-o relatie si incercati sa va controlati sau ca sa folosim un termen mai bland sa va ghidati partenerul, nu o puteti face decat daca el este
un co-creator al constiintei. Este timpul sa treceti dincolo de conceptul ''eu sunt'' si sa deveniti creatorul vietii voastre. Stiu ca este greu, ca sunt
multe variabile exterioare. Simplificati. Vad cum sunteti frustrati cu creativitatea voastra, cum aruncati tot ce nu va place. Voi spuneti : Tobias, am
citit toate shoud-urile, ce se intampla cu viata mea? Da, ai citit dar ai luat cuvintele ca si cum ar fi ale tale? Ai trecut dincolo de cuvinte? Familia,
prietenii, corpul, fiecare parte din voi va intreaba: sunteti creatorul vostru? Voi nu sunteti inca siguri pentru ca va prefaceti ca nu stiti cum sa faceti,
daca puteti transcede constiinta de masa. Voi incercati sa va ascundeti si asta nu mai functioneaza. Ati stat singuri si ati avut timp destul pentru
voi, dar asta se termina. Nu trebuie sa va ganditi ci chiar sa fiti creatorul vietii voastre. Corpul vostru nu este ceva de neanteles pentru voi, nu este
ceva ce nu stiti cum functioneaza. Metafora regelui Arthur poate fi simplificata. A existat o piatra mare cu o sabie in ea. Cel care dorea sa fe rege
trebuia sa scoata sabia. Au incercat multi voinici, dar ei si-au folosit puterea fizica. A venit apoi tanarul si nu prea puternicul Arthur, a respirat, si-a
amintit de prezenta sa ''eu sunt'' proprie si a scot sabia ca si cum piatra se transformase in unt.Acest lucru se aplica si in cazul vostru. A scoate
sabia din piatra inseamna a va lua responsabilitatea pentru voi. Sabia adevarului. Apoi a devenit rege al propriului castel. Altii veneau la el pentru
ghidare. Si la voi vor veni oameni. Ei cauta noii invatatori. Acceptati-va ''eu sunt''-ul propriu. Arthur a unificat apoi tarile, oh ce metafora minunata
pentru a va unifica partile voastre interioare. Va rog, nu rostiti numai cuvintele ca o mantra, dar simtiti ce inseamna pentru voi ''eu sunt ceea ce eu
sunt''? Fiecare parte din voi doreste unificare. Nu maine, ci acum. Si este dificil. Este cea mai dificila tema de pana acum, dar trebuie sa o faceti.
Adamus deja va ajuta punand putina sare pe rana. Va pregateste. O face desigur din iubire pentru a va arata cat de frumoasa poate fi viata in
noua energie. Oamenii vroiau pe cineva care sa ii conduca in Camelot, noua energie, la fel ca fiecare parte din voi. Voi pretindeti ca nu aveti
raspunsul dar nu este adevarat, voi sunteti creatorul, eu sunt. Nu mai aveti nici o scuza. Mergeti dincolo de cuvinte. Trebuie sa inaintati. Adamus
se vauita la voi si pe el nu il puteti pacali.El spune ca nu trebuie sa ne pierdem timpul cu cei care nu doresc sa invete. Va fi o energie diferita in
constiinta pentru shaumbra.Daca nu acceptati ''eu sunt''-ul vostru propriu, va fi dificil. Tot ce se intampla in viata voastra va va spune ca sunteti
iubiti si ca este timpul sa inaintati. Ma voi inspira de pe internet si va voi spune ca este timpul sa treceti de la o calitate inferioara (low quality) la
una de inalta calitate(high quality). Ca si cum ati trece de la un televizor alb-negru la unul de inalta tehnologie. Totul este mai intens. Intelegeti cum
este sa traiti o viata de inalta calitate. Incepeti sa vedeti alte culori pe care nu le-ati mai vazut. Culorile in inalta calitate nu mai sunt statice, ele va
raspund, va servesc. Verdele nu mai este un simplu verde, el se transforma, este cameleonic. Masina voastra are energia voastra. Daca nu
sunteti responsabili se va strica, va merge greu. Masina are capacitatea de a se reantineri. Masina nu va mai fi masina ci energie. Acestea sunt
potentialele noii energii. Totul se schimba si arata altfel. A participa la aceasta viata de inalta calitate inseamna a fi creatorul vietii tale, fara
scuze.Uneori lucrurile nu merg asa cum ati dori, aveti asteptari care sunt niste limitari, atunci schimbati perspectiva. Va invit sa va priviti viata
acum. Sunteti pregatiti sa va luati responsabilitatea pentru tot ce vi se intampla? Arthur, esti pregatit a scoti sabia din piatra? Apoi Arthur a devenit
puternic, a facut miracole si Merlin a fost in Arthur desi era si o persoana si in exterior. Merlin din exterior i-a amintit lui Arthur ce avea el in interior.
Insa Arthur a inceput sa ia responsabilitatea pentru altii de la curte, pentru tara si a fost prea mult pentru el. A uitat sa fie adevarat cu el insusi, s-a
suparat si a aruncat sabia intr-un lac. Nu trebuie sa luati responsabilitatea pentru altii. El le-a luat experientele, problemele, le-a oferit ''eu sunt''-ul
lui. Va veti intalni cu aceasta situatie. In ultimul meu shoud am cerut ca Cauldre sa poarte o roba, nu conteaza ce va purta pe dedesubt, sa-si lase
barba sa creasca pentru a aminti de vietile mele petrecute pe pamant. As dori sa-mi mangai barba. As dori si putin vin, nu prea mult. Din cate am
inteles am fost binecuvantat cu un vin bun din Germania, dar daca mai doreste cineva sa mai aduca...am auzit ca si in Canada este un vin bun.
Nu doresc sa fac un concurs intre natiuni. (rasete) Am auzit ca Ramtha bea vin din cand in cand deci... As dori o ceremonie cu voi la sfarsitul
ultimei noastre intalniri. Sa cante in fundal ''over the rainbow'' (deasupa curcubeului, tema muzicala din vrajitorul din oz). Va exista un certificat ''eu
sunt'' pentru ca voi sa il semnati atunci cand stiti ca sunteti creatorii vietii voastre. Cand sunteti preagtiti. Voi cumpara si cate un stilou, nu stiu cum
voi plati dar asta nu conteaza, pentru ca voi sa puteti semna certificatul. Pe stilou va fi inscriptionat: luati-va responsabilitatea''. Sa nu dati stiloul
altcuiva.(rasete)O ceremoni sacra intre noi, daca ar fi posibil sa fie si Kryon aici ar fi minunat. Adamus spune ca trebuie sa semnati certificatul
inainte sa fie nevoit sa vina el la voi. (rasete) Sa respiram in aceatsa frumoasa zi.Cel mai important lucru este sa va luati responsabilitatea. Veti
incepe sa vedeti viata cu alti ochi. Si asa este.