marți, mai 12, 2009

UN GHID DE AJUTOR PENTRU CEI CARE CRED IN INGERI






Extrase din cartea " Calea Blanda" de Tom T. More
Invatand cum sa fiti in legatura cu Ingerul vostru protector este cu adevarat un proces simplu, asa cum veti citi in
randurile urmatoare. Partea cea mei grea este sa faceti din aceasta o rutina zilnica, deoarece noi santem toti creatori ai
obiceiurilor. Pentru a adauga ceva nou in viata noastra de zi cu zi , chiar daca este spre cel mai mare bine al nostru, presupune
putin efort. Acum 10 ani, am observat ca in multe carti pe care le citeam, aparea cuvantul"favorabil"( sau benefic) , pentru a
descrie sugestiile de la Taramul Angelic. Sugestiile angelice se refereau la a cauta experiente benefice pentru voi, la a cauta
companioni benefici si experiente benefice pentru voi, familiile voastre si ale prietenilor vostri. Aceste sugestii pareau vagi,
intrigandu-ma. Apoi am citi o sugestie , de a cere un rezultat favorabil , pentru o nevoie specifica. Asta suna interesant, deci, am
decis sa o incerc. Am realizat ca , pentru a vedea daca "experimentul" meu functioneaza , ar fi trebuit sa am rezultate imediat. De
aceea, am inceput sa cer, cu voce tare, un Rezultat Favorabil pentru gasirea unui loc de parcare , in locul de unde imi ridicam
zilnic corespondenta. Acea parcare era foarte limitata, fiind incadrata intre un restaurant si un cabinet veterinar. A mers fantastic !
Cineva iesise din parcare doar cu cateva secunde inainte de a sosi eu. Deasemenea am incercat cand am mers la teatru sau
cand am iesit la cina in oras. A mers iar si iar, incat am extins gradual aceste cereri in orice parte a vietii mele - la afaceri si in
treburile personale, cu acelasi succes. Cum lucreaza Rezultatele Favorabile? O cerere pentru un rezultat favorabil este o cerere
pentru ca Ingerul vostru protector sa va asiste. Aceasta trebuie facuta cu intentii precise, pentru ceva specific. Poate fi folosit doar
in mod benefic. Aceasta va lucra doar daca experienta este favorabila pentru oricine , inclusiv pentru cei ce coopereaza constient
sau inconstient in indeplinirea cererii voastre. Un Rezultat Favorabil trebuie sa fie o cerere pentru ceva ce doriti sa se intample si
nu pentru ceea ce nu doriti. Si cererea trebuie sa fie doar pentru VOI. Din nou . O cerere pentru un rezultat favorabil nu inseamna
doar cuvinte pe care sa le spuneti, aceasta este O CERERE PENTRU ASISTENTA din partea Ingerului vostru protector. Exista
timpuri cand veti simti chiar energia , dupa formularea cererii. Eu cred ca aceasta este un raspuns plin de iubire de la Ingerul meu
protector. Umpland cu EMOTIE si SIMTIRE cererea, poate fi de ajutor. Voi cereti o anumita conectie cu o persoana care
incurajeaza oamenii sa faca ceva ce ar face oricum, dar cererea ii invita sa faca ceva la un anumit moment si aceasta nu este
impotriva vointei lor sau a celor mai bune interese ale lor. Nu exista limita referitor la numarul de cereri pe care le puteti face in
viata voastra. Nu veti depasi limita. Daca va imaginati enorma gramada de forme din jurul vostru , fiecare dintre ele zicand :" Eu
cer Cel mai Favorabil Rezultat pentru........................". Restul este alb si gata pentru a fi completat cu cererea voastra. Voi umpleti
spatiul si spuneti :" Multumesc !". Cum am imprastiat entuziast acest lucru despre Rezultatul cel mai favorabil, am intampinat
rezistenta , datorita catorva motive. Mai intai, ca aceste cereri sunau cam "ciudat" , deoarece majoritatea oamenilor nu foloseau
cuvantul "favorabil" in fiecare zi. Eu inteleg asta. Dar acesta reprezinta " Cuvantul Ingeresc". Deci, cand doriti ca Ingerul vostru sa
va asculte cererea, voi folositi cuvintele lui. Daca santeti in public , puteti sopti sau scrie, dar trebuie sa fie facut fizic, nu doar
mental, gandidndu-va la el. O alta rezistenta pe care am intalnit-o a fost :" Oh, eu nu sant atat de merituos pentru a cere asistenta"
.Cine a spus ca nu meritati? Acesta este propriul vostru Inger Protector cu care vorbiti. Cativa oameni au fost abuzati verbal in
viata lor. Poate ca au fost parintii lor, care continua acest lucru. Poate la scoala ati avut un profesor , care nu stia sa va inoculeze
cunostintele fara a va dojeni. Sau poate s-a intamplat in institutiile voastre religioase. Indiferent de situatia voastra, aveti dreptul sa
vorbiti cu cel mai bun prieten al vostru - Ingerul vostru Protector. Nu lasati pe nimeni sa va nege acest drept. Am fost intrebat
deasemenea :" Tom, ar trebui sa cerem lucruri importante sau numai lucruri minore?" Raspunsul meu este ca ar trebui sa cereti
lucrurile mici , pentru a va aminti sa cereti rezultate importante. Chiar acum , multi dintre voi santeti dis-conectati fata de Ingerul
vostru Protector si de Ghizi. Prin cererea de lucruri mici , cum ar fi un loc de parcare sau un loc in autobuz, voi aveti un rezultat
imediat . Acest lucru va da incredere pentru a cere rezultate mai mari. Un alt lucru important este ca Ingerul vostru Protector nu
are coarde vocale pentru a va raspunde. Ei raspund prin mesaje soptite si evenimente create, pentru ca voi sa stiti ca niciodata nu
santeti singuri- ca ei sant intotdeauna cu voi. Cand voi cereti Rezultate Favorabile, va ridicati constiinta catre acele mesaje si
evenimente. Trebuie sa practicati. Daca ii contactati doar pe timpuri de criza, ei pot reactiona lent, deoarece trebuie sa caute
modalitati de a putea comunica cu voi. Cu cat cereti mai des Rezultate Favorabile, cu atat veti fi mai "acordati" cu Ingerul
Protector si cu Ghizii vostrii angelici. De aceea trebuie sa va faceti un obicei din a cere Cele mai favorabile rezultate. Pentru a va
aminti, puteti aseza mici semne in baie sau pe frigider , cu textul :" Cere rezultate favorabile astazi". Ingerul vostru Protector este
acolo pentru a va asista in fiecare minut al zilei, dar trebuie sa cereti. Putem folosi metafora Ingerului gardian sau a Ghizilor
Angelici , care stau si privesc ca la televizor , la cum va desfasurati viata. Ei sant foarte plictisiti ,deoarece nu va ajuta foarte des.
Ei pot doar sa va "sopteasca la ureche" si in majoritatea timpului voi nu ii ascultati. Ei sar in sus de bucurie cand voi le
recunoasteti prezenta si cereti chiar si putina asistenta. Cererea rezultatelor benefice va imputernici credintele voastre spirituale ,
deoarece vetio primi rezultate constante , ca exista fiinte Angelice care va iubesc si doresc sa va ajute sa aveti o viata mai blanda
, mai putin stresanta - Calea Blanda ! Am fost intrebat daca putem cere rezultate favorabile pentru pacea lumii , pentru victimele
dezastrelor si alte asemenea cereri. Raspunsul pe care l-am primit in meditatiile mele este ca Fiintele Angelice care aduc
rezultate favorabile nu sant aceleasi ca cele care raspund cererilor altor oameni. Oricand includeti o alta persoana in cererea
voastra saucereti ceva pentru alti oameni , asta se face in moduri diferite si am dedicat un alt capitol al cartii pentru asta. Ambele
sant similare, dar diferite. Cererea pentru Rezultatele Favorabile este doar pentru voi , personal. Dar as dori sa va spun ceva. Eu
nu am inventat comunicarea cu ingerii. Aceasta se petrece de mii de ani. Eu doar va sugerez cum sa o faceti in secolul 21.
Sursa : http://www.thegentlewaybook.com/