luni, iunie 08, 2009

SAINT GERMAIN - RETEAUA NOVA SI PERSEVERENTA




Transmis de Linda Dillon - 2 Mai 2009
Salutari, Eu Sant Saint Germain, Detinatorul Flacarii Violet si Detinatorul Prezentei Eu Sant. Eu sant incantat sa vin in
aceasta zi si sa vorbesc cu voi, prietenii mei, colegii, invatatorii, vindecatorii, cei cu care fac channel. Voi santeti armada mea si
voi conduceti un curs de vindecare , nu numai pentru voi insiva si unul pentru altul, ci si pentru planeta, deasemenea. As dori sa
ma adesez azi celor doua probleme care merg mana in mana. Si una dintre ele este noua voastra retea magnifica , aceasta retea
brilianta de aur si platina si cum umbre diferite de roz sau bronz sau argintiu , pe care le-ati adaugat. As dori sa vorbesc despre
aceasta retea si despre perseverenta. Aceasta retea este un dar pentru toata umanitatea din Inima lui Dumnezeu , din inima
Unicului, din miezul Universului. Cu multi, multi ani in urma Cei Puternici au asezat noua retea peste gaia. Si in ciuda tuturor
lucrurilor prin care a trecut, reteaua ei continua sa stralucesca briliant. Si acum voi ati facut o retea similara si aceasta este
Retaua Iubirii. Aceasta este reteaua Unitatii si a Totalitatii. Este reteaua care elimina iluzia si separarea si permite deplinatatii a
cine santeti, a acelei minunate intentii a sufletului pe care ati ancorat-o acum cativa ani, sa se manifeste cu adevarat. Aceasta va
da un cadru in care sa operati si acesta este magnific. Fiecare dintre voi aratati stelari si cu siguranta santeti recunoscuti de fratii
si surorile voastre din stele. Deci, toate acestea sant vesti bune , prietenii mei. Atunci, voi ma intrebati :" Ei bine, Saint Germain ,
despre ce ne vorbesti astazi? Si ce inseamna perseverenta?" Intelegeti ca asumarea acestei noi retele nu elimina nevoia de
vindecare si aceasta nu a fost niciodata mai adevarata decat acum. Aceasta problema a fost ingropata adanc in fiecare dintre voi
si acum iese la suprafata pentru a fi eliminata si eliberata. Si cum faceti asta? Prin a fuziona cu energia noastra. Da, energia
Mamei , energia mea, a Flacarii Violet , LaHoChi, a 13-a octava si orice puteti aduce in interior. Timpul vindecarii - si eu nu spun
ca numai in acest cerc, eu spun ca pentru toata planeta, colectivul- nu a fost niciodata mai important si mai urgent decat acum.
Ceea ce faceti voi este sa va pregatiti pentru 2012. Voi santeti pe calea voastra. Dar intelegeti ca exsiat multi care se vor lupta,
deoarece nu numai ca ei nu doresc o noua retea, ei nu doresc schimbarea. Fie ca se simt confortabili in vechile iluzii sau pur si
simplu le este frica. De aceea eu aduc perseverenta in aceasta zi. Si eu va cer sa perseverati in ceea ce faceti impreuna sau
individual. Tineti pasul si mergeti inainte. Si ceea ce arata ca fiind haos, pare haos pentru ca este nevoie sa fie eliminat. Sanat
Kumara v-a vorbit acum ceva timp despre cum sa lucrati cu Legea Eliminarii. Si multi ati evitat sa lucrati cu aceasta lege si ati fost
foarte precautisi exact asa trebuia sa fie. Dar pentru cei dintre voi care santeti intr-o zona de confort de a lucra cu aceasta lege ,
cunoasteti ca santeti protejati si suprailuminati de catre Sanat Kumara , de mine si Yahweh, de Lao Tzusi de Mama Maria ; noi va
sugeram sa va folositi baghetele magice pentru a elimina ceea ce nu va mai serveste . Da, noi stim ca uneori nu ati dori sa
eliminati si lectiile invatate si Sanat Kumara v-a avea grija ca acest lucru sa nu se intample. Dar exista lucruri pe aceasta planeta
care ar trebui sa plece - ura, lacomia, controlul, dorinta de putere, toate falsele paradigme de care am vorbit in transmisiile mele.
Este timpul sa le lasati sa plece. Si asa cum faceti toate astea pentru voi, desigur, le faceti si pentru colectiv. Deci, eu va rog
prietenii mei umani, armada mea, ingerii mei in forma, sa continuati, sa perseverati si sa mergeti inainte cu rabdare, asa cum nu
ati mai facut-o niciodata. Da, voi santeti gasotorii de cale, aratatorii de cale. Ganditi-va la voi ca si la alergatorii de maraton si ca
santeti pe ultima suta de metri. Nu slabiti ritmul. Multi dintre voi ne cheama pe noi, pe Mama Maria, pe Isus Sananda sau pe
preaiubitul nostru Gabriel. Si voi ati spus :" Cand se va termina aceasta? Cand voi vedea schimbarea?" Ei bine, schimbarea este
peste tot in jurul vostru, recunoasteti-o, salutati-o si celebrati-o. Priviti micile victorii si recunoasteti-le si multumiti-lt si fiti in starea
de gratitudine si bucurie pentru lucrurile mici, deoarece asta va vor fortifica pentru a continua. Impartasiti-va victoriile, intelegerile,
aha-rile, miracolele, deoarece ele abunda in fiecare zi. Apoi, exista miracole care sant nevazute, nerecunoscute, deci, ganditi-va
si la ele, deasemenea. Ganditi-va la miracolele care va ating inima, la multele daruri care va ating inima in fiecare zi. Nu va
concentrati, nu dati energia voastra la ceva ce este anapoda, pentru ca asta face parte din ridicarea gunoiului. Concentrati-va pe
ceea ce creati cu succes. Concentrati-va, celebrati ca ati supravietuit o alta zi, ca santeti sanatosi, ca aveti familia voastra, ca
aveti zanele si pasarile si florile , ca va aveti unul pe altul. Acestea sant lucruri care va vindeca inima, , ca va umplu inima. Acolo
se intampla vindecarea profunda - atunci cand priviti si simtiti cu ochii si cu inima Iubirii. Pentru ca toate invataturile pe care vi
le-am dat, pentru ca toate orele si zilele cand am stat si am vorbit impreuna , in toate acestea este un singur mesaj si acesta este
Iubirea. Aceasta este magia vindecarii. Aceasta este alchimia, practica magica a lui Isus. Este recunoasterea intr-o fractiune de
secunda, ca voi nu numai ca santeti iubiti, ci ca voi santeti Iubirea. Noi v-am dat unelte pentru a va ajuta sa ajungeti la acel punct,
dar intotdeauna amintiti-va ca astea sant doar unelte , atat. Orice calator are unelte. Orice invatator are unelte, fie ca este un
computer sau o tabla scolara sau un sac cu carti. Dar esenta este Iubirea. Cand priviti in urma , fie la zilele scolare sau la o
situatie in care ati invatat cu bucurie, ganditi-va la acel individ care v-a vorbit, care v-a ghidat in calatoria descoperirii. Nu va
ganditi ca a fosr aspru sau crud sau ca a vrut sa va controleze, deoarece stiati ca va apreciaza si ca energia Iubirii a fost prezenta.
Preaiubitii mei prieteni, noi co-cream cu voi Pamantul Nova. Voi santeti finte Nova cu retele Nova. Singura moneda de valoare,
singura moneda de pe Noul Pamant este Iubirea. Voi o puteti infuza si o puteti face tangibila. Ea este in fiberele fiintei voastre, in
special asa cum voi va schimbati catre forma cristalina. Iata ce facem noi impreuna, cream o planeta si o specie a Iubirii. Cainii,
pisicile, animalele, pasarile, copacii, florile, zanele, devasii - ei deja sant specii ale iubirii. Umanii sant ultimii care au ramas inafara
si a venit timpul. Deci, sarcina voastra este enorma si voi santeti sustinuti de catre univers, de catre fiinte pe care nici nu vi le
puteti imagina si eu sant destul de norocos sa vin si sa va vorbesc. Eu va rog sa continuati, sa perseverati . Si cand santeti obositi
, lasati-ma sa vin sa va umplu. Stati in focul Flacarii mele Violet, astfel incat sa renasteti - 10 minute, vor fi de ajuns. Fiecare dintre
voi are la dispozitie 10 minute pentru asta. Si apoi ,veniti cu mine , stati cu mine , astfel incat sa putem discuta inca odata, sa
impartasim painea si vinul. Chemati-ma si cunoasteti, asa cum stiti, ca voi chemati de fapt toate legiunile. Mergeti impreuna cu
Iubirea mea. Mergeti impreuna cu binecuvantarile mele violet , cu coroana mea de flacari. Mergeti impreuna cu amuleta mea de
ametist. Mergeti cu bine. Saint Germain.
Sursa : http://www.counciloflove.com/